Krijg sinds enkele dagen spammails met vragen over dingen die ik te koop heb staan op 2dehands. Echter dat email adres waar deze toekomen is al zeer geruime tijd niet meer in gebruik bij 2dehands en is in het algemeen, voor zeer weinig dingen gebruikt geweest.
Hoe kunnen ze mijn huidige advertenties linken aan een oud email adres???
2dehands gehacked?
- nerph
- Premium Member

- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 59 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Ik heb iets gelijk voorgehad.
Mijn mail adres op 2dehands is voornaam.achternaam[at]gmail.com en ik kreeg heel veel mails (voor iets dat ik te koop had staan) op de mail adres voornaamachternaam[at]gmail.com
Ik weet dat bij Google die "punt" niet nodig is om mails tot bij mij te krijgen maar het is gewoon raar, aangezien in de instellingen bij 2dehands er wel een punt staat in mijn mailadres.
Nu ja, bij jou gaat het over een compleet andere mail adres, dus er is toch iets aan de hand denk ik...
Mijn mail adres op 2dehands is voornaam.achternaam[at]gmail.com en ik kreeg heel veel mails (voor iets dat ik te koop had staan) op de mail adres voornaamachternaam[at]gmail.com
Ik weet dat bij Google die "punt" niet nodig is om mails tot bij mij te krijgen maar het is gewoon raar, aangezien in de instellingen bij 2dehands er wel een punt staat in mijn mailadres.
Nu ja, bij jou gaat het over een compleet andere mail adres, dus er is toch iets aan de hand denk ik...
Internet > FASTfiber (2500/2500) via FRITZ!Box 7690
Mobiel > Mobile Vikings (30GB) + Telenet (5GB) via iPhone 15 Pro 256GB
Mobiel > Mobile Vikings (30GB) + Telenet (5GB) via iPhone 15 Pro 256GB
- Joe de Mannen
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 550 keer
- Bedankt: 718 keer
ik heb dat ook voor, voor dingen die nog te koop staan, maar als het niet via 2dehands komt gaat het de vuilbak in...
(...en als het wel via 2dehands komt, komen ze niet opdagen)
J.
(...en als het wel via 2dehands komt, komen ze niet opdagen)
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...