Ik heb ook zo'n probleem gehad met OVH. Je moet alles doorsturen via de oude manager. Dan gaat het direct.
Andere kanalen werken niet.
Vergelijk betamax tarieven
- Sinna
- Elite Poster

- Twitter: KrSi78
- Uitgedeelde bedankjes: 373 keer
- Bedankt: 259 keer
- Recent bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Die oude manager, is dat dan via https://www.ovh.com/managerv3/telephony2-main.pl? Ik heb de stap Ga verder met het valideren van uw telefonie account uitgevoerd en het PDF-bestand met alle gevraagde info op 1& september verstuurd, maar nog steeds noppes...
Computer(k)nul
- Joe de Mannen
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 552 keer
- Bedankt: 719 keer
gisteren de laatste cent FVD krediet opgebeld en routing afgezet in de fritzbox. Mobiel nu via voiptiger.
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
satsurfer
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 725 keer
- Bedankt: 441 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Wat ik op een ander forum las in maart:
"Ik heb zojuist een aanbieding per e-mail ontvangen:
Voor slechts 3,00 euro per maand kun je onbeperkt naar België bellen! Met dit maandabonnement kun je via FreeVoipDeal voor een klein bedrag per maand naar elk vast of mobiel nummer in het land van je keuze bellen."
Mensen hier? Allee, ze zijn 10 jaar te laat met hun aanbod. als je voor 1.2 eur met een vast nr. via ovh kan bellen en voor 4 € onbeperkt met de gsm, incl. data.
En ook nog onbetrouwbaar in vergelijking met anderen...
"Ik heb zojuist een aanbieding per e-mail ontvangen:
Voor slechts 3,00 euro per maand kun je onbeperkt naar België bellen! Met dit maandabonnement kun je via FreeVoipDeal voor een klein bedrag per maand naar elk vast of mobiel nummer in het land van je keuze bellen."
Mensen hier? Allee, ze zijn 10 jaar te laat met hun aanbod. als je voor 1.2 eur met een vast nr. via ovh kan bellen en voor 4 € onbeperkt met de gsm, incl. data.
En ook nog onbetrouwbaar in vergelijking met anderen...
Is ook niet bedoeld om naar het binnenland te bellen.
Je kan een land kiezen en dan voor 3 euro per maand onbeperkt bellen.
Kan voor 1.20 ook met ovh, maar dat is enkel naar vaste nummers, voor mobiel moet je bijbetalen. Wel niet veel, maar als je veel belt is die 3 euro mogelijk wel interessant.
Je kan een land kiezen en dan voor 3 euro per maand onbeperkt bellen.
Kan voor 1.20 ook met ovh, maar dat is enkel naar vaste nummers, voor mobiel moet je bijbetalen. Wel niet veel, maar als je veel belt is die 3 euro mogelijk wel interessant.
-
philippe_d
- Moderator

- Uitgedeelde bedankjes: 1064 keer
- Bedankt: 3931 keer
- Recent bedankt: 13 keer
10 jaar te laat?satsurfer schreef: 4 maanden geleden Mensen hier? Allee, ze zijn 10 jaar te laat met hun aanbod. als je voor 1.2 eur met een vast nr. via ovh kan bellen en voor 4 € onbeperkt met de gsm, incl. data.
kwam hier al aan bod (2019) - toen was het nog 2€ per maand - en jij hebt die post toen geliked
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.24 BETA, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.24 BETA, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.