https://www.hubo.be/nl/p/1115092/
Op = Op
Wees snel! Slechts 00 beschikbaar (op moment van schrijven).
Waaw, groot succes en snel verkocht

Niets.
Bij elke wijgizing bij Fluvius antwoorden ze pas op de laatste dag of week van hun SLA (die al niet bepaald geweldig is).

Niet mee inzitten. Je hebt gedaan wat je moest doen en op tijd. Wat en wanneer Fluvius er iets mee doet is hun probleemmarzman schreef: 2 maanden geleden Ik vind het een beetje raar als je dan in de krant leest dat ze boetes geven voor te laat aangeven, maar niet eens tijd hebben dat aangeven te verwerken.

Dit ruikt echt naar malicious compliance.heist_175 schreef: 2 maanden geleden Bij elke wijgizing bij Fluvius antwoorden ze pas op de laatste dag of week van hun SLA (die al niet bepaald geweldig is).

Die 450 Watt inverter is idd slecht gekozen als je twee 500 Watt panelen wil gebruiken. Anderzijds heb ik ruim 100 Watt aan 24/7 idle verbruik, dus de injectie die de slimme meter ziet zal nooit boven 800 Watt gaan. Het circuit naar de tuin daar zit volgens mij niks anders op, dus risico is zo goed als nihil.Avenger 2.0 schreef: 1 maand geleden Met een 400W omvormer zou je er 2 kunnen plaatsen op bestaande stroomkring (max 800W toegelaten).

Klopt, maar waar panelen kopen tegen een aanvaardbare (leverings)prijs ?Avenger 2.0 schreef: 1 maand geleden .....
Denk dat panelen en micro omvormer apart kopen niet alleen goedkoper is maar ook meer flexibel.

Ken je niemand met een bestelwagen ?ben144 schreef: 1 maand geleden Iemand al ervaring met eigen transport van 4 panelen, beste manier ?

Ik ben onlangs oa 8 JASolar 450Wp panelen gaan halen bij de oosterburen, met een (gehuurde) aanhangwagen. Round trip ongeveer 320km. Zonnepanelen worden bij de distributeur ook geleverd op een houten pallet met daar een stuk karton op, dan een twintigtal ZP op elkaar gestapeld en dan terug een stuk karton. Alles bijeengehouden met plastic straps. Dat is de manier hoe ze van China komen, dikwijls per container. Ik ben voorzichtig geweest en ben in "den Action" een aantal verhuisdekens gaan halen die bijna dezelfde afmeting hebben als een ZP. Stuk karton, ZP, verhuisdeken, ZP, verhuisdeken, ZP, enz... Goed stouwen en blokkeren langs de zijkanten zodat ze niet over elkaar schuiven. De aluminium randen van een ZP steken een paar mm boven het glas uit, vergelijkbaar met een GSM hoesje, om je glas te beschermen. Zoals eerder gezegd, voorzichtig rijden en opletten bij verkeersremmers.ben144 schreef: 1 maand geleden Zelf afhalen met aanhangwagen is ook niet echt aan te raden denk ik als je ze niet rechtop kan vervoeren. Iemand al ervaring met eigen transport van 4 panelen, beste manier ?

Bij multi-solar.nl en klik door naar paketten. Heel content van. Ik heb de plat dak constructie gekozen. Hou alleen rekening met nog wat ballast te kopen of ergens op te halen (meestal kan je dat gratis op de kop tikken op 2ehands)ben144 schreef: 1 maand geledenKlopt, maar waar panelen kopen tegen een aanvaardbare (leverings)prijs ?Avenger 2.0 schreef: 1 maand geleden .....
Denk dat panelen en micro omvormer apart kopen niet alleen goedkoper is maar ook meer flexibel.
Zelf afhalen met aanhangwagen is ook niet echt aan te raden denk ik als je ze niet rechtop kan vervoeren. Iemand al ervaring met eigen transport van 4 panelen, beste manier ?