Ze zijn hier vorige maandag het glaswerk komen leveren voor onze nieuwe ramen.
Deze ramen gaan ze nu maandag installeren.
Nu kom ik net terug van het werk en zie dat één glas kapot is gegaan ergens in de loop van vandaag.
Zou dit door de warmte kunnen komen? Of toch eerder door een impact?
Is dit iets voor onze verzekering of voor leverancier/installateur?
Foto's in bijlage
Glasbreuk nieuwe ramen
-
luukske
- Pro Member

- Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
- Bedankt: 51 keer
- Recent bedankt: 2 keer
DIt is heel waarschijnlijk een combinatie van temperatuur/zon en mechanische druk van de spanbanden. Links op de overzichtsfoto goed te zien: Het center van de barst zit daar waar de andere ruit tegen de grote ruit zit.
- Block
- Erelid

- Uitgedeelde bedankjes: 233 keer
- Bedankt: 154 keer
- Recent bedankt: 1 keer
De breuklijnen lijken wel heel hard op thermische barsten, maar 3 keer? Dan zit daar toch een productiefout in aan de rand vrees ik. Verkeerd aanbrengen van spanbanden zou je toch bijna kunnen uitsluiten bij een professioneel.
Hopelijk krijg je alvast een goede uitleg, want je moet er ook vertrouwen dat het argon bij die andere ramen niet kan ontsnappen.
Hopelijk krijg je alvast een goede uitleg, want je moet er ook vertrouwen dat het argon bij die andere ramen niet kan ontsnappen.
SELECT * FROM users WHERE clue >0;
- Petrikske
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 793 keer
- Bedankt: 161 keer
Zwarte omlijsting, zwarte spanbanden, extreme warmte en jij zou hiervoor verantwoordelijk zijn?
Nee toch!
Wie weet is dit pakket klaar gemaakt bij veel lagere temperaturen om vervolgens in de volle zon geplaatst te worden.
Bedrijf zal hiervoor wel een verzekering hebben vermoed ik.
Nee toch!
Wie weet is dit pakket klaar gemaakt bij veel lagere temperaturen om vervolgens in de volle zon geplaatst te worden.
Bedrijf zal hiervoor wel een verzekering hebben vermoed ik.
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,