[Te koop] fritzbox 7360 en 7490, frizrepeater 3000, random IT materiaal

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Forumregels
Raadpleeg hier de specifieke forum regels.
Verkoop kan enkel door gevalideerde kopers of verkopers
Kopen en verkopen is op eigen risico, Userbase.be kan geen enkele verantwoordelijkheid nemen in geval van fraude. Wees altijd waakzaam, in het bijzonder als het te mooi lijkt om waar te zijn!
Plaats reactie
depeje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Bedankt: 45 keer
Provider
Te Koop forum

Bij deze verkoop ik een hoop hardware die niet meer nuttig is voor mij. Locatie: Brussel stad, in de buurt van Brucity.

Elk item kost 0 Euro. Items combineren wordt aangemoedigd. Per doos die ik moet opsturen via de post reken ik 20 Euro. Per keer iemand langskomt om spullen op te halen reken ik 5 Euro. Verzending is per bpost, of ik kom het brengen. Dat kies ik en hangt af van de bestemming en mijn planning.

Deze prijszetting is waarom ik dit niet als "te geef" label. Ik doe dit zo omdat ik
- weinig tijd heb
- weinig ruimte heb
- en veel rommel heb
Ik krijg het echter niet over mijn hart om deze dingen weg te gooien. Een deel van deze items, misschien allemaal, kunnen zeker nog voor iemand dienst doen.

Voor alle items geldt, voor zover niet verder gepreciseerd, dat het werkte op het moment ik het uit gebruik heb genomen. Daarna is het niet meer getest. Als het object bij ontvangst niet meer werkt, maak ik voor u een verzendlabel aan, en krijgt u de betaalde verzendkosten terug nadat ik het object terug ontvangen heb. Voedingskabel inclusief, behalve indien gespecifieerd.

Fritzbox 7490 vdsl modem router
Verliest soms sync als de omgeving warmer is dan 27 graden
De webinterface is redelijk traag. Ik heb geen tijd om dit te onderzoeken. Ik herinner me dat dit een gekend probleem is.
De bijgeleverde VDSL kabeltjes heb ik waarschijnlijk nog wel ergens liggen. Vraag maar als je er een specifiek nodig hebt.
Afbeelding
Afbeelding

Fritzrepeater 3000
Heeft jaren dienst gedaan icm bovenstaande Fritzbox 7490 vdsl modem router.
Afbeelding
Afbeelding

Fritzbox 7360 vdsl modem router
De bijgeleverde VDSL kabeltjes heb ik waarschijnlijk nog wel ergens liggen. Vraag maar als je er een specifiek nodig hebt.
Deze heb ik lang aan de kant gehouden als reserve. Heeft heel lang niet aan gestaan.
Afbeelding
Afbeelding

unpowered usb 2 hub
4 poorten. 2 aan elke kant
Afbeelding

QI draadloze smartphone lader voor auto, USB-C
Zonder de arm, en zonder zuignap, zonder USB kabel. Opent elektronisch.
Veripart
15W
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

auto laptop lader
output current 3500mA
output voltage: 15, 16, 18, 19, 20, 22, 24V
Afbeelding

IR afstandsbedienings-ontvanger
Gebruikt voor mediacenter PC. Moest er interesse zijn, kan ik voor 9 Euro ook eens zoeken naar de afstandsbediening zelf. Geen belofte over timing. No find no pay.
USB poort is USB-B. Kabel niet meegeleved.
Afbeelding
Afbeelding

Seniorentelefoon
Werkt met oplaadbare AAA batterijen. Deze zijn niet meegeleverd.
2026-02-19 15-23-51 Peter.jpg
2026-02-19 15-24-01 Peter.jpg
Kan extra luid, heeft grote toetsen

Bosch OXI of IXO electrische schroevendraaier
2025-08-23 22-16-17 Peter.jpg
Heeft geen torque begrenzer. De maximum torque is gewoon laag. Voldoet voor de meeste IKEA jobjes, schroeven om schilderijen op te hangen, ...

Hot glue gun met lijm
2025-08-09 15-56-34 Peter.jpg
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 1056 keer
Bedankt: 3907 keer
Recent bedankt: 12 keer
Provider

Fritz!Repeater 3000 aan 0 EUR + 20 EUR verzend- en verpakking interesseert mij wel.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.24 BETA, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
depeje
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

De repeater gaat naar Philippe 🥳. Laat maar weten als je wil dat ik er nog iets anders van de lijst bij in de doos steek.
Waterboy
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 18 keer
Provider

Indien nog beschikbaar graag seniorentelefoon en de Fritzbox 7490 vdsl modem router. Afhaling ter plaatse of eventueel op een plaats in onderling overleg.
VoIP:OVH
Provider:Edpnet VDSL
Modem/Router: Fritz!Box 7530 AX FRITZ!OS: 8.25
depeje
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

Beide producten zijn nog beschikbaar, en gaan dus naar Waterboy. De rest wordt afgehandeld via PB.
Plaats reactie

Terug naar “Te koop / Gezocht”