nu krijg ik een bericht van Weepee dat er "iets" bij mij niet in orde zou zijn nml "geen toegang" tot een bepaald ip adres.
Kan dat zijn omdat ik ook bel via "Voiptiger" en "Freevoip"?
Moet ik dan alles afzetten op mijn FB 7690 ?
dit kreeg ik van Weepee
Wij ontvingen volgende foutieve registraties voor uw account vanaf uw toestel, zie:
Apr 03 12:29:06 ssw-weepee0-c-1 asterisk NOTICE[25592]: chan_sip.c:28757 in handle_request_register: Registration from '<sip:
[email protected]>' failed for '212.233.48.125:5060' - Wrong password
Hierdoor werd uw externe ip adres geblokkeerd. U ontving van deze blokkering normaal een e-mail op het e-mail adres gelinkt aan de account.
Kan u het ingegeven SIP paswoord of SIP username even nakijken?
Via deze link
https://blackhole.voice.weepee.io/212.233.48.125 kan u zelf de blokkering opheffen nadat u de juistheid van de gegevens heeft gecontroleerd.
Uw nummer is bovendien niet onbereikbaar, de oproepen worden afgeleverd naar uw voicemail die nog steeds gewoon actief is (gezien we uw toestel niet kunnen bereiken).
Uw overdracht kan niet per direct doorgevoerd worden. Uw nieuwe operator heeft deze pas gepland vanaf 15/04. Wij als donor kunnen deze bovendien niet initiëren, dat doet uw nieuwe operator vanaf de geplande dag (volgens de aanvraag 15/04, die datum werd niet door ons gekozen).
Uw overdracht wordt automatisch door ons systeem aanvaard (u heeft normaal een mailtje ontvangen dat er een overdracht voor uw nummer werd aangevraagd met de mogelijkheid om niets te doen en zo te accepteren ofwel te weigeren). Ons systeem accepteert die overdracht dan automatisch, alles binnen de wettelijk afgesproken timers tussen operatoren.
Om deze dan effectief over te dragen is het opnieuw uw nieuwe operator die dit moet doen.
Toegevoegd na 8 minuten 25 seconden:
intussen heb ik dat IP adres vrijgeschakeld.............
Toegevoegd na 30 seconden:
zou nu alles moeten werken dan ???