hey! internet voor 29 €/maand levenslang
-
glda19
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 18 keer
ik had zondag besteld en kreeg gisteren en brief met bevesteging en daar stond op 39 maar dan staat er verder promatie 10 €.
Dus giseteren naar het 0800 € gebeld en heb het aan 29€. Bij bellen altijd al direct iremand aan de lijngehad en zeer vriendelijk geholpen
Dus giseteren naar het 0800 € gebeld en heb het aan 29€. Bij bellen altijd al direct iremand aan de lijngehad en zeer vriendelijk geholpen
-
butskristof
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 482 keer
- Bedankt: 115 keer
Dit is ondertussen opgelost, de shop toont nu correct de promotieprijs van 29 euro.
-
bvhalst
- Premium Member

- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 111 keer
gewoon ervaring bij mijn zus, middelgroot huis. Ze heeft Hey vorige maand genomen. Modem is goed, maar heb toch 2x Fritz 1200AX repeaters eraan gesloten om huis volledig te dekken en buiten wifi te hebben.
zoals anderen hebben aangegeven, veel hangt af van het huis. Beton, muren, ramen,... kunnen allemaal blokkerend werken.
zoals anderen hebben aangegeven, veel hangt af van het huis. Beton, muren, ramen,... kunnen allemaal blokkerend werken.
glda19 schreef: 1 maand geleden Ga ik wifi hebben tussen de 20 m beneden buiten?
En op het eerste verdiep is een verlaagd plafaond en houten vloer?
Toegevoegd na 1 minuut 5 seconden:wat bedoel je ?
Of is het weer de zoveelste die post om te posten
Mobile Vikings Fiber 1000/500
MobileVikings mobile
MacBook Pro mid 2012 - Linux Mint Xfce 22.1
OVH - vaste telefoon
MobileVikings mobile
MacBook Pro mid 2012 - Linux Mint Xfce 22.1
OVH - vaste telefoon
- buthead
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 152 keer
- Recent bedankt: 8 keer
Setup is hier ook aangepast ondanks echt wel tevreden van de Orange/Hey modem.
Modem hangt in garage pal naast NIU.
Vroeger stond deze in de living onder de tv door een coax die ik bij renovatie voorzien had.
Heb nu een tp link archer be400 in living en in tuin wel veel beter bereik. Rechtstreeks met kabel op de orange modem.
( als acces point laten werken voorlopig )
Enige nadeel van deze setup soms eens in begin bij downloaden of uploaden een spike in latency heel kort maar niet merkbaar.
Modem hangt in garage pal naast NIU.
Vroeger stond deze in de living onder de tv door een coax die ik bij renovatie voorzien had.
Heb nu een tp link archer be400 in living en in tuin wel veel beter bereik. Rechtstreeks met kabel op de orange modem.
( als acces point laten werken voorlopig )
Enige nadeel van deze setup soms eens in begin bij downloaden of uploaden een spike in latency heel kort maar niet merkbaar.
Internet = Hey Telecom
Telefonie/GSM = Hey Telecom
TV = PX pickx + Streaming
-
satsurfer
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 714 keer
- Bedankt: 438 keer
- Recent bedankt: 11 keer
zo, na 10 dagen heb ik weer internet. Er was geen probleem met mijn aansluiting zeiden ze. Hij belde zijn coach wat hij moest doen.. Die was heel enthousiast, en zorgde voor mogelijkse oplossingen.
1. ofwel ligt het aan de modem
2. ofwel is het dat hij het MAC adres niet wilt registreren, zeg ook dat hij vriend heeft met 2 fritzboxen die op 2 adressen niet registreert.
Dus belt die back-office dienst (BOF) op....direct -zure- reactie (echt geen zin om effort te doen) 'eigen modems ondersteunen wij niet'...dus die technieker kon enkel de Hey! modem laten activeren hé....
Stond nog in bridge mode, dus zo laten staan....
Dus ik ga mogen betalen voor een interventie, terwijl er niets aan de modem is (volgens mij)
Riskeer ik nu terug de eigen modem te laten whitelisten? Dan moet je weer paar dagen wachten tot ze je terugbellen hiervoor....
En dan de kans dat het weer eens uitvalt, en ze je niet begrijpen als je belt...
Ofwel paar weken wachten, tot ze het probleem erkennen?
Dat zou het bewijs zijn, dat er niets mis is met de modem.
'stuur hem op naar avm, en laten nakijken'
Allee, verzendkosten, en als er niets aan is, betaal ik ook nog een kost. Straks duurder dan de modemaankoopprijs. En als router functioneert hij perfect.
Hoe kan ik bewijzen dat hij nog werkt?
Je moet mogelijkheid van eigen modem van Europa, tot je provider het onmogelijk maakt
Heel triestig van hen.
1. ofwel ligt het aan de modem
2. ofwel is het dat hij het MAC adres niet wilt registreren, zeg ook dat hij vriend heeft met 2 fritzboxen die op 2 adressen niet registreert.
Dus belt die back-office dienst (BOF) op....direct -zure- reactie (echt geen zin om effort te doen) 'eigen modems ondersteunen wij niet'...dus die technieker kon enkel de Hey! modem laten activeren hé....
Stond nog in bridge mode, dus zo laten staan....
Dus ik ga mogen betalen voor een interventie, terwijl er niets aan de modem is (volgens mij)
Riskeer ik nu terug de eigen modem te laten whitelisten? Dan moet je weer paar dagen wachten tot ze je terugbellen hiervoor....
En dan de kans dat het weer eens uitvalt, en ze je niet begrijpen als je belt...
Ofwel paar weken wachten, tot ze het probleem erkennen?
Dat zou het bewijs zijn, dat er niets mis is met de modem.
'stuur hem op naar avm, en laten nakijken'
Allee, verzendkosten, en als er niets aan is, betaal ik ook nog een kost. Straks duurder dan de modemaankoopprijs. En als router functioneert hij perfect.
Hoe kan ik bewijzen dat hij nog werkt?
Je moet mogelijkheid van eigen modem van Europa, tot je provider het onmogelijk maakt
Heel triestig van hen.
- nerph
- Premium Member

- Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
- Bedankt: 61 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Ze zijn toch verplicht eigen modems te ondersteunen? Lijkt me een geval van ombudsman contacteren...
Verbaast me niet dat je zo iets meemaakt met hey! telecom.
Verbaast me niet dat je zo iets meemaakt met hey! telecom.
Internet > FASTfiber (2500/2500) via FRITZ!Box 7690
Mobiel > Mobile Vikings (40GB) + Telenet (5GB) via iPhone 15 Pro 256GB
-
satsurfer
- Elite Poster

ze (bof) ging ervanuit dat mijn modem defect was hé...Makkelijkste oplossing.... de technieker en zijn coach niet.
Dan zou het enkel het kabelgedeelte moeten zijn, heel toevallig.
Dan zou het enkel het kabelgedeelte moeten zijn, heel toevallig.
- nerph
- Premium Member

het is idd de makkelijkste oplossing om te beweren dat jou fritzbox kapot is, want hoe ga jij kunnen bewijzen dat het niet kapot is, zonder dan geld uit te geven aan het opsturen voor reparatie, of een tweede kopen om aan te tonen dat die ook niet werkt.
Klinkt misschien dom maar je zou eventueel een tweede fritzbox kunnen bestellen, die proberen en als het ook niet werkt, dit aantonen en dan de tweede fritzbox retour sturen?
Klinkt misschien dom maar je zou eventueel een tweede fritzbox kunnen bestellen, die proberen en als het ook niet werkt, dit aantonen en dan de tweede fritzbox retour sturen?
-
satsurfer
- Elite Poster

sowieso gaat mijn fritzbox niet werken, want hij is niet gewhitelisted meer. Staat niet meer in hun systeem.
Wanneer hij wél gewhitelisted stond, was de orange modem 'on hold'
vorig jaar ook 1 dag zonder internet, dag nadien wel weer.
En ook al is het een bug in hun systeem:
'wij kunnen je niet uitmeten'
'direct terug pushen naar hun modem'
Jij moet kunnen bewijzen dat het niet aan jouw modem ligt, wat ik voor 99% zeker ben.
Wanneer hij wél gewhitelisted stond, was de orange modem 'on hold'
vorig jaar ook 1 dag zonder internet, dag nadien wel weer.
En ook al is het een bug in hun systeem:
'wij kunnen je niet uitmeten'
'direct terug pushen naar hun modem'
Jij moet kunnen bewijzen dat het niet aan jouw modem ligt, wat ik voor 99% zeker ben.
- Splitter
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
- Bedankt: 651 keer
néén, helemaal niet.nerph schreef: 1 maand geleden Ze zijn toch verplicht eigen modems te ondersteunen? Lijkt me een geval van ombudsman contacteren...
ze zijn verplicht van modems -die aan al de technische specificaties zoals in de vrijgestelde vereistes voldoen (wat jouw verantwoordelijkheid is om te checken)- *toe te laten*.
ondersteunen is jouw probleem (wat ook logisch is!)
ze moeten dus toelaten dat je jouw modem plaatst, ze moeten een procedure hebben dat die op het netwerk geactiveerd kan worden,
en verder moeten ze niets - werkt het niet is dat jouw probleem.
(tenzij ze natuurlijk ergens het mac-adres niet zouden hebben doorgevoerd in hun systeem, maar bewijs dat maar eens natuurlijk)
het zou ook nog mogelijk zijn dat die fritz gewoon door firmware bv niet voldoet aan iets en dus niet kan verbinden, maar dan zou je dat al moeten gaan uitzoeken met avm tesamen en terwijl die modem nog aan de lijn hangt (oftewel: terwijl je internet niet werkt), maar die moeite gaat quasi niemand doen (en als jij dat voor jouw hardware al niet doet, waarom zou orange/hey dat dan voor jouw doen?)
ik snap de wens van eigen hardware, maar anderzijds als het in bridge kan en je het externe IP op je device krijgt, en daarmee de verantwoordelijkheid van "of het internet binnenkomt of niet" bij de operator kan houden terwijl je dezelfde voordelen kan behouden (minus een paar euro per jaar stroomkosten extra)....
(voor fiber kan je de casus misschien nog maken dat je bij een 8gbps lijn wel met een sfp module in je eigen hardware moet werken om de volle snelheid te halen, maar voor vdsl & coax dat allemaal onder de gigabit blijft -of bij telenet 2.5, maar ook dat kan een deftige router gewoon met een rj45 port nog volledig aan- ?)
dus het is relatief simpel, imho:
- of je gebruikt de hardware van de operator (in bridge) en krijgt ondersteuning tot en met die hardware (en hebt geen stress)
- of je gebruikt je eigen hardware, en krijgt enkel de (onbevestigbare) garantie dat het mac-adres van jouw hardware -zoals door jouw doorgegeven- ingesteld is bij hen, en als dat niet werkt neem je de bluts met de buil dat dat je eigen verantwoordelijkheid is, zolang ze zeggen dat er op de kabel zelf niets mis is en je mac-adres ingesteld is
(en geniet van de bijhorende stress van verantwoordelijkheid te moeten nemen, omdat je ervoor kiest hun de vrijheid te geven die bij jou te leggen)
Laatst gewijzigd door Splitter 1 maand geleden, in totaal 1 gewijzigd.
- nerph
- Premium Member

Ah oei, ja ik bedoelde dat ze verplicht zijn jou je eigen modem te laten gebruiken (die voldoet aan de technische specificaties), niet ondersteuning voor geven.
My bad.
My bad.
- Splitter
- Elite Poster

ja, dat laten gebruiken doen ze dus, en dat is ook allemaal proper gedocumenteerd op de site (wat vrij bizar is dat er iets zo goed te vinden is op de site van hey, gezien de werking/logica van de rest van hun site soms): https://www.heytelecom.be/nl/hulp-en-su ... ernetmodem
ze geven aan hoe het moet voor de aanvraag te doen, ze linken naar de technische vereisten, en ze geven duidelijk aan dat het "tant pis" is als er een probleem is:
ze geven aan hoe het moet voor de aanvraag te doen, ze linken naar de technische vereisten, en ze geven duidelijk aan dat het "tant pis" is als er een probleem is:
edit: small correction, zoals te verwachten van de hey telecom site werkt (althans voor mij) de link naar de vereistes nietBij problemen met je diensten kan hey! geen volledige diagnose stellen indien je een eigen modem gebruikt. Je zal daarom de modem die door hey! is geleverd tijdens de initiële installatie opnieuw moeten installeren en activeren. Dit maakt het mogelijk om problemen op afstand te diagnosticeren en potentieel ook op te lossen. Als er geen oplossing op afstand kan worden gevonden, moet een technicus bij je langskomen. Hou er rekening mee dat als je eigen modem nog steeds is geïnstalleerd tijdens zijn bezoek, de technicus niet kan ingrijpen en je een vergoeding van 59€ voor zijn verplaatsing zal moeten betalen.
-
satsurfer
- Elite Poster

ik had ze moeten mijn eigen fritzbox laten verwijderen in hun systeem. En terug toevoegen. Als het dan niet lukte, had ik er nog vrede mee.
Ofwel moet ik terug proberen mijn FB te whitelisten, en indien niet lukt, terug de hey! modem. Maar dat kost tijd én energie (thuis zijn) en momenten zonder vast internet...en moment dat je probleem hebt, en belt....kunnen ze je niet helpen....
Dan had ik geen kabelmodem moeten kopen hé....kon ik mijn 2 oude fritzboxen ook in bridge zetten.
@Profoon schreef dat hij op 2 verschillende locatie's ook offline is met hun fritzbox 6660 bij hey telecom en als we inbellen continue van kastje naar de muur gestuurd door de call centers."
het lijkt er op dat de MAC's van de toestellen niet meer herkend worden.
En ga dat maar eens gaan bewijzen....een technieker houdt zich daar niet mee bezig, en in de BOF ook niet.
Is niet de support die je bij Edpnet kreeg, met een fritzbox.
Ofwel moet ik terug proberen mijn FB te whitelisten, en indien niet lukt, terug de hey! modem. Maar dat kost tijd én energie (thuis zijn) en momenten zonder vast internet...en moment dat je probleem hebt, en belt....kunnen ze je niet helpen....
Dan had ik geen kabelmodem moeten kopen hé....kon ik mijn 2 oude fritzboxen ook in bridge zetten.
@Profoon schreef dat hij op 2 verschillende locatie's ook offline is met hun fritzbox 6660 bij hey telecom en als we inbellen continue van kastje naar de muur gestuurd door de call centers."
het lijkt er op dat de MAC's van de toestellen niet meer herkend worden.
En ga dat maar eens gaan bewijzen....een technieker houdt zich daar niet mee bezig, en in de BOF ook niet.
Is niet de support die je bij Edpnet kreeg, met een fritzbox.
- Splitter
- Elite Poster

als je vergelijkt met edpnet: dat is anders - zij leverden effectief de fritzbox, en hadden die ook gewhitelist en dus ondersteunden zij actief die modems.
(omdat ze er zelf het voordeel van hadden dat zij dan management konden doen, itt de modems van proximus destijds)
hier in dit geval is het gewoon jouw eigen modem en jouw eigen verantwoordelijkheid, het feit dat je er geen support op krijgt is dus logisch,
en ook goed genoeg gedocumenteerd.
dat jij dat dan zelf riskeert, is jouw eigen vrije keuze, want die heb je natuurlijk
het enige wat je kan doen en verwachten is:
- de modem van heytelecom laten installeren: als alles werkt, dan weet je dat de lijn effectief in orde is, en eindigt de verantwoordelijkheid & support van orange/hey daar
- vervolgens kan je -zelf, automatisch- de andere modem registreren en testen, en ook terug verwisselen met die van orange/hey (als hun site correct werkt, ofcourse)
en tijdens het testen met die andere modem is alles dus jouw verantwoordelijkheid, omdat je dan weet dat het prima werkt met die van orange/hey (en er dus niets mis is met de coax of het signaal etc), en het probleem zich dus voordoet omdat jouw modem aangesloten is.
(probleem met de fritz, probleem met de firmware, fout mac-adres doorgegeven/geprint op het label, ... allemaal own problem)
het enige wat je niet kan en "blindelings" dient te geloven op het coax netwerk is "is mijn mac-adres toegevoegd aan de systemen",
en de enige support die je daarop kan krijgen is een "ja" of een "nee" die je voor de rest maar moet geloven, dat is het enige punt waarop je orange/hey iets kan kwalijk nemen.
(en nee, ik verdedig orange/hey zeker niet, want ik ben geen fan van ze - maar als de verantwoordelijkheid duidelijk bij de user ligt, kan je niet klagen dat er geen support is van de operator)
maar als zowel jij als een andere user issues hebben, met dezelfde type fritzbox, dan kan het dus misschien wel degelijk iets zijn met dat type fritzbox ?
zijn ze allemaal dezelfde firmware ?
(omdat ze er zelf het voordeel van hadden dat zij dan management konden doen, itt de modems van proximus destijds)
hier in dit geval is het gewoon jouw eigen modem en jouw eigen verantwoordelijkheid, het feit dat je er geen support op krijgt is dus logisch,
en ook goed genoeg gedocumenteerd.
dat jij dat dan zelf riskeert, is jouw eigen vrije keuze, want die heb je natuurlijk
het enige wat je kan doen en verwachten is:
- de modem van heytelecom laten installeren: als alles werkt, dan weet je dat de lijn effectief in orde is, en eindigt de verantwoordelijkheid & support van orange/hey daar
- vervolgens kan je -zelf, automatisch- de andere modem registreren en testen, en ook terug verwisselen met die van orange/hey (als hun site correct werkt, ofcourse)
en tijdens het testen met die andere modem is alles dus jouw verantwoordelijkheid, omdat je dan weet dat het prima werkt met die van orange/hey (en er dus niets mis is met de coax of het signaal etc), en het probleem zich dus voordoet omdat jouw modem aangesloten is.
(probleem met de fritz, probleem met de firmware, fout mac-adres doorgegeven/geprint op het label, ... allemaal own problem)
het enige wat je niet kan en "blindelings" dient te geloven op het coax netwerk is "is mijn mac-adres toegevoegd aan de systemen",
en de enige support die je daarop kan krijgen is een "ja" of een "nee" die je voor de rest maar moet geloven, dat is het enige punt waarop je orange/hey iets kan kwalijk nemen.
(en nee, ik verdedig orange/hey zeker niet, want ik ben geen fan van ze - maar als de verantwoordelijkheid duidelijk bij de user ligt, kan je niet klagen dat er geen support is van de operator)
maar als zowel jij als een andere user issues hebben, met dezelfde type fritzbox, dan kan het dus misschien wel degelijk iets zijn met dat type fritzbox ?
zijn ze allemaal dezelfde firmware ?
-
satsurfer
- Elite Poster

Ik vraag toch geen support? Als ik de modem aansloot aan de Orange modem die in bridge stond, had ik direct IP-adres.
ik heb geen firmware update gedaan de laatste 3 maand.
Final 8.25 versie, die trouwens al maanden draaide. Geen beta!
Je mac adres laten whitelisten kan via de site, paar dagen later bellen ze je terug, om dat effectief te doen.
https://download.avm.de/fritzbox/fritzb ... /fritz.os/
https://www.heise.de/news/FritzOS-8-25- ... 23010.html
De modem werkt al van september vorig jaar. In nov. eens 1 dag ook niet gewerkt.
"en het probleem zich dus voordoet omdat jouw modem aangesloten is.
fout mac-adres doorgegeven/geprint op het label
=> feit dat hij werkt van sept. vorig jaar, duidt aan dat het geen fout MAC-adres was hé.
ik heb het gezien, de orange stond 'on hold' en hoorde hem dat ook zeggen naar bof.
Maar mss. heb je gelijk. Mss. best de modem van hen in bridge mode gebruiken. Als ik dan eens geen internet heb, kan ik mijn andere fritz er ook op aansluiten, om uit te sluiten dat het niet aan mijn router ligt.
Maar straf dat ik zal mogen betalen, voor een modem die eigenlijk perfect werkt! Hoe ga je dat bewijzen?
ik heb geen firmware update gedaan de laatste 3 maand.
Final 8.25 versie, die trouwens al maanden draaide. Geen beta!
Je mac adres laten whitelisten kan via de site, paar dagen later bellen ze je terug, om dat effectief te doen.
https://download.avm.de/fritzbox/fritzb ... /fritz.os/
https://www.heise.de/news/FritzOS-8-25- ... 23010.html
De modem werkt al van september vorig jaar. In nov. eens 1 dag ook niet gewerkt.
"en het probleem zich dus voordoet omdat jouw modem aangesloten is.
fout mac-adres doorgegeven/geprint op het label
=> feit dat hij werkt van sept. vorig jaar, duidt aan dat het geen fout MAC-adres was hé.
ik heb het gezien, de orange stond 'on hold' en hoorde hem dat ook zeggen naar bof.
Maar mss. heb je gelijk. Mss. best de modem van hen in bridge mode gebruiken. Als ik dan eens geen internet heb, kan ik mijn andere fritz er ook op aansluiten, om uit te sluiten dat het niet aan mijn router ligt.
Maar straf dat ik zal mogen betalen, voor een modem die eigenlijk perfect werkt! Hoe ga je dat bewijzen?
-
splinterbyte
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 251 keer
- Bedankt: 165 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Neem even Telenet (als 2de lijn en zeg binnen 14 dagen op, of zeg Hey op en pak 6 maand TN met 35 euro p/m promo) met self install en registreer na activeren TN modem je eigen modem, als het dan werkt; daar is je bewijs: "Bij Telenet werkte het perfect" (misschien bij vermelden concurrentie dat ze meer moeite doen?)
Als je die daarna terug bij Hey/Orange wil zetten best eerst laten deregistreren bij TN.
- proximusboyke
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 168 keer
- Bedankt: 394 keer
oppassen é de promo is niet meer 29 euro per maand !! de promo is 10 euro korting levenslang
iphone 16 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
Acer Connect X6E 5G router : Free Max argeles sur mer
ZTE MU5001 5G proximus 400GB
minimac : flex
macbook air 2024
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
mercedes e220 OML
macbook air 2024
- buthead
- Elite Poster

Is dat niet altijd zo?
Heb dit al lang geleden genomen en heb -10 levenslangs misschien andere verwoording
Heb dit al lang geleden genomen en heb -10 levenslangs misschien andere verwoording
Internet = Hey Telecom
- proximusboyke
- Elite Poster

ja dacht ik ook en toen ik het wilde posten maanden geleden, keek ik naar de promo en toen stond er levenslang 29 euro zoals de titel aangeeft. Daarom heb ik toen niet gepost. Dus er doen 2 promos de ronde mijn vermoeden, maar de ene is een tikkeltje anders dan de andere.
mercedes e220 OML
macbook air 2024
mercedes e220 OML
macbook air 2024
- Splitter
- Elite Poster

proximusboyke schreef: 1 maand geleden oppassen é de promo is niet meer 29 euro per maand !! de promo is 10 euro korting levenslang
staat thans groot op de frontpage29€/maand for life in plaats van 39€
het is altijd al "-10 euro for life" geweest, de "29e/maand for life" wil (zoals bij alles) zeggen "gedurende de levenstijd/looptijd van het product onder de voorwaardes dat het momenteel aangeboden is"
en hetgene nu in "de kleine lettertjes" (niet zo klein, het is eenvoudig te zien) staat, zal er bij jouw ook wel gestaan hebben:
*Dankzij deze promo, ontvang je een korting van € 10 per maand op je internet aanbod voor de volledige duurtijd van het contract.
- proximusboyke
- Elite Poster

Dus al ik dit lees en ze beslissen om volgende. maand 50€ te vragen zal de promo 40€ zijn.
Ik vind dit zo typisch orange een promo doen, waarmee ze alle kanten op kunnnen, die hun best uitkomt.
Ik vind dit zo typisch orange een promo doen, waarmee ze alle kanten op kunnnen, die hun best uitkomt.
mercedes e220 OML
macbook air 2024
mercedes e220 OML
macbook air 2024
-
butskristof
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 482 keer
- Bedankt: 115 keer
Dit is wel effectief altijd zo geweest. Ik ben klant van november 2023 (volgens mij de start), en op mijn contract staat dat ook zo verwoord als 10 euro korting. Als ik het me goed herinner maakte ze toen zelfs reclame met "10 euro for life, én we beloven volgend jaar onze prijzen niet te verhogen!". Die belofte zijn ze dan ondertussen toch al dubbel en dik nagekomen. Ik vond 29 euro drie jaar geleden al een heel goede prijs, het feit dat die nu nog steeds niet verhoogd is kan ik hen alleen maar voor toejuichen.
- proximusboyke
- Elite Poster

@ bukristof dat geloof ik best want meest logische, maar er zijn hier ook reacties voorbij gekomen dat het levenslang was aan 29 ; en ik wilde toen reageren en haalde de promovoorwaarden erbij en wilde het posten zoals ik nu gedaan heb, maar heb ik dan niet gedaan omdat er effectief stond 29 for life. Anders had ik dat zeker gepost 
mercedes e220 OML
macbook air 2024
mercedes e220 OML
macbook air 2024
- Splitter
- Elite Poster

in het groot staat altijd "for life" (nu ook nog), de voorwaarden en (best leesbare) kleine lettertjes spreken van 10 euro korting.
dus tuurlijk kunnen ze het ineens 3x duurder maken, maar als ze dat doen zijn ze ook gelijk al de klanten kwijt, dus zo'n goed idee lijkt me dat ook niet
dus tuurlijk kunnen ze het ineens 3x duurder maken, maar als ze dat doen zijn ze ook gelijk al de klanten kwijt, dus zo'n goed idee lijkt me dat ook niet
-
glda19
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Morgen tussen 13 en 18u komen ze internet aansluiten. Eens zien hoe vlot het gaat er is een nieuwe zwarte coax kabel getrokken op de voorgevel in een buis achter de muurisolatie. En aangesloten op de kabel op de muur. En dan naar binnen. Ligt daar al oktober of november 2025 en nog nooit gebruikt en binnen aangesloten.
Is wel verwarrend zowel op de site of app. Staat het internet aan 39 als ik inlog. Dus gebeld en direct geholpen en detai van contract gekregen en als optie krijgen ik 10 € korting
Is wel verwarrend zowel op de site of app. Staat het internet aan 39 als ik inlog. Dus gebeld en direct geholpen en detai van contract gekregen en als optie krijgen ik 10 € korting
- buthead
- Elite Poster

Klopt geen zorgen maken in je mail enz staat het fout maar op je eerste afrekening staat er effectief wel internet aan 29eu had ik ook.
Gekend probleem dat ze niet opgelost krijgen
Gekend probleem dat ze niet opgelost krijgen
Internet = Hey Telecom
- cadsite
- userbase crew

- Uitgedeelde bedankjes: 383 keer
- Bedankt: 808 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Kan je al in de klantenzone? Want daar kan je dat redelijk duidelijk zien.

't Blijft wel zo dat je niet bij hey moet zijn voor de duidelijke communicatie, maar de prijzen voor hun diensten zijn wel héél aantrekkelijk.
-
Waterboy
- Premium Member

- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Ik heb ook een aanvraag gedaan voor vast internet van Hey op 1 juli.Op 28 juli komt er een technieker langs voor een offerte te maken voor de aansluiting.
Na jarenlang klant te zijn geweest bij Edpnet eerst Edpnet XL en na de prijsstijging Edpnet XS. De internetsnelheid 20/2 is niet meer van deze tijd.
Men moet een coax kabel trekken,gaat dit gefactureerd worden per lopende meter?
Na jarenlang klant te zijn geweest bij Edpnet eerst Edpnet XL en na de prijsstijging Edpnet XS. De internetsnelheid 20/2 is niet meer van deze tijd.
Men moet een coax kabel trekken,gaat dit gefactureerd worden per lopende meter?
VoIP:OVH
Provider:Edpnet VDSL
Modem/Router: Fritz!Box 7530 AX FRITZ!OS: 8.25
Provider:Edpnet VDSL
Modem/Router: Fritz!Box 7530 AX FRITZ!OS: 8.25
- buthead
- Elite Poster

Je kan ook TN nemen 1-2 weken opzeggen en naar Hey gaan wel wat meer werk maar is dan gratis normaal
Internet = Hey Telecom
-
splinterbyte
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 251 keer
- Bedankt: 165 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Zelfs de facturen zijn verwarrend, bij mij tellen ze het vast internetvolume als mobiel terwijl ik helemaal geen mobiel heb bij Hey:
Is dit jullie ook al opgevallen of staat het wel goed als je wel mobiel abo hebt?
Is dit jullie ook al opgevallen of staat het wel goed als je wel mobiel abo hebt?
- TheCeet
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 205 keer
Dit is standaard Hey gedrag.
Is hier ook al sinds 1ste factuur uit begin 2024.
Is hier ook al sinds 1ste factuur uit begin 2024.
iPhone 13 Pro:
Citymesh - 300GB
Lenovo M720q (i5-8400T): OPNsense - 26.7.2_2
Lenovo M90Q G3 (i5-12500T): Proxmox server - 9.2.11
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:
Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
Citymesh - 300GBLenovo M720q (i5-8400T): OPNsense - 26.7.2_2
Lenovo M90Q G3 (i5-12500T): Proxmox server - 9.2.11
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:
Hey! (modem in bridge)AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
- buthead
- Elite Poster

Iemand al effectief tegen FUP aangelopen zag hier enkelen tegen 5TB hele hele poos terug
Internet = Hey Telecom
- VossyGamer
- Pro Member

- Uitgedeelde bedankjes: 156 keer
- Bedankt: 84 keer
Screenshot van nu:buthead schreef: 1 maand geleden Iemand al effectief tegen FUP aangelopen zag hier enkelen tegen 5TB hele hele poos terug
Het lukt maar niet om die FUP bij hey!/Orange te triggeren.
Student Business & IT @ VIVES Kortrijk | Jobstudent bij 

- buthead
- Elite Poster

Haha netjes bezig zit op 1,55TB
ruimte genoeg lijkt het.
Moet wel toegeven is heel sporadisch hoog meesten ruim onder de TB
ruimte genoeg lijkt het.Moet wel toegeven is heel sporadisch hoog meesten ruim onder de TB
Internet = Hey Telecom
- buthead
- Elite Poster

Net eens nieuwe bèta van NPerf getest. Wel alleen via browser. Apps komen nog. Alleen te proberen/testen als je signed up bent.
Juist packet loss verschiet ik wel van bij jullie ook?
Speedtestje van Hey, mooi stabiel op wifi
Juist locatie zit er wel goed naast

Juist packet loss verschiet ik wel van bij jullie ook?
Speedtestje van Hey, mooi stabiel op wifi
Juist locatie zit er wel goed naast

Internet = Hey Telecom