Deze zomer ga ik weer met de caravan op vakantie naar Frankrijk.
Viamichelin is hier schitterend voor. Je kan netjes een route kiezen rekening houden met de payage voor een caraven en de lagere snelheid hiervan.
Alleen héél jammer dat er geen android auto mogelijk is.
Ik zal waarschijnlijk weer de gsm op het dashboard leggen, maar heel praktisch is dat niet. Bestaan er eigenlijk nog andere aanbieders die zo duidelijk en overzichtelijk routes aanbieden, rekening houdend met een caravan en payage?
viamichelin - android auto alternatief
- cadsite
- userbase crew

- Uitgedeelde bedankjes: 387 keer
- Bedankt: 815 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Waze is nogal gevaarlijk als je in Frankrijk met een caravan rijdt. Ik heb geen zin om op ellenlange landwegjes terecht te komen en dan een tegenligger te krijgen.
Sygic heeft ‘vrachtwagen’, dus hiervoor geschikt, maar het grote voordeel van viamichelin is de kostprijs van de rit, rekening houdend met payage, caravan en verbruik.
Denk dat het een houder voor de gsm zal worden.
Sygic heeft ‘vrachtwagen’, dus hiervoor geschikt, maar het grote voordeel van viamichelin is de kostprijs van de rit, rekening houdend met payage, caravan en verbruik.
Denk dat het een houder voor de gsm zal worden.
-
dupondje
- Premium Member

- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 55 keer
Sygic heeft een addon specifiek voor caravan/camper.
En daar kun je dan afmetingen en gewicht ingeven. Aangekocht maar nog niet getest
Sygic zelf al veel gebruikt, en heel tevreden van eigenlijk. Voordeel is ook dat kaarten gewoon offline staan.
En daar kun je dan afmetingen en gewicht ingeven. Aangekocht maar nog niet getest
Sygic zelf al veel gebruikt, en heel tevreden van eigenlijk. Voordeel is ook dat kaarten gewoon offline staan.
- cadsite
- userbase crew

- Uitgedeelde bedankjes: 387 keer
- Bedankt: 815 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Ik heb het nog gebruikt, ze zullen je inderdaad niet sturen naar kleine weggetjes waar je dik in de miserie kan geraken. Maar hetgeen ik daarbij miste is:

Bij dit traject maakt het niet zoveel uit, maar bij andere trajecten kan dit een heel grote besparing betekenen.

Bij dit traject maakt het niet zoveel uit, maar bij andere trajecten kan dit een heel grote besparing betekenen.