Rampzalig toestel. Heb die gehad voor effe , echt slecht man.
Presteerde zeer slecht en traag. Heel wat zaken kon je niet eens doen.
Ik raad deze absoluut niet aan.
Ga dan voor minstens de A37 ofzo of A57.
Alhoewel ik effe de A56 heb gehad ook voor tijdelijk was ook dat niet perfect te noemen. Die goedkopere toestellen geven her en der gelijk wat problemen met bv yahoo app die ik gebruik en dergelijke meer. Ik heb de S26 ultra; met deze heb ik dat allemaal niet voor.
Kan het maar laten weten die A17 bagger is, je doet ermee wat je wil, toestel maak ik altijd sneller, zelfs dat was ppfffff. En heel vaak moeten cleanen, echt vaak en zelfs dan was het nog niet goed te noemen. Te weinig ram ook , enorm traag, blijf ervan weg, dit zijn zelfs geen midrange toestellekes. En pas op, mijn ma heeft een A16 e en mijn vader A52 en zelfs die toestellen presteren nog beter dan die A17.
Ik begrijp wel als ouder dat je niet meteen soms heel veel geld wil uitgeven en als je alleen maar eens belt en een sms en whatsappke stuurt ist allemaal nog oke natuurlijk. Maar eenmaal je multitsking doet wat vele jongeren doen en snel wil schakelen en als je iets stuurt dat dit goed lukt ook, ik zou toch iets hoger gaan zoals reeds gezegd met een A37 of A57 ofzo. Hoe het komt weet ik echt niet wrm die A17 zo slecht presteerde. En ik ben den tel kwijt van hoeveel phones ik al heb getest. Ik heb ieder jaar paar nieuwe die ik test. Vooral samsung dan nog.
Als je wil dat je wat defitg mee kan doen en daar minstens 3 jaar mee wil doen dan raadk al helemaal dat toestel niet aan. zal voor veel frustratie uiteindelijk zorgen.
Dit is een topdeal als je genoeg zou hebben aan 128GB, art&craft is goede winkel ook, al vaker gekocht.
Met dit toestel zal je 12 jarige heel tevreden mee zijn. En op latere termijn overschakelen naar het ultra model aja

.
https://www.artandcraft.com/be-nl/samsu ... &utm_term=