Verplichte SIM-swap van Orange naar Digi

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: KrSi78
Uitgedeelde bedankjes: 368 keer
Bedankt: 258 keer
Recent bedankt: 1 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

Sinds de verplichte SIM-swap van Orange naar Digi lijkt het bereik sterk verminderd op het treintraject Brugge-Leuven.
Voor de swap was het in Aalter huilen met de pet op, nu lijkt Aalter ça va, maar tussen Brugge en Aalter bagger.
Ook tussen Gent en Brussel een heel deel van het traject amper tot geen doorkomen aan, zeker niet als het spoor het landschap doorsnijdt en dus lager ligt.

Wie heeft op dit traject wél een vlotte verbinding? Ik overweeg om over te stappen, maar wil niet de volle pot betalen.
Hoe kan ik bepalen welke provider wél dekking heeft op dit traject?

Sinds de swap trouwens nooit meer 5G gezien op mijn GSM :bang:.

Toegevoegd na 7 minuten 39 seconden:
Ik heb dit in het edpnet-forum gepost omdat het hier over edpnet gaat.
edpnet heeft zelf een SIM-swap geïnitieerd, naar mijn gevoel op een nogal klungelige manier waardoor ik zelfs ingebeld heb omdat ik het vermoeden had van SIM-swap-fraude.

Mijn vraag is legitiem, op de site van het BIPT is de dekking in treinen / op treinlijnen (nog) niet beschikbaar (zie https://www.bipt-data.be/nl/projects/atlas/trein).
Computer(k)nul
Dimieke
Starter Plus
Starter Plus

Hey! Niet de volle pot en terug op netwerk Orange.
Taaner242
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 32 keer
Provider
Te Koop forum

Ik heb op mijn traject ook stukken geen verbinding met Proximus. Om te testen of Telenet betere dekking heeft heb ik op basis van deze lijst https://www.bipt.be/consumenten/telefoo ... operatoren een esim genomen met een prepaid bundel.
Combinatie is werkbaar, maar beide providers hebben gaten. Maar ik ga nu geen 2 abonnementen nemen. Ik heb ook nog mijn WE-krant met bijlagen, boeken of tijdschriften die ik kan lezen :-)
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: KrSi78
Uitgedeelde bedankjes: 368 keer
Bedankt: 258 keer
Recent bedankt: 1 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

Ik overweeg sterk om over te stappen naar Hey.
Dat overzicht bij het BIPT klopt trouwens niet helemaal: edpnet wordt daar nog op Orange-netwerk weergegeven.
Anderen die frequent met de trein reizen en op Hey zitten?
Computer(k)nul
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”