Hey extra data promo bij M en L abonnement

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 87 keer
Te Koop forum

Ter info, zag dit bericht op het Hey forum:

We zien een paar vragen over de 10 GB (M-abonnement) en de 30 GB (L-abonnement) extra data, dus we willen dit graag even uitleggen 😉

Deze extra data zijn enkel bedoeld om in België te gebruiken. Ze zijn dus niet beschikbaar in roaming.

Ze geven je extra data voor je dagelijks gebruik in België, bovenop je abonnement.

Voor het buitenland gelden de gebruikelijke roamingvoorwaarden van je abonnement.

We hopen dat dit alles de promo wat duidelijker maakt 😊

https://community.heytelecom.be/nl_NL/c ... 19c960391c
DaNi0
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 522 keer
Bedankt: 30 keer
Provider
Te Koop forum

Hmm, op de site en op het contract staat er niks dat de extra data enkel geldig is in België...
Dankzij deze promotie, geniet je van 10 GB extra op je mobiele-abonnementen die in aanmerking komen, voor
de volledige duurtijd van het contract. Deze promotie blijft geldig op voorwaarde dat het mobiel-abonnement
actief blijft. Je kan slechts 1 keer per gsm-nummer van dit aanbod genieten.
cyberbug
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
Bedankt: 190 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

Ik zit nog op een hey abo van €9 (25+10GB) maar ik kan zelfs niet overschakelen naar de huidige abonnementen, zelfs niet aan de huidige prijzen zonder de extra data promo.
Afbeelding
als ik via de huidige links (hieronder) ga kom ik uiteindelijk op de bovenstaande opties terecht. (andere browser moet zelfs nr van eid kaar aanpassen omdat dit niet klopt)
Afbeelding

als ik 2 nieuwe abonnementen zou toevoegen is het wel aan de nieuwe prijs. (is dus niet beperkt aan 1 per klant)
Afbeelding

Is digi dan op lange termijn de betere optie ?
Afbeelding
als hun volumes veranderen heb je deze automatisch. (dit is niet enkel voor nieuwe klanten of tijdelijke promo's) bij hey ga je eerst moeten overstappen en dan terugkeren.
Telefonisch is hey een ramp (uiteindelijk een sim via hun social media moeten regelen voor iemand die zijn gsm dus ook sim kwijt, was lang onbereikbaar wegens 2 simkaarten toegekomen en administratieve lompstromp ik hou mijn hart alvast als er mijn sim ooit defect of kwijt raakt)
digi zou ondertussen telefonisch redelijk snel reageren. en lijken wel wat geëvolueerd te zijn.
digi heeft iets minder data, geen app en betalende sms. (maar dat zijn zaken waar ik niet veel belang aan hecht)
Greetz cyberbug

Afbeelding
Nexive
Starter
Starter
Provider

DaNi0 schreef: 1 maand geleden Hmm, op de site en op het contract staat er niks dat de extra data enkel geldig is in België...
Jawel hoor. Gewoon op de website bij het desbetreffende abbonement bij "Meer info".
Screenshot_20260617-231600_Firefox.png
Screenshot_20260617-231509_Firefox.png
Mobiel: hey! mobile M 35GB €4 - Samsung Galaxy S22 256GB
Internet (na verbouwing): FASTfiber 150
TV (na verbouwing): TV Vlaanderen APP TV Light
DaNi0
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 522 keer
Bedankt: 30 keer
Provider
Te Koop forum

Oh, inderdaad. Ik zat bij het tabblad Promotie te kijken met de "kleine lettertjes".
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar, Hey telecom)”