Actie: Win een DIGI of EDPNET abonnement of een Homey P1 meter

Vragen of opmerking aan het adres van de Userbase.be crew kan je hier posten. Ook nieuws ivm Userbase.be wordt hier gepost.
BertG3
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 264 keer
Provider
Te Koop forum

Actie: Win een DIGI of EDPNET abonnement of een Homey P1 meter

Dankzij onze sponsors mag Userbase.be VZW een aantal mooie prijzen verdelen onder onze community. We hebben een DIGI-abonnement, een jaar gratis EDPNET en vier Homey P1 meters klaarliggen.

De Prijzenpot
  • DIGI Belgium Mobiel: Een mobiel abonnement twv 5 EUR/maand.
  • EDPNET VDSL: Een jaar lang gratis internet (VDSL XL / Fiber XS-abonnement, afhankelijk van de technische beschikbaarheid op jouw adres). Activatie en installatie zijn inbegrepen
  • 4x Homey P1 Meter: Voor real-time inzicht in je stroom- en gasverbruik via de P1-poort van je digitale meter.
Hoe werkt de P1 meter?
Je klikt de module in de P1-poort van je digitale meter. Je koppelt hem eenvoudig via Bluetooth of Wi-Fi aan de Homey App (werkt met Homey Cloud, Bridge en Pro). Zo zie je direct je verbruik, injectie en sluimerverbruik in duidelijke grafieken.

Belangrijke spelregels
Om de kansen eerlijk te verdelen, hanteren we deze strikte regels:
  • Keuze beperkt: Je kunt voor slechts één van de drie categorieën meespelen. Maak dus een bewuste keuze.
  • Deadline: Deze actie loopt exact twee weken. Inschrijven kan tot en met 11 mei.
  • Bekendmaking: In de loop van de week na 11 mei maken we de winnaars bekend.
Hoe neem je deel?
Plaats een reactie in dit topic met de volgende informatie:
  • Je keuze: Geef heel duidelijk aan voor welk item je gaat (DIGI of EDPNET of een P1 meter).
  • Motivatie: Waarom wil je juist dit item winnen?
  • Status:In het geval je meedoet voor een ISP abonnement: Ben je al klant bij de betreffende provider of zou je een nieuwe klant worden?
  • Userbase-flair: Zorg dat je huidige ISP correct in je profiel/flair staat.
De winnaars:
  • De ISP-abonnementen en 3 van de P1 meters worden via een random wheel verloot.
  • De 4e P1 meter wordt door de Crew toegewezen aan de meest originele of inhoudelijk sterkste inzending.
Review
We verwachten van de winnaars een korte review op het forum nadat ze hun prijs in gebruik hebben genomen.

Succes!

Het Userbase Team
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1729 keer
Bedankt: 1654 keer
Recent bedankt: 5 keer
Provider
Te Koop forum

Veel succes aan alle deelnemers! Ik mag weer niet deelnemen 😅
cadsite
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 383 keer
Bedankt: 807 keer
Provider
Te Koop forum

Ik wel (denk ik), maar ik heb al een homey P1 meter, een hey abonnement van €4 en heb geen interesse om van fiber terug naar vdsl te gaan.
Succes aan de rest!
lucdec
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 88 keer
Provider

Ik ga resoluut voor de Homey P1 Meter :)
Dit omdat ik beter mijn verbruik wil monitoren. Ben benieuwd hoeveel al die routers, modems, versterkers, nas, chromecasts doorwegen
in het totaal verbruik.

Zoals het spreekwoord zegt, de eersten (sorry geen laatsten :P ) zullen de eersten zijn om te winnen :-D :-D
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 147 keer
Recent bedankt: 3 keer
Provider
Te Koop forum

Zeer leuke actie, hieronder vinden jullie de deelname.

Keuze
DIGI Belgium Mobiel: Een mobiel abonnement twv 5 EUR/maand.

Motivatie
Heb specifiek voor DIGI Belgium Mobiel gekozen omdat ik later graag de overstap wil maken naar hen met 1 mobiel of eventueel alles als hopelijk hun fiber door eigen aanleg of wie weet ( speculatie ) overname deel van Telenet in Wyre zou gebeuren.
Maar nu de reden zelf wil graag wat testen met hun mobiel hoe gaat 4G en 5G. “Roaming” tussen hun eigen gsm masten en die van Proximus.
Ben vooral benieuwd naar belkwaliteit en de algemene ervaring met DIGI Belgium en verder wil ik hun steunen want ze hebben al heel wat te weeg gebracht in ons telecom landschap waarvoor een oprecht en dikke merci naar heel hun teams.
Als laatste wie wil nu geen jaar een gratis mobiel abbo kunnen winnen laten we eerlijk zijn 😇

Allen veel succes heb bewust voor bovenstaande meegedaan omdat ik al een heel mooie deal heb voor vast internet en heb al een P1 meter van ander merk gekocht. Bedankt voor de wedstrijd UB crew en succes!
Internet = Hey Telecom
Telefonie/GSM = Hey Telecom
TV = PX pickx + Streaming
kippewit
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 20 keer
Provider

Ik doe graag mee voor het edpnet abonnement, aangezien ik al bij edpnet ben is een jaar gratis natuurlijk altijd mooi meegenomen!
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 273 keer
Bedankt: 811 keer

Remind me, werkt de homey P1 meter natively ook met open services zoals Home Assistant?
Goztow
Administrator
Administrator
Provider
Te Koop forum

Kleine correctie. Het gratis edpnet abonnement betreft een gratis VDSL XL / Fiber XS-abonnement in functie van beschikbaarheid. Er stond verkeerdelijk gratis vdsl xl / xs. Nu verbeterd.
blatruwe
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 47 keer
Provider
Te Koop forum

Ik doe graag mee voor de VDSL XL van EDPNET. Ondertussen net 8 jaar zeer tevreden klant en van plan dat zo te houden. Flair is al in orde. :-D
simon1991
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 21 keer
Provider

Ik neem graag deel voor het EDPnet abonnement! Al een tijdje de fiberaansluiting beschikbaar, maar omwille van de prijs voorlopig bij Hey gebleven aan €29/maand. Met een jaartje gratis Fiber is dat misschien wel de duw in de goede richting om definitief over te schakelen!
jorisx
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 48 keer
Provider
Te Koop forum

Ik doe graag mee voor de Homey P1 Meter.
We hebben reeds zonnepanelen en met de komst van een EV interessant om meer inzicht te krijgen in het energieverbruik om zo de injectie verder te kunnen beperken...
Hakki
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
Bedankt: 30 keer
Provider

Graag deelname Digi Mobiel.
Vergelijk met Proximus en Orange + backupplan.
suikerboon
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Provider

Ik neem graag deel voor de P1 meter!

Dankzij userbase al mijn telecomabbonnementen herbekeken en bespaard, maar energieverbruik meten is momenteel helaas nog niet gebeurd, leuk als een volgend projectje, zeker als je de meter kan winnen :)
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 237 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider
Te Koop forum

Graag deelname edpnet vdsl. Eigenlijk om weg te geven aan mijn ouders die al klant zijn. De kinderen zijn hier reeds digi en meter ook reeds aanwezig
SpecialK
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 156 keer
Provider

Ik wil meedoen voor het EDPnet abonnement; ik ben er al klant (VDSL XL) en ben van plan dat de komende jaren ook te blijven. Prijs/kwaliteit ben ik zeer tevreden over EDPnet maar als de prijs naar nul gaat, gaat de tevredenheid naar oneindig (hoewel het wiskundig gezien dan kwaliteit/prijs zou moeten zijn om de rekening de laten kloppen).

Voor ITnetadmin: zo'n Homey P1 meter werkt met de gratis Homey cloud maar dan integreert die NIET met Home Assistant. Als je een Homey Pro in huis haalt zou het wel moeten kunnen. Je kan die ook flashen naar ESPhome, maar dan is het geen Homey meer natuurlijk. En dan zijn er waarschijnlijk wel makkelijkere P1 adapters te vinden.
yezzer
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 24 keer

Keuze:
DIGI Belgium Mobiel: mobiel abonnement twv 5 EUR/maand.
Motivatie:
Ik ben momenteel klant bij HEY Telecom en wil met mijn tweede nummer de vergelijking aangaan met DIGI Belgium

Alvast bedankt !
cybersurfr
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 29 keer
Provider

Ik doe graag mee voor de Homey P1!
Met het vooruitzicht van een Ev nuttig voor aansturing.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
Bedankt: 181 keer
Provider
Te Koop forum

EDPNET

Nooit een terechte kans gegeven en ik wil toch eens zien of ik hier tevreden van kan zijn.

Momenteem mobile vikings fiber dus geen klant maar wel reeds fiber in het huis zelf.
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 211 keer
Provider

Mijn keuze is gevallen op:
DIGI Belgium Mobiel: twv 5 EUR/maand.

Motivatie:
Ik ben momenteel klant bij Jim Mobile en wil wel eens proberen met DIGI

Tanks !
EdpNet FiberXS: 144 / 48 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
Rpi 2B Pi-Hole // Rpi 3B+ met Mqtt-Node-Red-InfluxDb-Grafana // Rpi 5B Kodi-21
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > Mqtt > Grafana
Ubuntu Mate 24.04
Nexus1980
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
Bedankt: 40 keer
Provider

Je keuze: Homey P1
Motivatie: wel ik wil de Homey winnen omdat mijn energiefactuur momenteel meer verrassingen heeft dan een spannende serie, alleen mis ik nog het inzicht om het goed te begrijpen. :-D
ben144
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 40 keer
Provider
Te Koop forum

Keuze: P1 meter
Motivatie: Voor ouders die digitale meter kregen en schrik hebben van voor extra capaciteitstarief kosten.
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 100 keer
Bedankt: 247 keer
Provider
Te Koop forum

Ik doe mee voor het vdsl abonnement van Edpnet.
Op dit ogenblik heb ik orange 1000/50 met 4/5G backup alleen is de coax vrij onstabiel, ik zou graag de combo coax / vdsl testen - belangrijke dingen kunnen dan over de vdsl ipv de coax. Ik wil tevens kijken en ervaren hoe het Edpnet netwerk geëvolueerd is sinds de overname.
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 550 keer
Bedankt: 718 keer
Provider

Mooi initiatief , succes aan de deelnemers.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 712 keer
Bedankt: 427 keer
Provider

Schitterend initiatief. :-D
EDPNET VDSL XL. Momenteel heb ik Hey! internet, na +10 jaar edpnet te hebben gehad en nooit geen problemen. Dus als ik win, mogen ze met plezier langskomen. Spaar ik een OVH lijntje uit, en de kabel internetverbinding.

Mss. verduidelijken voor iedereen: Zit de activatiekost hier ook inbegrepen? installatiekost? Bij mij moeten ze enkel in de kast aansluiten, de rest ken ik ondertussen wel. :-)
Flying
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
Bedankt: 98 keer
Provider

EDPNET VDSL

Logische keuze voor mij zolang glasvezel onbeschikbaar blijft in mijn gemeente. Overstap zou vlot moeten zijn want op dit moment een abonnement bij Mobile Vikings.
misterv82
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer
Provider

Digi mobiel

Ik test het graag eens nu ze al wat langer op de markt zijn en zou deze zomer eens willen testen hoe vlot het allemaal werkt in het buitenland.
Goztow
Administrator
Administrator
Provider
Te Koop forum

satsurfer schreef: 3 maanden geleden Schitterend initiatief. :-D
EDPNET

Mss. verduidelijken voor iedereen: Zit de activatiekost hier ook inbegrepen? installatiekost? Bij mij moeten ze enkel in de kast aansluiten, de rest ken ik ondertussen wel. :-)
Ja, is inbegrepen. Modem niet.
silentkiller
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 73 keer
Bedankt: 111 keer
Provider
Te Koop forum

Edpnet VDSL

vorig jaar gewonnen, steekt tegen dat ik nu moet betalen :)

(Nog steeds bij EDPNET en tevreden klant)
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
Bedankt: 651 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider
Te Koop forum

Keuze
De Homey P1 meter

Motivatie
sinds ik de digitale meter heb, heb ik een "slimmelezer", wat feitelijk een diy projectje van iemand was die het vervolgens verkocht.
op zich handig, maar ik ben het type "iter die te vaak met zijn eigen netwerk rommelt", en de slimmelezer heeft een bestemming nodig.
dat was dus HA, maar, als class-a rommelaar ligt mijn HA (alweer) eruit omdat ik hem opnieuw ging instellen en dat natuurlijk nog niet gedaan heb,
want "ik kijk er niet vaak naar dus denk er niet om dat ik het nog moet doen".

de homey zou me in 1 klap 3 oplossingen bieden:
- de slimmelezer die ik nu heb (en eigenlijk niet zo erg slim is) zou ik voorlopig kunnen laten hangen (want: ingebouwde splitter in de homey)
- de homey zou ook met HA kunnen integreren (nouja, als ik HA dus terug opzet) via een custom integration of eventuele flash (door homey zelf op het HA forum beschreven!)
- en, gezien mijn geweldige vlotheid om stap 2 ofwel te vergeten of terug stuk te maken en dus erg vaak courant te houden, zou de homey app/cloud een oplossing bieden om de data toch ook te bekijken via een andere manier (tot ik ga beslissen om die dan ook te selfhosten en misschien ook toevoeg aan stap 2 :lol: )
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 690 keer
Bedankt: 158 keer
Provider

Toffe actie!

Keuze is voor EDPNET.

Zeer tevreden klant sinds 2 jaar: onklopbaar qua prijs/kwaliteit en geen beperking qua open poorten.
Toevallig vandaag nog met een account manager van Citymesh gesproken, die sinds de overname van Edpnet zo verrast was dat alle klanten zo positief zijn.
on4bam
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 349 keer
Bedankt: 724 keer
Provider

Ik wil eigenlijk ook graag mee doen. Een abo bij DIGI zat er sowieso aan te komen, eerst als test naast mijn Jimmobile prepaid om dan bij succes volledig over te gaan naar DIGI.

Reminder: bij vorige giveaways, zowel hier als op het UB event (2024 EN 2025) zat de winnaar (modem, switch...) naast mij :-D
Bye, Maurice
https://on4bam.com
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 159 keer
Bedankt: 119 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider
Te Koop forum

Netjes !

Ook hier keuze voor EDPNET.

Ik zit nu bij Hey en zou de VDSL lijn (Fiber is hier niet mogelijk) vooral willen gebruiken om een OPNsense router te leren instellen. Ik zou dan de EDPNET lijn willen gebruiken als backup, of om traffiek gewoon te verdelen.
Ooit EDPNET gehad, maar toen het hen wat minder ging ben ik (misschien in paniek) vertrokken. Ideale moment/manier om terug te komen :-)
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
cadsite
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 383 keer
Bedankt: 807 keer
Provider
Te Koop forum

Aangezien het abonnement voor edpnet ook voor fiber geld zou ik me graag kandidaat stellen om een jaar niet te hoeven betalen.

Ik heb er al een abonnement gehad, maar ben dan naar fastfiber gegaan voor de prijs. :oops:
lirec
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 122 keer
Bedankt: 162 keer
Provider
Te Koop forum

Fijne actie waaral, hieronder vinden jullie mijn deelname.

Keuze
DIGI Belgium Mobiel: Een mobiel abonnement twv 5 EUR/maand.

Motivatie
DIGI Belgium Mobiel, voor de jongste dochter die nog op Mobile Vikings Prepaid zit:
-2x per jaar 10€ herladen volstaat hier momenteel
-maar over een dik jaar (middelbare school) word ze allicht DIGI
=>met de actie dan al iets eerder.
----------------------------
Allen veel succes heb bewust voor bovenstaande meegedaan omdat:
3 anderen GSM's in huis zijn al DIGI - helemaal tevreden over...
1 GSM (4€) + internet (29€) zijn Hey aan top-prijs, en dat houden we graag zo...
P1 meter heb ik al...
------------------------
Bedankt voor de wedstrijd UB crew en succes!
rowan
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 191 keer
Bedankt: 22 keer
Provider

Ik doe mee voor de Homey P1 meter, omdat ik dacht dat energie gewoon “vanuit de muur kwam”.
Blijkbaar kost dat toch heel veel geld, en moet dat een gevaarlijke straat in Hormuz oversteken.
Met een Homey P1 Meter wil ik real‑time inzicht in mijn energieverbruik, ook al weet ik dat het pijn gaat doen.
Ik wil weten welk toestel thuis stiekem meer energie verbruikt dan mijn koffiezet op maandagochtend. :angel:
Gissen is missen, meten is weten. :cop:
qless
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 161 keer
Provider

Ik ga voor de Homey P1 meter. Daarmee kan ik de chief-of-finance (aka mijn vrouw) overtuigen dat we ook de rest van het Homey systeem in huis moeten halen.
MV 1000/500 on Fiberklaar
Unifi cloud gateway max
Mac Mini M1 16GB/512GB
AMD Ryzen 7 9700X 64GB/4TB 5070Ti 16GB
Ugreen DXP6800 Pro 64GB/72TB+2x2TB
https://arnoraps.be
Baggioo
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Provider

Keuze: EDPNET VDSL: Een jaar lang gratis internet

Motivatie: Ik wil graag een jaar lang gratis internet van EDPNET VDSL XL winnen omdat ik al klant ben bij EDPNET en heel tevreden ben over hun service. De stabiele verbinding, eerlijke prijzen en duidelijke communicatie maken voor mij echt het verschil.
Het zou leuk zijn om als trouwe klant beloond te worden. EDPNET heeft mijn vertrouwen al gewonnen, en deze prijs zou het helemaal compleet maken.

Status: Edpnet klant
peroxide
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 16 keer
Provider

Keuze: EDPNET

Motivatie: Ik ben al een aantal jaar tevreden klant en heb daarvoor ook al mijn broer en een vriend naar daar geleid. Allen zijn we tevreden van de verbinding (en waar nodig service). Daarnaast zou ik bij Digi mijn korting van Hey verliezen en heb ik geen bereik van de elektriciteitsmeter tot in mijn appartement...
Afhankelijk van hoe snel Fiberklaar de pop plaatst en aansluit, zal het VDSL zijn met eventueel nog een paar maanden fiber 🤞
Taaner242
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 32 keer
Provider
Te Koop forum

Keuze: DIGI Belgium Mobiel: Een mobiel abonnement twv 5 EUR/maand

Motiviatie: extra cadeautje voor de 12-jarige dochter naast haar eerste smartphone

Status: net begonnen als DIGI-klant
yaris
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 41 keer
Te Koop forum

Keuze P1 meter

Motivatie: Dan ben ik weer een stuk mee in de digitalisering van onze samenleving.
Plaats reactie

Terug naar “Userbase: Aankondigingen, vragen en suggesties”