Ik wil niet klagen, maar ik ga klagen.
Er is nog altijd geen app. Als je klant was en weggaat dan is er geen manier om terug te keren tenzij je DIGI zelf belt. Jouw DIGI account blijft actief en als je naar producten gaat dan zie je nog altijd een "error" in het Duits terwijl de site zelf in het Nederlands staat.
Misschien moet DIGI een manier vinden zodat oude klanten terug kunnen keren zonder te bellen. Een "abonnement toevoegen" knopje plaatsen bij producten kan een goeie idee zijn. Je kan dt knopje eigenlijk al zien als je een actieve abonnement hebt.
Heel weinig mensen weten dit, maar als je naar "MyDIGI" gaat en je klikt dan op de MyDIGI logo links boven om terug naar de homepage te gaan dan verandert de taal van de website altijd naar het Engels.
Voor een reden gebeurt dit niet bij de andere webpagina's zoals internet en mobiel.
Klacht - split van nieuwe DIGI bundel
-
qless
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 161 keer
Waarom wil je perse een app? Ik heb liever een goedwerkende website eerst. Een app erbij kan makkelijk zijn, maar als de website goed werkt minder nodig.
MV 1000/500 on Fiberklaar
Unifi cloud gateway max
Mac Mini M1 16GB/512GB
AMD Ryzen 7 9700X 64GB/4TB 5070Ti 16GB
Ugreen DXP6800 Pro 64GB/72TB+2x2TB
https://arnoraps.be
Unifi cloud gateway max
Mac Mini M1 16GB/512GB
AMD Ryzen 7 9700X 64GB/4TB 5070Ti 16GB
Ugreen DXP6800 Pro 64GB/72TB+2x2TB
https://arnoraps.be
Het meest moeilijke is om vanuit vliegtuigstand terug op het netwerk te geraken. Vandaag 20 minuten nodig gehad voor ik Proximus zag verschijnen. Opvallend was dat ik 5 minuten stilgestaan heb in de buurt van een Digi mast maar ook in die tijdspanne slaagde mijn telefoon er niet in om mij netwerk te geven. Eén keer als deze moeilijkheid achter de rug is werkt wel alles vlot zoals schakelen tussen Poximus en Digi of omgekeerd.
-
michaelbelgium
- Plus Member

- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 22 keer
uhm @Kun waarom post je je klacht hier? Alle comments intussen hebben totaal niets te maken met de nieuwe aanbod lol... Way to bait off topic comments
internet: Hey! 150/15 - 29€/m
GSM: Digi 30GB - 5€/m
GSM: Digi 30GB - 5€/m
- heist_175
- Moderator

- Uitgedeelde bedankjes: 531 keer
- Bedankt: 1272 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Of bouw een app die gewoon een forward is naar de website.qless schreef: 1 maand geleden Waarom wil je perse een app? Ik heb liever een goedwerkende website eerst. Een app erbij kan makkelijk zijn, maar als de website goed werkt minder nodig.
Dat lijkt me een afstudeerproject in zowat elke richting toegepaste informatica?
-
Anseric
- Member

- Twitter: Anserics
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 4 keer
Vond dat persoonlijk ook wel wat vervelend dat je al oude klant niet snel weer klant kan worden (error). Gebeld naar de dienst maar stond heel lang in wachtrij. Heb dan maar gemaild waarna ze me later hebben gebeld om alles te regelen. Vond het toch wat omslachtig.
- buthead
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 146 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Idem hier na proberen sim kaart, nog steeds zelfde melding maar oké als je snel kan bellen en binnengeraakt
Ze gingen dit normaal oplossen.
Waarschijnlijk veel andere zaken te doen die meer prio zijn en begrip voor
Ze gingen dit normaal oplossen.
Waarschijnlijk veel andere zaken te doen die meer prio zijn en begrip voor
Internet = Hey Telecom
Telefonie/GSM = Hey Telecom
TV = PX pickx + Streaming
Telefonie/GSM = Hey Telecom
TV = PX pickx + Streaming
- neils1108
- Premium Member

- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 24 keer
Ben niet echt mee waarom een app zo’n must is. Ik heb DIGI zelf ook al gehad en heb er nooit echt een probleem mee gehad dat ik de site moest gebruiken. Ik had gewoon een shortcut aangemaakt op mijn gsm. Niet dat ik zoveel naar mijn data moest kijken, 40 GB was meer dan genoeg. Gewoon bellen als je DIGI nog eens wilt proberen. Je geraakt daar toch super rap binnen.
- VossyGamer
- Pro Member

- Uitgedeelde bedankjes: 154 keer
- Bedankt: 84 keer
Het feit dat er telkens 2FA via e-mail vereist is, is het nadeel van DIGI's website/webapp.
Internet:
(helaas alleen coax)
Mobiel:
&
(dual SIM)
Jobstudent @
(helaas alleen coax)Mobiel:
&
(dual SIM)Jobstudent @