Geen hey mobiel telefonie bereik Antwerpen linkeroever op al mijn nummers .(3)....nog iemand?
Internet werkt maar niet via mobiel
Toegevoegd na 2 uren 9 minuten 53 seconden:
Opgelost ....terug bereik nu
Geen mobiel hey bereik Antwerpen in de afgelopen nacht
-
datakiller
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 46 keer
Gisteren om 15h een bericht ontvangen dat het onderhoud klaar is.
Eerder deze week (Dinsdag) had ik een bericht ontvangen dat er op de 18de werken gingen zijn. Geen idee wat ze gedaan hebben, misschien gerelateerd?
De Telenet mast viel hier Vrijdag wel deels uit, enkel 4G werkte nog aan 400ms/1Mbps (wat normaal 100+Mbps 4G+/5G is).
Eerder deze week (Dinsdag) had ik een bericht ontvangen dat er op de 18de werken gingen zijn. Geen idee wat ze gedaan hebben, misschien gerelateerd?
De Telenet mast viel hier Vrijdag wel deels uit, enkel 4G werkte nog aan 400ms/1Mbps (wat normaal 100+Mbps 4G+/5G is).
Telenet ONE: https://www.speedtest.net/my-result/d/7 ... 3afbda.png
Telenet ONE for one (mobiel): 300kbps in Gent-Sint-Pieters
maar de upload is wel gewoon 20Mbps
Telenet ONE for one (mobiel): 300kbps in Gent-Sint-Pieters
- Matt555
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 273 keer
- Bedankt: 60 keer
Thanks ..... wel prettig indien ge tijdens zo een onweer of storm bvb. je dan de hulpdiensten niet kunt bellen ....
Laatst gewijzigd door Matt555 1 maand geleden, in totaal 2 gewijzigd.
" give rope and any monkey shall climb..." 
- proximusboyke
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 167 keer
- Bedankt: 394 keer
@ kun donder kan overal invallen é !!! Als den donder op uw huis valt, wat moet de verzekering doen uitbetalen of u zeggen :
Misschien moeten je meer investeren in onderhoud, want dit is niet normaal bij een "beetje" regen en onweer.
Misschien moeten je meer investeren in onderhoud, want dit is niet normaal bij een "beetje" regen en onweer.
iphone 16 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
Acer Connect X6E 5G router : Free Max argeles sur mer
ZTE MU5001 5G proximus 400GB
minimac : flex
macbook air 2024
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
mercedes e220 OML
Acer Connect X6E 5G router : Free Max argeles sur mer
ZTE MU5001 5G proximus 400GB
minimac : flex
macbook air 2024
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
-
ghostboy1993
- Premium Member

- Uitgedeelde bedankjes: 50 keer
- Bedankt: 17 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Wat mij wel is opgevallen , als orange onderhoud doet in mijn regio ( 1 keer per maand of om de 2 maand ) meestal snachts vanaf 11U , val ik van 5G naar 4G/4G+ op 1 streepje .
als er dan op die tijdstip veel gebruikers de mobiele netwerk gebruiken laad niks , als ik en mss een ander paar mensen gebruiken is het surfbaar .
Maar wat ik hiermee wil zeggen is : als orange klant of hey klant er onderhoud gebeurd ( meestal snachts ) val je wel altijd terug op 4G minimum . Paar uur later heb je wel terug 5G .
Hoe andere netwerken hun onderhoud doen of dat hetzelfde is bij roximus of Telenet/Base kan ik niet zeggen .
als er dan op die tijdstip veel gebruikers de mobiele netwerk gebruiken laad niks , als ik en mss een ander paar mensen gebruiken is het surfbaar .
Maar wat ik hiermee wil zeggen is : als orange klant of hey klant er onderhoud gebeurd ( meestal snachts ) val je wel altijd terug op 4G minimum . Paar uur later heb je wel terug 5G .
Hoe andere netwerken hun onderhoud doen of dat hetzelfde is bij roximus of Telenet/Base kan ik niet zeggen .
-
blaatpraat
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 119 keer
Dan bel je de hulpdiensten over 1 van de andere netwerken, die hopelijk wel nog online zijn?
Je GSM zal automatisch eentje zoeken als je de hulpdiensten probeert te bellen.
- Matt555
- Elite Poster

Thanks ,blaatpraat schreef: 1 maand geleden Je GSM zal automatisch eentje zoeken als je de hulpdiensten probeert te bellen.
Dat wist ik niet dat als al je nummers bvb bij Hey/ Orange zitten dat hulpdiensten je dan overschakelen naar andere provider zelfs al ben je daar niet geregistreerd ....?
Wan toen met die panne kreeg ik steevast melding nummer(mijn) niet geregistreerd ...
-
misterv82
- Starter

- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 1 keer
Dat is overal zo als je de hulpdiensten belt, die kunnen via gelijk welk netwerk worden opgebeld. Ik heb mij laten vertellen dat er in België wel een SIM-kaart in uw toestel moet zitten (of esim uiteraard), die hoeft niet eens een actief abonnement te hebben. In sommige landen kan het blijkbaar zelfs zonder SIM in je toestel.
- Petrikske
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 792 keer
- Bedankt: 161 keer
Ik heb toch die 112 app maar geinstalleerd en ik zie er toch heel wat voordelen in.
Het is niet enkel 112 dat je kan bereiken en je GPS coördinaten worden doorgegeven etc..
Automatische locatiebepaling: Zodra je belt, stuurt de app je exacte locatie en coördinaten direct door naar de noodcentrale. Tijdens het gesprek wordt deze positie iedere 30 seconden geüpdatet
Medische info vooraf instellen: Je kan belangrijke medische gegevens (zoals epilepsie, zware allergieën, diabetes of hartproblemen) in de app opslaan. Deze worden automatisch meegestuurd met je oproep
Chatfunctie voor noodgevallen: Kan of mag je niet luidop praten? Dan activeert de noodcentrale na een oproep een chatfunctie, waarmee je via tekstberichten met de operator communiceert. Dit is ook ideaal voor doven, slechthorenden of mensen met een spraakstoornis.
Het is niet enkel 112 dat je kan bereiken en je GPS coördinaten worden doorgegeven etc..
Automatische locatiebepaling: Zodra je belt, stuurt de app je exacte locatie en coördinaten direct door naar de noodcentrale. Tijdens het gesprek wordt deze positie iedere 30 seconden geüpdatet
Medische info vooraf instellen: Je kan belangrijke medische gegevens (zoals epilepsie, zware allergieën, diabetes of hartproblemen) in de app opslaan. Deze worden automatisch meegestuurd met je oproep
Chatfunctie voor noodgevallen: Kan of mag je niet luidop praten? Dan activeert de noodcentrale na een oproep een chatfunctie, waarmee je via tekstberichten met de operator communiceert. Dit is ook ideaal voor doven, slechthorenden of mensen met een spraakstoornis.
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
-
blaatpraat
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 119 keer
Yes, dit is een verplichting dat je als publieke operator verplicht iedereen (met simkaart) moet toelaten om de noodnummers te bellen.Matt555 schreef: 1 maand geledenThanks ,blaatpraat schreef: 1 maand geleden Je GSM zal automatisch eentje zoeken als je de hulpdiensten probeert te bellen.
Dat wist ik niet dat als al je nummers bvb bij Hey/ Orange zitten dat hulpdiensten je dan overschakelen naar andere provider zelfs al ben je daar niet geregistreerd ....?
Wan toen met die panne kreeg ik steevast melding nummer(mijn) niet geregistreerd ...
Private operatoren mogen dit ook toepassen, maar hebben geen verplichting.
Smartphones weten welke nummers de emergency nummers zijn, en als je die belt, weten ze dat ze moeten verbinden met een operator (als je buiten bereik van je eigen operator zou zijn).
Doordat emergency calls een "specialeke" zijn in de 3GPP standaard, maakt het op zich ook niet uit welk nummer je belt.
Of het nu 112, 991, of 999 is dat je belt, het wordt achterliggend allemaal naar 112 gestuurd (in de EU).
- Matt555
- Elite Poster

Nu vandaag verschilende keren voor een paar uur geen vast internet bij Hey , maar dat is ook Orange
https://www.hln.be/binnenland/problemen ... ~aa16f4d0/
Problemen met vast netwerk van Orange op verschillende plaatsen in Vlaanderen
Er zijn problemen met het vast netwerk van Oranje op verschillende plaatsen in Vlaanderen. Dat wordt ons gemeld door lezers en is aan HLN bevestigd door de telecomaanbieder zelf.
Koen Van De Sype
Journalist bij HLN
24 juni 2026, 17:32
Laatste update: 17:45
https://www.hln.be/binnenland/problemen ... ~aa16f4d0/
Problemen met vast netwerk van Orange op verschillende plaatsen in Vlaanderen
Er zijn problemen met het vast netwerk van Oranje op verschillende plaatsen in Vlaanderen. Dat wordt ons gemeld door lezers en is aan HLN bevestigd door de telecomaanbieder zelf.
Koen Van De Sype
Journalist bij HLN
24 juni 2026, 17:32
Laatste update: 17:45