Iemand al ervaring met het huismerk van de Mediamarkt om tv te kijken?
Het zou ook een volwaardige afstandsbediening meeleveren.
De Peaq Google TV Full-HD stick voor 39,90 Euro.
https://www.mediamarkt.be/nl/product/_p ... 85803.html
Peaq Google TV Full-HD stick
- neils1108
- Premium Member

- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 25 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Sinds wanneer heeft Mediamarkt een huismerk? Ik heb al gehoord van Peaq, maar wist niet dat dat van Mediamarkt was.
Internet: edpnet
86 Down / 27 Up
Mobiel: hey! & Mobile Vikings
-
ToMiKoN
- Premium Member

- Bedankt: 49 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Ik denk dat het allemaal een beetje het zelfde is. Ik heb zelf een Strong Leap S3+ en daar zit dezelfde afstandbediening bij. Zie bijvoorbeeld bij Electro Depot. Dat zijn wel 4k sticks voor een paar euro meer. Misschien heb je dan wat meer ademruimte op prestatie gebied. Thomson is ook zo'n merk.
https://www.electrodepot.be/nl/catalogs ... rong+leap+
Ik vind de nummers op een afstandsbediening zeker nog een plus. Deze werken erg handig met mijn BASE TV app (Telenet TV app ook). Deze geven je nog het klassiek gevoel van zappen. Het is in ieder geval veel goedkoper dan een decoder huren.
https://www.electrodepot.be/nl/catalogs ... rong+leap+
Ik vind de nummers op een afstandsbediening zeker nog een plus. Deze werken erg handig met mijn BASE TV app (Telenet TV app ook). Deze geven je nog het klassiek gevoel van zappen. Het is in ieder geval veel goedkoper dan een decoder huren.
Mobiel: iPhone 16 Pro + Proximus werk abonnement + DIGI kids e-SIM
Tablet: iPad 2020+2021 128 Gb
Home: BASE Internet Unlimited + App TV via GoogleTV box
Tablet: iPad 2020+2021 128 Gb
Home: BASE Internet Unlimited + App TV via GoogleTV box
-
Luboli
- Pro Member

- Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
- Bedankt: 68 keer
Misschien nu beter eens kijken op amazon (zowel nl als be).
€10 korting op producten verkocht/verzonden door amazon.
Zo kan je een thomson go cast 152 krijgen voor €48, een xiaomi mi box S 3e generatie voor €58.
Beide hebben google tv en zijn beter dan die peaq.
Er zijn ook nog andere te koop die ook google tv hebben & netflix etc gecertifieerd zijn, en door die €10 korting goedkoper en beter zijn dan de peaq sticks
€10 korting op producten verkocht/verzonden door amazon.
Zo kan je een thomson go cast 152 krijgen voor €48, een xiaomi mi box S 3e generatie voor €58.
Beide hebben google tv en zijn beter dan die peaq.
Er zijn ook nog andere te koop die ook google tv hebben & netflix etc gecertifieerd zijn, en door die €10 korting goedkoper en beter zijn dan de peaq sticks
-
bollegijs
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 61 keer
xiaomi mi box S 3e generatie (die ik heb) is beste prijs/kwaliteit die je in huis kan hebben, alleen is de remote afschuwelijk. Ik dacht dat ie net aangetrokken was door de remote van peaq die eerlijk wel heel bombastisch is. ieder zen ding 
- neils1108
- Premium Member

- Bedankt: 25 keer
Ik heb zelf de xiaomi mi box s 3e gen en ben er heel tevreden van, zeker een aanrader.
Toegevoegd na 54 seconden:
zo erg vind ik het nu ook nog niet... voor mij is het gewoon dat google tv vol met ads zit... was wel lichtjes te verwachten
Internet: edpnet
86 Down / 27 Up
Mobiel: hey! & Mobile Vikings
-
bollegijs
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 61 keer
Neen, Mi Box heeft snellere processor en lossless audio dacht ik? Google streamer heeft meer RAM en LAN poort. Die Mi Box staat soms voor 50 euro op AliExpress? Ik heb die mee uit Azië voor 42 euro.