Deze iPhone verkeert in uitstekende staat, zonder krassen op het scherm of de achterkant. Hij is goed onderhouden en werkt perfect.
prijs: €380
Verzendkosten bedragen 8 euro inclusief verzekering.
[Te koop] iPhone 15 Pro 256GB wit 88%
Forumregels
Raadpleeg hier de specifieke forum regels.
Verkoop kan enkel door gevalideerde kopers of verkopers
Kopen en verkopen is op eigen risico, Userbase.be kan geen enkele verantwoordelijkheid nemen in geval van fraude. Wees altijd waakzaam, in het bijzonder als het te mooi lijkt om waar te zijn!
Raadpleeg hier de specifieke forum regels.
Verkoop kan enkel door gevalideerde kopers of verkopers
Kopen en verkopen is op eigen risico, Userbase.be kan geen enkele verantwoordelijkheid nemen in geval van fraude. Wees altijd waakzaam, in het bijzonder als het te mooi lijkt om waar te zijn!
-
yuan_lee86
- Plus Member

- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 1 keer
Waarom niet verkopen aan refutbished sites? Daar krijg je normaal iets meer voor.
-
fendtje
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
- Bedankt: 71 keer
Het is niet gerenoveerd. Ik verkoop het liefst hier of op Marktplaats.yuan_lee86 schreef: 3 maanden geleden Waarom niet verkopen aan refutbished sites? Daar krijg je normaal iets meer voor
-
SpecialK
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 157 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Eventjes een topic kapen: wat bedoel je met: verkopen aan een refurbished site levert meer op? Ik heb ook een toestel te koop staan (welliswaar een OnePlus) en op refurbed bieden ze de helft van wat ik als gemiddelde vraagprijs op tweedehands sites zie.
-
pieterjanp
- Starter Plus

- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Hi, ik bied 400 euro.
-
guido4096
- Pro Member

- Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
- Bedankt: 36 keer
Gezien de orginele stelling "prijs is 380", en shiseido die als eerste heeft geboden, zou dat bod als geaccepteerd moeten worden beschouwd?
Toegevoegd na 42 minuten 41 seconden:
P.S. een terechte opmerking naar mij toe zou kunnen zijn "waar bemoei je je mee?"
Toegevoegd na 42 minuten 41 seconden:
P.S. een terechte opmerking naar mij toe zou kunnen zijn "waar bemoei je je mee?"
- Goztow
- Administrator

- Uitgedeelde bedankjes: 1732 keer
- Bedankt: 1667 keer
- Recent bedankt: 18 keer
Sounds reasonable!
Toegevoegd na 6 uren 35 minuten 49 seconden:
Ik ga deze verkoop even stil pauzeren. Fendtje, kan je mij even per pb contacteren?
Toegevoegd na 6 uren 35 minuten 49 seconden:
Ik ga deze verkoop even stil pauzeren. Fendtje, kan je mij even per pb contacteren?