Nieuw Telenet aanbod: combo's ipv bundels

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
lucdec
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 88 keer
Provider

Van mij mag Porter failliet gaan.
Jarenlang gepest geweest door dat ellendige Telenet met hun limieten. En zeggen dat dit allemaal fake was, in Nederland zijn er nooit limieten geweest....
Nu al enige tijd bij Hey, onbeperkt internet voor een eerlijke prijs van 29 euro. Hiermee bel ik ook via OVH en kijk ik met een google TV streamer naar alles wat ik wil.
FredericV
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 37 keer
Recent bedankt: 1 keer

kippewit schreef: 3 maanden geleden Hij zou beter onderzoeken waarom je geen tv zonder internet kan krijgen.
Is dit geen verboden koppelverkoop?
ivob
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 845 keer
Bedankt: 382 keer

Het zal wel weer aan mij liggen maar wat is - buiten een extra persoonlijke kans benutten om de zichtbaarheid in de pers te vergroten - nu het specifieke probleem van Mr. Beenders?

Dat hij zijn wenkbrauwen moest fronsen?
Dat Telenet niet transparant was over de nieuwe strategie? Het tegendeel lijkt me waar want iedereen, tot op UB, heeft het erover.
Dat een bedrijf zijn winstmarges niet zelf mag bepalen omdat het vermeende basisfuncties verstrekt? Nou dan maak je beter geen deel uit van de overheid die deze vermeende basisfuncties in het verleden verpatst heeft aan de privé en stopt daarna je recht van spreken.

Voor nieuwe klanten zie ik ook geen probleem. Vinden ze de instapprijs voor internet bij Telenet te duur zijn er alternatieven genoeg voorhanden om elders minder te betalen (BBC kunnen kijken zie ik niet als een verworven basisbehoefte).
Voor bestaande klanten wijzigt er vooralsnog niets want ze blijven gewoon in hun oude formule tot ze daar zelf anders over beslissen.

Much ado about nothing.
Sol Invictus!
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
R2D2
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 236 keer
Recent bedankt: 3 keer
Provider

FredericV schreef: 3 maanden geleden Is dit geen verboden koppelverkoop?
Dat zou je denken en dat is het eigenlijk ook.
Maar er is natuurlijk een juridisch achterpoortje. Het mag gekoppeld aangeboden worden als "een technisch geïntegreerd product". Het standpunt van Telenet is dat ze de kwaliteit van hun TV-box streams kunnen garanderen als ze ook het internet leveren. Dat is natuurlijk larie, maar het volstaat blijkbaar voor onze overheden die maar al te graag de duopolisten terwille zijn.
Om diezelfde reden is de aankondiging van Beenders ook maar weer een aankondiging die tot niets zal leiden.

Toegevoegd na 2 minuten 18 seconden:
ivob schreef: 3 maanden geleden Voor bestaande klanten wijzigt er vooralsnog niets want ze blijven gewoon in hun oude formule tot ze daar zelf anders over beslissen.
Vergeet vooral niet dat Telenet zijn bestaande klanten zeer actief (om niet te zeggen agressief) benadert om DVB-C te ruilen voor een TV-box en zo zeer dwingend naar dit nieuwe product duwt.
cadsite
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 383 keer
Bedankt: 807 keer
Recent bedankt: 5 keer
Provider
Te Koop forum

Ik versta in de verste verte niet wat een minister hier denkt te moeten onderzoeken.
Dat belachelijk hoge tarief is er vooral voor internet only, voor nieuwe klanten.
Net voor die klanten zijn er alternatieven zat. Ook op coax.
Wat gaat hij dan onderzoeken? Waarom mensen zo dom zijn om dat abonnement toch te nemen???
Pure belachelijke profileringsdrang met een garantie op geen enkele verandering.
SpecialK
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 156 keer
Provider

Ik zou denken dat er grotere problemen zijn voor consumenten; er is concurrentie genoeg en als je dezelfde kabel wil houden ben je bij Base gesteld voor 40 eur, met identiek dezelfde specs (200 down/20 up en unlimited).

Mercedes heeft een tijdje geleden aangekondigd dat ze het lagere segment (alles onder de C-klasse) willen afbouwen. Gaan we daar dan ook een onderzoek naar starten, want het kan toch niet dat iemand die met een ster wil rijden daar minstens 50.000 eur voor moet neertellen?
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 30 keer

cadsite schreef: 3 maanden geleden
Pure belachelijke profileringsdrang met een garantie op geen enkele verandering.

Inderdaad, precies zoals hij deed in de DAZN-kwestie.

Dingen die voor een rechtbank uitgevochten worden (de Pro League vs DAZN-zaak), daar moet een minister zich niet mee moeien. Iets van scheiding der machten ?? De betuttelingsdrang is bij veel politiekers echter zo hoog dat ze het verschil niet meer zien.

Idem dito die chicque madame die besliste dat een bepaalde dirigent (zonder link met een regime) geen voorstelling in Gent mocht dirigeren omdat zijn land in oorlog is met een ander en wij als politiek correcten dat niet kunnen steunen...
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 703 keer
Bedankt: 789 keer
Provider
Te Koop forum

Politiekers zonder profileringsdrang zijn niet lang politieker :) it's part of the job. De ene kruipt op een tank of schiet op drones een ander gaat in onderbroek in de klas zitten of oefent de vragen van een TV-kwis in.

Politici moeten zich niet bemoeien met rechtsgang maar mogen wel aandringen dat bedrijven zich houden aan overeenkomsten en verplichtingen. Bescherming van de consument heet dat.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
ToMiKoN
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 49 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider

Het is voor mij goed dat die prijsverhoging van het goedkoopste abonnement niet zomaar passeert. Ik wil niet naar de liberale "vrijheden" van de VS, want dan wordt alles peperduur.

Maar goed! BASE biedt hetzelfde internet, stukken goedkoper. Maar maak dat maar eens de vaste Telenet klant wijs.
Mobiel: iPhone 16 Pro + Proximus werk abonnement + DIGI kids e-SIM
Tablet: iPad 2020+2021 128 Gb
Home: BASE Internet Unlimited + App TV via GoogleTV box
ivob
Elite Poster
Elite Poster

R2D2 schreef: 3 maanden geleden Vergeet vooral niet dat Telenet zijn bestaande klanten zeer actief (om niet te zeggen agressief) benadert om DVB-C te ruilen voor een TV-box en zo zeer dwingend naar dit nieuwe product duwt.
Ik ben niet toevallig een bestaande Telenet klant.
Tot op heden ben ik nog niet door Telenet benaderd om wat dan ook te doen, laat staan agressief.
En wanneer ze besluiten mij - op welke wijze dan ook - te benaderen dan staat hen, wat mij betreft, dat vrij.
De eindkeuze om al dan niet naar welk product dan ook over te schakelen ligt nog altijd bij mezelf.

Toegevoegd na 7 minuten 59 seconden:
ToMiKoN schreef: 3 maanden geleden Het is voor mij goed dat die prijsverhoging van het goedkoopste abonnement niet zomaar passeert. Ik wil niet naar de liberale "vrijheden" van de VS, want dan wordt alles peperduur.
Er is voor het goedkoopste abo dan ook geen prijsverhoging voor reeds bestaande klanten.
Blijkbaar mis je dezelfde nuance dan Beenders?
En - ik herhaal - voor nieuwe klanten - zijn er goedkopere alternatieven genoeg. Alles wordt dus niet peperduur.
Je mag in 2026 (waarbij alle beschikbare info een klik verwijderd is) van klanten toch minimaal verwachten dat ze alvorens een abo af te sluiten eerst zelf wat basisonderzoek doen?

Of gaat Beenders "na onderzoek" ieder privé bedrijf nu verplichten om tegen dezelfde lage prijs basisinternet met onbeperkte download aan te bieden? Mij niet gelaten hoor. Kan ie zich daarna gaan profileren op het feit dat het aantal internetverslaafden weer gestegen is.
Sol Invictus!
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
680x0
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 13 keer

Ik ben absoluut geen Telenet fan, en ben enkel klant wegens gebrek aan alternatief in de buurt hier.

Maar als ik mijn One nu omzet naar hetzelfde met losse opties ben ik 26 euro per maand goedkoper uit voor het eerste jaar.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 148 keer
Bedankt: 68 keer

Ik vermoed dat men die 20 euro erbij ook bij Proximus in de gaten houd, mocht er geen actie komen op zo een verhoging kan je er zeker van zijn dat Proximus hetzelfde zal doen, of tenminste proberen afwachten wat dit teweeg zal brengen.
jutuiz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 267 keer
Bedankt: 74 keer
Provider

cadsite schreef: 3 maanden geleden Ik versta in de verste verte niet wat een minister hier denkt te moeten onderzoeken.
Dat belachelijk hoge tarief is er vooral voor internet only, voor nieuwe klanten.
Net voor die klanten zijn er alternatieven zat. Ook op coax.
Wat gaat hij dan onderzoeken? Waarom mensen zo dom zijn om dat abonnement toch te nemen???
Helemaal eens met dit.

Het enige wat hij daarmee aantoont is hoe onverstandig hij is.
Ik probeer beleefd te zijn.
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 167 keer
Bedankt: 394 keer

goh ik denk da een minister daar niet veel kan aandoen. Easy was met harde limiet 150gb nu is het onbeperkt, als ik het goed zie. Dus 2 verschillende priducten. Telenet privébedrijf, als ze beslissen een product niet meer aan te bieden, ja dat is hun beslissing toch. Als beenhouwer frans morgen beslist geen 2de keus biefstukken meer te verkopen, ja wie kan daar iets aan veranderen en hem verplichten dat te doen. En zeker als hij binnen zij beenhouwerij een hoekje heeft met bvb beenhouwer lowie en datie wel nog 2de keus verkoopt. Ik denk dat het terug veel blabla is om op een goed blaadje te staan bij de mensen, maar in zijn eigen denkt laat ze maar doen kassa kassa hoger prijs hogere btw inkomsten.
iphone 16 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
Acer Connect X6E 5G router : Free Max argeles sur mer
ZTE MU5001 5G proximus 400GB
minimac : flex
macbook air 2024
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
jutuiz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 267 keer
Bedankt: 74 keer
Provider

Maar ook gewoon de dwaze veronderstelling dat Telenet "de referentieprovider"' is waarop je dan wel moet reageren. Alsof het de NMBS is.
Dat is zoals een typische Iphone gebruiker die compleet uit de lucht valt als je hem vertelt dat 70% van de wereld met Android werkt, en in Europa nog altijd 60%.
Het is een typische Iphone gebruiker zeker vergeven, maar niet een bevoegde minister.
R2D2
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Telenet is nog altijd marktleider wat vast internet betreft. Lijkt me behoorlijke referentie te zijn.
Vergelijking met "typische iPhone gebruiker" ontgaat me volledig.
En die minister: die is een mooie reeks profileringstussenkomst aan het doen. Verder machteloos en schadeloos.
Dixit
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Recent bedankt: 2 keer

Ik ben afgelopen zaterdag de inbegrepen One datasim gaan halen bij de plaatselijke Telenetwinkel. Ik kreeg hem meteen mee en hij werkte meteen.
Nu maar hopen, dat dat nu dus niet precies mij mijn One abonnement heeft gekost wegens 'wijziging'. Ik zal de factuur maar in de gaten houden.

Terzijde: de SIM wordt dus duidelijk 'verkocht' als Only Data (for tablets en dergelijke). Ik heb hem samen met een prepaid-SIM in een dual sim toestel gestopt. Goedkope vaste kosten (Jim Mobile, voor de kenners) en toch een sloot data. Gaat dat werken zonder gemekker ? De GSM is immers een GSM en geen tablet.
Boy16
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 1 keer

Blijkbaar is hun nieuwe datasimkaart unlimited begrensd aan 100 download en 20 upload
Serieuze downgrade met oneup, daar kreeg de datasim 1000 download en 65 upload
cadsite
userbase crew
userbase crew
Provider
Te Koop forum

R2D2 schreef: 3 maanden geleden Telenet is nog altijd marktleider wat vast internet betreft. Lijkt me behoorlijke referentie te zijn.
Volgens HLN, toch echt wel DE referentie in correcte data 8) is proximus marktleider.

Afbeelding
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 3908 keer
Recent bedankt: 13 keer
Provider

Dixit schreef: 3 maanden geleden Ik ben afgelopen zaterdag de inbegrepen One datasim gaan halen bij de plaatselijke Telenetwinkel. Ik kreeg hem meteen mee en hij werkte meteen.
Nu maar hopen, dat dat nu dus niet precies mij mijn One abonnement heeft gekost wegens 'wijziging'. Ik zal de factuur maar in de gaten houden.
Gezien de wijziging heeft plaatsegevonden voor 27/04/2026 blijf je in het "oude" systeem. Just in time :wink: ...
Factuur in de gaten houden is altijd een goed idee :-)
Dixit schreef: 3 maanden geleden Terzijde: de SIM wordt dus duidelijk 'verkocht' als Only Data (for tablets en dergelijke). Ik heb hem samen met een prepaid-SIM in een dual sim toestel gestopt. Goedkope vaste kosten (Jim Mobile, voor de kenners) en toch een sloot data. Gaat dat werken zonder gemekker ? De GSM is immers een GSM en geen tablet.
Dat is waarvoor hij dient hé: data :-) .
Inderdaad ideaal voor in een dual sim Smartphone.

Toegevoegd na 3 minuten 13 seconden:
cadsite schreef: 3 maanden geleden Volgens HLN, toch echt wel DE referentie in correcte data 8) is proximus marktleider.
Dat is appels en peren vergelijken: Proximus bedient gans België, Telenet alleen Vlaanderen en enkele Brusselse gemeenten.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.24 BETA, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Bert1
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 2 keer

Misschien is het al ter sprake gekomen maar is het abonnement prijs volgens verbruik ook verdwenen?
R2D2
Elite Poster
Elite Poster
Provider

cadsite schreef: 3 maanden geleden Volgens HLN, toch echt wel DE referentie in correcte data is proximus marktleider.
Dat is België. In Wallonië is er geen Telenet.
Heeft uw referentiebron ook cijfers voor Vlaanderen? Want daar spreken we hier toch over.
philippe_d
Moderator
Moderator
Provider

Bert1 schreef: 3 maanden geleden is het abonnement prijs volgens verbruik ook verdwenen?
Neen.
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.24 BETA, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
cadsite
userbase crew
userbase crew
Provider
Te Koop forum

R2D2 schreef: 3 maanden geleden Dat is België. In Wallonië is er geen Telenet.
Philippe_d had me hier ook al op gewezen. De morgen zegt:
Afbeelding
Dus inderdaad, telenet is (nog?) marktleider.
Begrijpe wie het kan. :roll:
ivob
Elite Poster
Elite Poster

Wat is daar zo onbegrijpelijk aan?
Waarschijnlijk ziet niet iedereen de noodzaak om de moeite te doen om iedere maand voor een paar euro verschil het onderste uit de kan te halen door te switchen naar het goedkoopste product op de markt en/of zit de meerderheid van de Vlamingen in zo'n slechte papieren dat de noodzaak er is om naar de goedkoopste formule over te schakelen.

Begrijpelijk dat sommigen hun persoonlijke problemen met Telenet willen extrapoleren naar anderen en prproberede anderen daarin mee te trekken maar je kan anderzijds niets verwachten dat iedereen daar dan maar gewoon in mee gaat :nono:
Sol Invictus!
fluppie
Elite Poster
Elite Poster

Ik zie het als een luiheid, het is gemakkelijk dus ja als het moet betaald men meer, zonder miserie.
Ik vermoed dat mensen die echt op de centen moeten letten anders reageren, en de moeite doen om een goed alternatief te vinden.
Ikzelf zit nu bij Scarlet (trio) trouwens,ook voor gsm.
ivob
Elite Poster
Elite Poster

fluppie schreef: 3 maanden geleden Ikzelf zit nu bij Scarlet (trio) trouwens,ook voor gsm.
En wat betaal je maandelijks voor de combo van Scarlet trio en gebruik GSM?
Sol Invictus!
680x0
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 13 keer

680x0 schreef: 3 maanden geleden Ik ben absoluut geen Telenet fan, en ben enkel klant wegens gebrek aan alternatief in de buurt hier.

Maar als ik mijn One nu omzet naar hetzelfde met losse opties ben ik 26 euro per maand goedkoper uit voor het eerste jaar.
Bij navraag blijkt die goedkopere prijs weer alleen voor nieuwe klanten, niet voor bestaande die omzetten..

Typisch.
philippe_d
Moderator
Moderator
Provider

cadsite schreef: 3 maanden geleden Philippe_d had me hier ook al op gewezen.
./.
Dus inderdaad, telenet is (nog?) marktleider.
Begrijpe wie het kan. :roll:
Jouw vorige post ging over internet in België.
Daar is Proximus marktleider.

Nu spreek je over televisie in Vlaanderen.
Daar is Telenet nog steeds marktleider (gezien ze vroeger het monopolie hadden van kabeltv).
rpr
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 16 keer

kippewit schreef: 3 maanden geleden Hij zou beter onderzoeken waarom je geen tv zonder internet kan krijgen.

Volgens enkelen op dit forum zijn er opties genoeg, maar ik zoek nog steeds een betaalbare oplossing waar ik BBC First kan zien en opnemen, als ik binnekort mijn gekochte digicorder niet meer kan gebruiken.
Volledig eens. Vroeger kon dit perfect nu plots niet meer.
Terwijl ze perfect op de modem kunnen instellen dat alleen de tvbox internet mag gebruiken.
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 87 keer
Te Koop forum

680x0 schreef: 3 maanden geleden Bij navraag blijkt die goedkopere prijs weer alleen voor nieuwe klanten, niet voor bestaande die omzetten..
Mijn grootouders komen nogtans goedkoper uit zonder kortingen met de nieuwe combo's.
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 167 keer
Bedankt: 394 keer

ging daarnet alles ingeven van overleden schoonvader, voor ons 2 koppels die hun oude digicorder moesten komen ingeven en ze waren hun goedkoop internet kwijt. Dat vkel niet in goede aarde ! Het ging iets goedkoper uitkomen als ze hun beide gsmnrs zouden overzetten naar tlenet komende van orange.
iphone 16 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
Acer Connect X6E 5G router : Free Max argeles sur mer
ZTE MU5001 5G proximus 400GB
minimac : flex
macbook air 2024
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
teleboy
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Provider

Dixit schreef: 3 maanden geleden Ik ben afgelopen zaterdag de inbegrepen One datasim gaan halen bij de plaatselijke Telenetwinkel. Ik kreeg hem meteen mee en hij werkte meteen.

Terzijde: de SIM wordt dus duidelijk 'verkocht' als Only Data (for tablets en dergelijke). Ik heb hem samen met een prepaid-SIM in een dual sim toestel gestopt. Goedkope vaste kosten (Jim Mobile, voor de kenners) en toch een sloot data. Gaat dat werken zonder gemekker ? De GSM is immers een GSM en geen tablet.
Ja hoor, maakt geen onderscheid. Hier gebrbuik ik de fysieke data sim van Telenet in combinatie met een E-sim van PX.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster

ivob schreef: 3 maanden geleden
fluppie schreef: 3 maanden geleden Ikzelf zit nu bij Scarlet (trio) trouwens,ook voor gsm.
En wat betaal je maandelijks voor de combo van Scarlet trio en gebruik GSM?
Ik betaal 51 euro, voor alles heb wel Soc. Tarief, voor de echte prijs moet je er 10 Euro bijtellen.Mijn Gsm heeft Cherry (Normale prijs 13 Euro Per maand)
ivob
Elite Poster
Elite Poster

Bedankt voor de info.
Ik heb geen sociaal tarief en betaal momenteel voor internet en GSM blijkbaar dan nu 31% minder dan jij betaalt met een sociaal tarief.
Waar zit dan de "luiheid"? :wink:

Ik ben nu wel een upgrade voor de GSM (meer mobiele data binnen B + EU) aan het overwegen maar dan zit ik nog 17% goedkoper dan jouw bedrag besteed aan internet en GSM verkeer.
Maar ik twijfel nog of ik dat ga doen want niet echt nodig dus meer een luxe-probleem.
Sol Invictus!
fluppie
Elite Poster
Elite Poster

Ik heb ook er nog tv bij, niet zoveel zenders, maar voor mij genoeg kijk ook veel via een app. naar bijv. Sky News om nog goed mee te zijn met wat er in de wereld gebeurt .U heeft waarschijnlijk Hey ??
Laatst gewijzigd door fluppie 3 maanden geleden, in totaal 1 gewijzigd.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 712 keer
Bedankt: 427 keer
Provider

fluppie
Elite Poster
Elite Poster

Er verdwijnen blijkbaar toch packs, het is de eerste keer dat ik dit hoor.
ivob
Elite Poster
Elite Poster

fluppie schreef: 3 maanden geleden Ik heb ook er nog tv bij, niet zoveel zenders, maar voor mij genoeg kijk ook veel via een app. naar bijv. Sky News om nog goed mee te zijn met wat er in de wereld gebeurt .U heeft waarschijnlijk Hey ??
Ik heb ook een TV hoor. Met meer zenders beschikbaar dan ikzelf wil bekijken. En momenteel ook nog Prime als streamingdienst (al maak ik van dat laatste maar sporadisch gebruik).
En ook nog een smartphone en een tablet.
En tot op heden voldoen mijn huidige abonnementen meer dan genoeg aan mijn persoonlijke verwachtingen zonder dat ik daardoor in de financiële problemen kom.

De dag dat het daar niet meer aan voldoet zal ik wel overstappen naar iets dat dan wel aan de verwachtingen voldoet. Maar niet eerder omdat iemand anders (niet persoonlijk bedoeld) denkt mijn rekening te moeten maken en zijn of haar verwachtingen op die van een ander wil projecteren.

Ik heb geen Hey.
Dit topic gaat over Telenet. Ik heb dus o.a. Telenet als abo. Eén van de "vermeende" luiaards. :wink:
Sol Invictus!
philippe_d
Moderator
Moderator
Provider

fluppie schreef: 3 maanden geleden Er verdwijnen blijkbaar toch packs, het is de eerste keer dat ik dit hoor.
We zijn er hier al 4 dagen over bezig :wink:

Toegevoegd na 15 minuten 7 seconden:
satsurfer schreef: 3 maanden geleden https://techpulse.be/nieuws/498566/one- ... n-duurder/
Heb je nu nog een One- of een ander pakket, dan stel je aanpassingen best zo lang mogelijk uit. Vanaf het moment dat je ook maar iets verandert, moet je overstappen op de nieuwe formule en dat zal hoogstwaarschijnlijk prijsverhogingen met zich meebrengen.
Nog eens zo'n artikel die de waarheid verdraait :oops:

Klanten met een One(Up) pack kunnen nog altijd een aantal opties veranderen/activeren/verwijderen
  • Wat nog altijd kan:
    - mobiele verbruiksmeldingen instellen via MyTelenet
    - inbegrepen datasimkaart, de optie Safesurf en Internationaal bellen activeren of verwijderen.
    - vaste lijn in ONE(up) activeren of verwijderen.
    - je kan streamingsdiensten aanvragen of verwijderen.
    - opties aanpassen, instellingen beheren en toestellen bestellen
  • Wat niet meer kan (dan stap je met heel je pack over naar de "nieuwe Telenet op maat").
    - nieuwe TV-Box toevoegen
    - Switchen van One Up naar One en omgekeerd
    - verbruikslimieten instellen
    - extra abonnementen of simkaarten toevoegen
https://www2.telenet.be/residential/nl/ ... heren.html
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”