Ben heel tevreden over mij S25 , Maar een vervelend probleem waar ik geen weet mee weet
Als ik opstart moet twee keer na elkaar men pincode geven.
Als ik 10 minuten niets doen met de smartphone en dan wil bellen moet ik weerom 2keer na elkaar de pincode geven
iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen
S25 Pincode
-
philippe_d
- Moderator

- Uitgedeelde bedankjes: 1064 keer
- Bedankt: 3928 keer
- Recent bedankt: 14 keer
Over welke PIN code gaat het?
- de PIN van jouw SIM kaart?
- of de PIN van het vergrendelscherm?
Ik gebruik voor het ontgrendelen de vingerafdruk: de sensor zit ingewerkt in de aan-uit knop, dit vind ik wel veel handiger dan een PIN code
Ik gebruik voor het ontgrendelen de vingerafdruk: de sensor zit ingewerkt in de aan-uit knop, dit vind ik wel veel handiger dan een PIN code
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.24 BETA, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.24 BETA, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- nerph
- Premium Member

- Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
- Bedankt: 64 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Ik denk dat telemans het over de PIN van het vergrendelscherm heeft, aangezien je maar één keer je PIN voor SIM moet ingeven en die blijft ontgrendeld zo lang je je gsm niet uitzet/herstart. Of ben ik mis?
Internet > FASTfiber (2500/2500) via FRITZ!Box 7690
Mobiel > Mobile Vikings (40GB) + Telenet (5GB) via iPhone 15 Pro 256GB
Mobiel > Mobile Vikings (40GB) + Telenet (5GB) via iPhone 15 Pro 256GB
-
telemans
- Pro Member

- Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
- Bedankt: 9 keer
De pin code van de simkaart die de operator mij toezondphilippe_d schreef: 2 maanden geleden Over welke PIN code gaat het?
Toegevoegd na 4 minuten 42 seconden:
als ik de 4 cijfers ingeef die de operator met en die op de simkaart was geef iknerph schreef: 2 maanden geleden Ik denk dat telemans het over de PIN van het vergrendelscherm heeft, aangezien je maar één keer je PIN voor SIM moet ingeven en die blijft ontgrendeld zo lang je je gsm niet uitzet/herstart. Of ben ik mis?
dadelijk moet ik ze nog eens ingeven
na 10 min ongebruik moet telkens weer de pin code geven
- Joe de Mannen
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 719 keer
- Recent bedankt: 1 keer
En je hebt dat met die simkaart niet op een andere toestel, want je noemt het een S25 probleem ?
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- cptKangaroo
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 815 keer
- Bedankt: 277 keer
De sim kaart eens herplaatsen?
Bij mijn Samsung A20e viel het contact ook af en toe eens weg, wat dan een unlock vereiste (wel met een boodschap over het afwezig zijn van de sim). Dit kon ik uiteindelijk verhelpen met een stukje elektrische tape op de achterkant van de sim kaart zodat die een fractie beter aandrukte tegen de contacten. 2 lagen tape was zelfs te dik dus 't past zeer nauw.
Bij mijn Samsung A20e viel het contact ook af en toe eens weg, wat dan een unlock vereiste (wel met een boodschap over het afwezig zijn van de sim). Dit kon ik uiteindelijk verhelpen met een stukje elektrische tape op de achterkant van de sim kaart zodat die een fractie beter aandrukte tegen de contacten. 2 lagen tape was zelfs te dik dus 't past zeer nauw.
-
telemans
- Pro Member

Ik geef in men smartphone men geldig pincode in en hij wil ze niet
als ik ze nog eens ingeef moet 15 sec wachten zelf na 3 pogingen vraag t hij niet om pukcode
kan dus niet meer in smartphone; als nog eens men pincode ingeef moet 36 min wachten
enz
als ik ze nog eens ingeef moet 15 sec wachten zelf na 3 pogingen vraag t hij niet om pukcode
kan dus niet meer in smartphone; als nog eens men pincode ingeef moet 36 min wachten
enz
- Fallschirmjaeger
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 163 keer
Volgens mij moet ge uw toestelcode ingeven en niet uw pincode voor de simkaart.
Pincode (simkaart) werkt normaliter nooit met timer en is onheroepelijk geblokkeerd na 3 foute pogingen. Ter info: daarna heb je 10 keer de mogelijkheid om de puk code in te geven en is dat ook niet het is de simkaart permanent onbruikbaar. Dan moet je deze laten omruilen.
Pincode (simkaart) werkt normaliter nooit met timer en is onheroepelijk geblokkeerd na 3 foute pogingen. Ter info: daarna heb je 10 keer de mogelijkheid om de puk code in te geven en is dat ook niet het is de simkaart permanent onbruikbaar. Dan moet je deze laten omruilen.
-
telemans
- Pro Member

ik geef men gewone pin en dat wil hij niet na drie pogingen zal hij men puk code vragen dat vraagt hij niet simkaart vergrendeld
probeer het over 4 uur nog eens....
ik heb dus een geldig pin en puk maar niets word aanvaard
Men sim blijft blijft dus vergrendeld
Het lijk dus dat niets op cijferbord reageert zoals het moet
ik kan de smartphone ook niet uitzetten om omdat de sim niet ontgrendeld is
probeer het over 4 uur nog eens....
ik heb dus een geldig pin en puk maar niets word aanvaard
Men sim blijft blijft dus vergrendeld
Het lijk dus dat niets op cijferbord reageert zoals het moet
ik kan de smartphone ook niet uitzetten om omdat de sim niet ontgrendeld is
-
Flippi
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
- Bedankt: 117 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Probeer eens volume-down in combinatie met de inschakelknop gelijktijdig in te drukken (en ingedrukt te houden).
Dit werkt op mijn S24.
Tip: gebruik eens wat leestekens en controleer eens je eigen bericht op fouten voordat je het post.
Dit werkt op mijn S24.
Tip: gebruik eens wat leestekens en controleer eens je eigen bericht op fouten voordat je het post.
Gratis cloudopslag bij Filen.io
20 GB i.p.v. 10 GB met deze invite
20 GB i.p.v. 10 GB met deze invite
- on4bam
- Moderator

- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 731 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Haal je SIM kaart eens uit je GSM zo ben je zeker wat je moet doen (telefooncode, niet PIN van SIM dus).
De combo volume down/on-knop zou je een scherm moeten geven waarbij je kan kiezen heropstart/poower off/ emergency call e.d...
De combo volume down/on-knop zou je een scherm moeten geven waarbij je kan kiezen heropstart/poower off/ emergency call e.d...
Bye, Maurice
https://on4bam.com
- Fallschirmjaeger
- Elite Poster

Zoals ik al zei in de andere topic. Pincode van een simkaart werkt nooit met timer. 3 keer fout en geblokkeerd. Daarna 10 pogingen voor puk code (ook zonder timer) en anders permanent onbruikbaar de simkaart.telemans schreef: 2 maanden geleden Te veel onjuiste pogingen tot ontgrendelen .
Probeer het opnieuw over 4uur.
Verder kom ik niet ook als ik veilige modus wil gebruiken.
Het is dus effectief uw toestel code die gevraagd wordt.
https://www.samsung.com/nl/samsung-and- ... -resetten/
-
telemans
- Pro Member

Ook zonder of met ander simkaart geraak niet verder, probeer het opnieuw over 4 uur.on4bam schreef: 2 maanden geleden Haal je SIM kaart eens uit je GSM zo ben je zeker wat je moet doen (telefooncode, niet PIN van SIM dus).
Veilige modus lukt ook niet . Met de procedure van veilige modus lukt dat maar start weer met SIM2 te veel onjuiste pogingen om tot omtgrendelen ,probeer het nog eens over 4uur.en begint dat weer op nieuw zonder ik pin code kan geven
- on4bam
- Moderator

Het komt er dus op aan dat je je code herinnert. Daar valt hier dan weinig aan te doen vrees ik.
Een search op "Samsung A25 forgot PIN code" geeft ik elk geval "hard reset" als oplossing waarbij je dus ook alle data kwijt bent.
Met een Samsung account waarbij "remote unlock" aan staat zou je wel verder kunnen.
Een search op "Samsung A25 forgot PIN code" geeft ik elk geval "hard reset" als oplossing waarbij je dus ook alle data kwijt bent.
Met een Samsung account waarbij "remote unlock" aan staat zou je wel verder kunnen.
Bye, Maurice
- on4bam
- Moderator

Dat lijkt mij niet logisch. Ik kan mij moeilijk voorstellen dat een juiste PIN als fout wordt aanzien tenzij je bij het instellen een foutje maakte en dus een andere code hebt ingesteld dan wat je dacht.
Het is in elk geval iets zeer eigenaardig.
Het is in elk geval iets zeer eigenaardig.
Bye, Maurice
- Fallschirmjaeger
- Elite Poster

Uw pincode van uw simkaart en uw pincode/beveiligingscode van uw toestel hebt ge zo ingesteld dat dit 2 keer hetzelfde is?
Want ge zijt nog altijd bezig over uw simkaart, terwijl het overduidelijk uw toestel is. Ge zegt het zelf in uw eerdere post.
Want ge zijt nog altijd bezig over uw simkaart, terwijl het overduidelijk uw toestel is. Ge zegt het zelf in uw eerdere post.
telemans schreef: 2 maanden geleden Ook zonder of met ander simkaart geraak niet verder, probeer het opnieuw over 4 uur.
-
telemans
- Pro Member

De operator zegt nu dat gaat om een beveiliging code ik die ik eens zou ingegeven hebben.
Hier weet ik totaal niets van. Als ik de code niet weet kan ik niets doen met mijn smartphone van 1 jaar oud.
Hier weet ik totaal niets van. Als ik de code niet weet kan ik niets doen met mijn smartphone van 1 jaar oud.
-
x0f
- Premium Member

- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 56 keer
toch wel... op één van deze adressen gaan ze je met plezier verderhelpen: https://www.samsung.com/be/servicecenter/telemans schreef: 2 maanden geleden Als ik de code niet weet kan ik niets doen met mijn smartphone van 1 jaar oud
- on4bam
- Moderator

Op een week tijd ben je dus van 2 keer PIN ingeven waarna je GSM kon gebruikt worden naar een geblokkeerde telefoon gegaan?
Wat is er dan veranderd?
Kon je verleden week na de 2e keer PIN ingeven dan niets veranderen zodat je bv. niets meer moest ingeven?
Wat is er dan veranderd?
Kon je verleden week na de 2e keer PIN ingeven dan niets veranderen zodat je bv. niets meer moest ingeven?
Bye, Maurice