Ik zit nog op een hey abo van €9 (25+10GB) maar ik kan zelfs niet overschakelen naar de huidige abonnementen, zelfs niet aan de huidige prijzen zonder de extra data promo.

als ik via de huidige links (hieronder) ga kom ik uiteindelijk op de bovenstaande opties terecht. (andere browser moet zelfs nr van eid kaar aanpassen omdat dit niet klopt)
als ik 2 nieuwe abonnementen zou toevoegen is het wel aan de nieuwe prijs. (is dus niet beperkt aan 1 per klant)
Is digi dan op lange termijn de betere optie ?

als hun volumes veranderen heb je deze automatisch. (dit is niet enkel voor nieuwe klanten of tijdelijke promo's) bij hey ga je eerst moeten overstappen en dan terugkeren.
Telefonisch is hey een ramp (uiteindelijk een sim via hun social media moeten regelen voor iemand die zijn gsm dus ook sim kwijt, was lang onbereikbaar wegens 2 simkaarten toegekomen en administratieve lompstromp ik hou mijn hart alvast als er mijn sim ooit defect of kwijt raakt)
digi zou ondertussen telefonisch redelijk snel reageren. en lijken wel wat geëvolueerd te zijn.
digi heeft iets minder data, geen app en betalende sms. (maar dat zijn zaken waar ik niet veel belang aan hecht)