Goed nieuws voor nieuwe klanten van DIGI, je kan nu ook klant worden met je ID/verblijfsvergunning.
Lijkt me een stap in de goede richting.
DIGI - ID om klant te worden
-
Gerry
- Starter

- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 5 keer
Zoals ik ze (op een week na) 1 jaar geleden had beloofd ben ik vandaag dan ook meteen klant geworden.
Itsme-loze registratie is eenvoudig, gegevens invoeren, foto van de voor- en achterkant van je identiteitskaart, en wat selfies ter verificatie. De foto's (ID & selfies) kunnen enkel genomen worden met een toestel wat zich voordoet als een telefoon. Ik was het proces gestart op mijn desktop, en kreeg een QR te zien om dat deel van het proces op mijn telefoon verder te zetten. Eens ik daar mee klaar was ging het proces in mijn desktopbrowser ook gewoon verder. Netjes!
Nummeroverdracht liep erg vlot, op een uurtje was alles in orde. Een pluim voor Digi!
Itsme-loze registratie is eenvoudig, gegevens invoeren, foto van de voor- en achterkant van je identiteitskaart, en wat selfies ter verificatie. De foto's (ID & selfies) kunnen enkel genomen worden met een toestel wat zich voordoet als een telefoon. Ik was het proces gestart op mijn desktop, en kreeg een QR te zien om dat deel van het proces op mijn telefoon verder te zetten. Eens ik daar mee klaar was ging het proces in mijn desktopbrowser ook gewoon verder. Netjes!
Nummeroverdracht liep erg vlot, op een uurtje was alles in orde. Een pluim voor Digi!
- devilkin
- Administrator

- Uitgedeelde bedankjes: 1164 keer
- Bedankt: 757 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Via welk bedrijf doen ze de identiteitsverificatie?
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Hey Telecom & Mobile Vikings -- Using Samsung S25 Ultra
Hey Telecom & Mobile Vikings -- Using Samsung S25 Ultra
- Matt555
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 273 keer
- Bedankt: 60 keer
Ai ai ai , dit is geen goede voorbode voor mijn heel goedkoop " Digi internet in waiting"....
https://www.hln.be/tech/topman-van-digi ... ~a44f4547/
Topman van DIGI België stapt op: CEO Jeroen Degadt vertrekt op 30 juni
De CEO van telecombedrijf DIGI België, Jeroen Degadt, vertrekt op 30 juni bij het bedrijf. Dat meldt ‘De Tijd’ en Degadt bevestigt het nieuws aan Belga. Degadt stond sinds 2023 aan het hoofd van de Roemeens-Belgische nieuwkomer op de Belgische telecommarkt. Daarvoor werkte hij 18 jaar bij Proximus.
Kimberly Vrancken
Bron: Belga
25 juni 2026, 16:08
meer...
https://www.hln.be/tech/topman-van-digi ... ~a44f4547/
Topman van DIGI België stapt op: CEO Jeroen Degadt vertrekt op 30 juni
De CEO van telecombedrijf DIGI België, Jeroen Degadt, vertrekt op 30 juni bij het bedrijf. Dat meldt ‘De Tijd’ en Degadt bevestigt het nieuws aan Belga. Degadt stond sinds 2023 aan het hoofd van de Roemeens-Belgische nieuwkomer op de Belgische telecommarkt. Daarvoor werkte hij 18 jaar bij Proximus.
Kimberly Vrancken
Bron: Belga
25 juni 2026, 16:08
meer...
Laatst gewijzigd door Matt555 1 maand geleden, in totaal 1 gewijzigd.
" give rope and any monkey shall climb..." 
- buthead
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 151 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Sensatie nieuws noemen we dat.
Echte reden van “opstap” of moeten vertrekken zullen ze niet verkondigen.
De grote hebben schrik van de kleintjes die komen.
Natuurlijk weten we niet achter de schermen wat deze man goed en minder goed gedaan heeft.
Veel bedrijven hebben nu elke paar jaar nieuwe ceo of manager
Echte reden van “opstap” of moeten vertrekken zullen ze niet verkondigen.
De grote hebben schrik van de kleintjes die komen.
Natuurlijk weten we niet achter de schermen wat deze man goed en minder goed gedaan heeft.
Veel bedrijven hebben nu elke paar jaar nieuwe ceo of manager

Internet = Hey Telecom
Telefonie/GSM = Hey Telecom
TV = PX pickx + Streaming
Telefonie/GSM = Hey Telecom
TV = PX pickx + Streaming