Er zal geen dokter in de zaal gezeten hebben...splinterbyte schreef: 29 sep 2024, 20:33 Nog zoiets, er was gisteren avond live/lineair het programma "Is er een dokter in de zaal?" bezig op VRT 1, wil ik op VRTMAX kijken naar de vorige afleveringen en hop "Dit programma is niet beschikbaar" ... begint wel dik tegen te vallen hoor.
Screenshot 2024-09-28 at 21-12-07 VRT 1 programma’s bekijken VRT MAX.png
Screenshot 2024-09-28 at 21-12-19 Is er een dokter in de zaal VRT MAX.png
VRT MAX
-
boulder
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 281 keer
- Bedankt: 284 keer
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
-
splinterbyte
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 163 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Toch wel want ik heb ze zien zitten toen ik even op live/lineaire TV keek
- Ratface
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 79 keer
- Recent bedankt: 1 keer
De VRT die er niet in slaagt om een deftige scheiding te maken tussen hun 'journaal laat' en hun 'nws laat'. Dat zijn 2 verschillende programma's, maar toch krijg ik steevast een voorstel tot verder kijken naar hun 'nws laat', wat eigenlijk een halve talkshow is.
Ook hun 'verder kijken' voor het nieuws werkt nog steeds niet goed. Een gestarte aflevering van het journaal komen bij mij nooit in 'verder kijken' op de google TV App.
Ook hun 'verder kijken' voor het nieuws werkt nog steeds niet goed. Een gestarte aflevering van het journaal komen bij mij nooit in 'verder kijken' op de google TV App.
-
4fonteinen
- Starter

- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 1 keer
Na al die jaren erger ik me nog altijd blauw dat er geen deftige programmagids uitgewerkt is in de Android-TV app; nochtans al jaren beloofd.
Is dat zo moeilijk? In de android app voor tablet/phone bestaat die wel.
Is dat zo moeilijk? In de android app voor tablet/phone bestaat die wel.
-
Vaganzza
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 81 keer
- Bedankt: 263 keer
Op de Apple TV kan je ook al jaren niet gewoon met de terugknop vanaf een overzicht van afleveringen (wanneer je bv een aflevering gekeken hebt) uit het programma naar het beginscherm gaan. Je moet zelf eerst naar de seizoenen scrollen alvorens je verder met de terugknop kan gebruiken.
Internet & TV: Hey internet (150/15) + Base TV via Apple TV
GSM: Hey Mobile L 80GB
iPhone 17 256GB| Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | MacBook Air M4 13" (2025) | iPad Pro M4 (2024) 256GB | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2, 1x U6 Pro en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Hey Mobile L 80GB
iPhone 17 256GB| Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | MacBook Air M4 13" (2025) | iPad Pro M4 (2024) 256GB | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2, 1x U6 Pro en 5x UAP-AC-PRO
- Ratface
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Op de googleTV app werden de categorieën verwijderd in de zoekfunctie. Vroeger kon je via de zoekfunctie op categorie zoeken zoals 'docu', 'films' etc. Dat is eruit blijkbaar, waarom hebben ze dat in hemelsnaam gedaan weer....
- Sinna
- Elite Poster

- Twitter: KrSi78
- Uitgedeelde bedankjes: 368 keer
- Bedankt: 258 keer
- Contacteer:
Omdat het teveel begint op te vallen dat verschillende films/series in verschillende categorieën weergegeven worden waardoor het aanbod groter lijkt dan dat het in de werkelijkheid is?
Computer(k)nul
-
wied
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 361 keer
- Bedankt: 282 keer
Juist, armoe troef! VTMgo en GOplay zijn trouwens niks rijker inzake content, terwijl Netflix deze trend blijkbaar heeft ingeleid... 
Scarlet TV/Cherry/internet pack, Tempo Easy, Netflix, Astra1&2 FTA
- VossyGamer
- Pro Member

- Uitgedeelde bedankjes: 154 keer
- Bedankt: 84 keer
Het aanbod van VRT MAX is echt veel te klein, zeker in vergelijking met de NPO van Nederland, daar wordt nooit content verwijderd na X aantal tijd. Voor nog geen €3 euro per maand (NPO Plus) kan je als Vlaming alle content van 30 jaar terug tot nu reclamevrij kijken zonder VPN. Het is een soort archief, wat we hier ook moeten hebben... Probeer maar eens oude programma's terug te vinden op VRT MAX. Onmogelijk. Ik raad het echt iedereen aan, de Nederlandse omroepen maken véél meer content (docu's, ...) zelf. Er zijn echt veel interessante programma's, in het Nederlands. In tegenstelling tot de Engelse aangekochte/geïmporteerde docu's die een keer op Canvas worden uitgezonden, en na een paar maanden weer verdwijnen van VRT MAX. Ik weet dat men zegt: "rechten, rechten", maar bij de NPO blijft buitenlandse content permanent staan. Dus waarom zouden wij dat niet kunnen? Zie ook: https://npo.nl/start/collectie/documentaires. De politiek is er in ieder geval al 'mee bezig': https://www.vlaamsparlement.be/nl/parle ... voorzitter.
Internet:
(helaas alleen coax)
Mobiel:
&
(dual SIM)
Jobstudent @
(helaas alleen coax)Mobiel:
&
(dual SIM)Jobstudent @

- VossyGamer
- Pro Member

Daarvoor heb je dan een VPN nodig, ALS je geen NPO Plus (€3) hebt.
Internet:
(helaas alleen coax)
Mobiel:
&
(dual SIM)
Jobstudent @
&
(dual SIM)Jobstudent @

-
bollegijs
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 83 keer
- Bedankt: 60 keer
De laatste tijd start VRTmax app amper op met WebOS hier... Ofwel blijft hij hangen op rood begin scherm ofwel duurt het 15 seconden. Op Reddit hoor ik zelfde klachten. Wel ideaal vast hangend scherm om te controleren op dode pixels, dat dan weer wel.
Jullie zelfde ervaring?
Jullie zelfde ervaring?
- TheCeet
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
- Bedankt: 202 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Ooit wel is last gehad, maar de app er dan afgegooid en fresh install was precies de gouden truc toen.
Wel op Android...
Wel op Android...
iPhone 13 Pro:
Citymesh - 300GB
Lenovo M720q (i5-8400T): OPNsense - 26.7.1_1
Lenovo M90Q G3 (i5-12500T): Proxmox server - 9.2.5
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:
Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
Citymesh - 300GBLenovo M720q (i5-8400T): OPNsense - 26.7.1_1
ISP:
Hey! (modem in bridge)AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
-
lucdec
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 88 keer
Awel, daar erger ik mij ook mateloos aan.Ratface schreef: 26 jun 2025, 09:23 Op de googleTV app werden de categorieën verwijderd in de zoekfunctie. Vroeger kon je via de zoekfunctie op categorie zoeken zoals 'docu', 'films' etc. Dat is eruit blijkbaar, waarom hebben ze dat in hemelsnaam gedaan weer....
Je kan het aanbod gewoon niet zien, hoe hou je het voor mogelijk...Wie zit daar toch aan de knoppen? een vrt hater
- Dizzy
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 703 keer
- Bedankt: 789 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Vreemd, op mijn Apple devices staat die onderverdeling er nog altijd. Ik gebruik vaak de sectie films. Voor de rest gooi ik wat mij interesseert in Mijn lijst en dan hoef je niet meer te zoeken. Waarom ze dat specifiek voor Android eruit gedaan hebben is een raadsel?
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
-
Matomatisch
- Plus Member

- Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
- Bedankt: 21 keer
In 2023 kreeg de VRT een boete wegens het presenteren van reclame bij het starten van het kijken van de livestream op VRT MAX: https://www.vlaamseregulatormedia.be/nl ... -5000-euro
Sinds deze week krijgen we bij het starten van de livestream op VRT MAX weer reclames te zien voordat de stream start. Is de regelgeving veranderd(ik vind er niets over terug), of is men vergeten dat men ooit de boete heeft moeten betalen?
Sinds deze week krijgen we bij het starten van de livestream op VRT MAX weer reclames te zien voordat de stream start. Is de regelgeving veranderd(ik vind er niets over terug), of is men vergeten dat men ooit de boete heeft moeten betalen?
- on4bam
- Moderator

- Uitgedeelde bedankjes: 349 keer
- Bedankt: 724 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Niet alleen dat, ook op de (video)stream van Stubru krijg je 2 reclames voor de echte stream begint.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
-
thomasdb
- Pro Member

- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 40 keer
- Contacteer:
ja soms wel al gehad , lastig als je om 11.59 opent om het nieuws van 12 te horen. maar was dat wel op vrt max niet via tunein ofzo? fm dan maar. de vrt nws zender heeft dat wel niet dacht ik via vrt max, deze middag nog naar de digitale radionieuws herhalingslus geluisterd daar via de gsm en geen reclame
- Fallschirmjaeger
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 162 keer
Vrt Max is toch wel enorm slecht geworden op korte tijd.
Reclame voor livestreams, zelfs bij het switchen tussen livestreams nadat de reclame eerder beken werd.
Niet meer mogelijk om direct de juiste zender te selecteren, de stream van de laatst bekeken zender start gewoon (na de reclame) en dan pas is het mogelijk te veranderen.
Catalogus die op niet veel meer trekt in het tonen van programma's, doordat er nog maar 6 categorieën zijn.
Op Apple tv is het onmogelijk om een livestream te herstarten, het verspringt gewoon naar de laatste 15 minuten. En het programma starten via catalogus, toont gewoon de livestream als het bezig is. Dus men moet effectief wachten tot het is afgelopen, alvorens het begin bekeken kan worden. Op Tizen werkt het dan weer wel zoals het moet.
Geen idee wat ze daar hebben uitgestoken bij de VRT, maar van een goede app zijn ze compleet omgeschakeld naar een frustrerende app.
Ik kijk zelfs meer terug via lineaire tv dan hun app om een livestream te volgen.
Reclame voor livestreams, zelfs bij het switchen tussen livestreams nadat de reclame eerder beken werd.
Niet meer mogelijk om direct de juiste zender te selecteren, de stream van de laatst bekeken zender start gewoon (na de reclame) en dan pas is het mogelijk te veranderen.
Catalogus die op niet veel meer trekt in het tonen van programma's, doordat er nog maar 6 categorieën zijn.
Op Apple tv is het onmogelijk om een livestream te herstarten, het verspringt gewoon naar de laatste 15 minuten. En het programma starten via catalogus, toont gewoon de livestream als het bezig is. Dus men moet effectief wachten tot het is afgelopen, alvorens het begin bekeken kan worden. Op Tizen werkt het dan weer wel zoals het moet.
Geen idee wat ze daar hebben uitgestoken bij de VRT, maar van een goede app zijn ze compleet omgeschakeld naar een frustrerende app.
Ik kijk zelfs meer terug via lineaire tv dan hun app om een livestream te volgen.
- cadsite
- userbase crew

- Uitgedeelde bedankjes: 382 keer
- Bedankt: 806 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Dat is jammer genoeg de standaard bij iedereen.Fallschirmjaeger schreef: 4 maanden geleden Reclame voor livestreams, zelfs bij het switchen tussen livestreams nadat de reclame eerder beken werd.
Bij Willy erger ik me er ook dood aan. Bij VTMgo is dat van 't zelfde laken een broek.
- TheCeet
- Elite Poster

0 reclame op AndroidTV apps van VRT MAX & VTMGo hier, gelukkig kunnen die op DNS niveau geblokkeerd worden.
Bij Play app moet je wel domains whitelisten of het werkt compleet nie.
iPhone 13 Pro:
Citymesh - 300GB
ISP:
Hey! (modem in bridge)
ISP:
-
liegebeestig
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 85 keer
Geef je de juiste URL's voor in pihole eens door? Ik moet ook bij vrtmax iets white listen of blijft hangen.TheCeet schreef:0 reclame op AndroidTV apps van VRT MAX & VTMGo hier, gelukkig kunnen die op DNS niveau geblokkeerd worden.
-
jantje81
- Premium Member

- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Mensen vergeten in het geval van de VRT gemakkelijk dat ze niet verplicht zijn om naar die programma's te kijken of te luisteren. Ik ben er jaren geleden tot volle tevredenheid mee gestopt. Want uiteindelijk kijken de meesten toch vooral omdat het als sociaal wenselijk gedrag wordt gezien om de content van de VRT van 's morgens tot 's avonds te verslinden via alle mogelijke wegen. En als je dat niet doet proberen ze via werkelijk alle social media feeds (incl. YouTube) onder je aandacht te komen 'aanbevolen' of 'gesponsord'. Maar de aanhouder wint. 
EDPnet FIBER XL (500/100)
NL Ziet / VTM Go+ / GoPlay
Digi Mobile
OVH VOIP + EDPnet VOIP
NL Ziet / VTM Go+ / GoPlay
Digi Mobile
OVH VOIP + EDPnet VOIP
- VossyGamer
- Pro Member

Maar waarom betaal je dan wel voor VTM GO+? 
Internet:
(helaas alleen coax)
Mobiel:
&
(dual SIM)
Jobstudent @
&
(dual SIM)Jobstudent @

-
Matomatisch
- Plus Member

- Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
- Bedankt: 21 keer
Het is inderdaad de standaard bij iedereen, maar VRT heeft er dus wel ooit een boete voor gekregen omdat ze dat niet mogen als staatszender.cadsite schreef: 4 maanden geledenDat is jammer genoeg de standaard bij iedereen.Fallschirmjaeger schreef: 4 maanden geleden Reclame voor livestreams, zelfs bij het switchen tussen livestreams nadat de reclame eerder beken werd.
Bij Willy erger ik me er ook dood aan. Bij VTMgo is dat van 't zelfde laken een broek.
Benieuwd of ze daar weer voor beboet gaan worden.
- Dizzy
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 703 keer
- Bedankt: 789 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Het is duidelijk dat het niet te goed mag zijn en daarvoor heeft men dan ook vertegenwoordigers in het bestuur gezet. Geld moet er verdiend worden door de commerciëlen en dus mag de openbare omroep niet te goed zijn.
Ergerlijker vind ik de beperkte beschikbaarheid soms. Dit weekend wou ik een aflevering van Hacks zien, we zitten middenin reeks 2. Bleek deze jaargang niet meer beschikbaar. Hoe wil je mensen laten kijken naar seizoen 3 als de vorige al niet meer te zien zijn? Gisteren ook 2 afleveringen van Scandinavia met Simon Reeves gezien omdat ze nog maar 3u beschikbaar waren. Het voordeel van kijken wanneer je wil/kan vervalt zo wel gedeeltelijk.
Ergerlijker vind ik de beperkte beschikbaarheid soms. Dit weekend wou ik een aflevering van Hacks zien, we zitten middenin reeks 2. Bleek deze jaargang niet meer beschikbaar. Hoe wil je mensen laten kijken naar seizoen 3 als de vorige al niet meer te zien zijn? Gisteren ook 2 afleveringen van Scandinavia met Simon Reeves gezien omdat ze nog maar 3u beschikbaar waren. Het voordeel van kijken wanneer je wil/kan vervalt zo wel gedeeltelijk.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
-
R2D2
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 151 keer
- Bedankt: 236 keer
Die beschikbaarheid heeft natuurlijk te maken met de streamingrechten en de kost die daaraan verbonden is.
Het idee is dat een programma na de live uitzending nog een tijdje beschikbaar is voor wie het (lineair) gemist heeft. Wellicht zit dat in het pakket met de uitzendrechten. Die (oneindig) verlengen kost extra geld wat niet betaaldbaar is.
Maar verder ben ik het eens dat de interface, de UI en UX onvoldoende zijn en niet lijken te verbeteren. De VRT heeft de websites en apps van zijn brands (kanalen) afgebouwd ten voordele van VRTMAX, maar daar is dus bijzonder weinig programma-info terug te vinden (wat de apps en websites wel hadden). Dat kadert wellicht in de de opgelegde besparingsronden.
Wat die besparingen en de groeiende reclame betreft: dat heeft natuurlijk te maken met het beleid van de Vlaamse regering die de VRT oplegt om meer eigen inkomsten te genereren, maar anderzijds dat ook wil beperken omdat DPG dat als onterechte concurrentie ziet.
Door dat warm en koud blazen van de politiek zie je een zwalpend VRT beleid.
Het idee is dat een programma na de live uitzending nog een tijdje beschikbaar is voor wie het (lineair) gemist heeft. Wellicht zit dat in het pakket met de uitzendrechten. Die (oneindig) verlengen kost extra geld wat niet betaaldbaar is.
Maar verder ben ik het eens dat de interface, de UI en UX onvoldoende zijn en niet lijken te verbeteren. De VRT heeft de websites en apps van zijn brands (kanalen) afgebouwd ten voordele van VRTMAX, maar daar is dus bijzonder weinig programma-info terug te vinden (wat de apps en websites wel hadden). Dat kadert wellicht in de de opgelegde besparingsronden.
Wat die besparingen en de groeiende reclame betreft: dat heeft natuurlijk te maken met het beleid van de Vlaamse regering die de VRT oplegt om meer eigen inkomsten te genereren, maar anderzijds dat ook wil beperken omdat DPG dat als onterechte concurrentie ziet.
Door dat warm en koud blazen van de politiek zie je een zwalpend VRT beleid.
- TheCeet
- Elite Poster

Bij mij is het wel AdGuard Home, maar zou opzich geen verschil mogen zijn:liegebeestig schreef: 4 maanden geledenGeef je de juiste URL's voor in pihole eens door? Ik moet ook bij vrtmax iets white listen of blijft hangen.TheCeet schreef:0 reclame op AndroidTV apps van VRT MAX & VTMGo hier, gelukkig kunnen die op DNS niveau geblokkeerd worden.
Code: Selecteer alles
https://adguardteam.github.io/HostlistsRegistry/assets/filter_1.txt
https://big.oisd.nl/
https://adguardteam.github.io/HostlistsRegistry/assets/filter_3.txt
https://adguardteam.github.io/HostlistsRegistry/assets/filter_18.txt
https://adguardteam.github.io/HostlistsRegistry/assets/filter_33.txt
https://raw.githubusercontent.com/Perflyst/PiHoleBlocklist/master/SmartTV-AGH.txt
https://adguardteam.github.io/HostlistsRegistry/assets/filter_51.txt
Edit:
Zonet nog getest door adblocking uit te schakelen.
App op iOS geopend > Live (kijken)
Vrt: speelde direct af.
MNM: 2 reclameblokken van 15 sec.
In querylog gekeken, volgens mij zijn dit de boosdoeners die voor reclame zorgen:
Code: Selecteer alles
r1---sn-5hneknes.c.2mdn.net
r2---sn-5hnekn76.c.2mdn.net
r3---sn-5hne6nz6.c.2mdn.netMaar als ik dan klik bovenaan op 'luister' en neem dan
MNM > reclame
Tijdloze > reclame
Radio 2 > reclame
En eigenlijk op alle andere radioposten is er standaard reclame.
Via hun rechtstreekse links is er geen reclame:
https://www.vrt.be/nl/ons-aanbod/streamingslinks-radio
iPhone 13 Pro:
Citymesh - 300GB
ISP:
Hey! (modem in bridge)
ISP:
- on4bam
- Moderator

Net zoals mensen niet verplicht zijn om te reageren als het topic toch niet op hen van toepassing is.jantje81 schreef: 4 maanden geleden Mensen vergeten in het geval van de VRT gemakkelijk dat ze niet verplicht zijn om naar die programma's te kijken of te luisteren.
VRT is geen staatszender, het is een openbare omroep (een staatszender is een regimezender zoals bv. in N-Korea, Iran...)
Voor buitenlandse (aangekochte) content is het zo dat de rechtenhouder beslist hoe lang de rechten gelden. Voor veel series is dat soms maar 3 maanden. Ook op Netflix en co wordt content na een tijdje verwijderd als het niet van eigen makelij is.
In elk geval is de reclame op VRT zeer hinderlijk. Als je een radiostream start krijg je 2 reclames, schakel je even over naar iets anders om dan 5 min later de stream weer te starten krijg je weer 2 reclames. Sommige programma's starten maar na 4 reclames.
VRT had ook gevraagd om programma's te mogen onderbreken voor reclame maar dat werd niet goedgekeurd (gelukkig).
Terwijl je vroeger (een tweetal maanden terug) nog "uitgesteld/live" reclameloos kon kijken gaat dat nu niet meer. We keken meestal met een kwartier vertraging om dan "naar start" te gaan en de reclame te vermijden maar nu lukt dat ook niet meer.
In de mate van het mogelijke kijk ik soms via de browser waar reclame (voorlopig?) nog niet agressief gepusht wordt.
Wat radio betreft start ik nu een stream voor ik wil beginnen luisteren met volume op 0, een beetje later zet ik dan het volume weer aan. Voor de rest gebruik ik zo veel mogelijk FM/DAB.
Voor TV, tijd om eens te kijken of Kodi met de VRTmax add-on nog werkt...
Bye, Maurice
-
R2D2
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 151 keer
- Bedankt: 236 keer
Herinnert iemand zich nog het streamingplatform Stevie? Dat was in 2013 een pionieer in de Vlaamse streaming opgezet door het toenmalige Medialaan (huidig DPG). Het bevatte de toemalige VTM zenders en ook die van de VRT, want dat kon toen in het kader van de pax-media.
Er kwam ook een betalende versie.

Ik vond het bijzonder jammer dat het in 2020 stopgezet werd, vooral omwille van de interface. Die was zo intuitief en responsief, zalig gewoon. Vanaf dag 1 (ik was een beta-tester) werkte dat zo perfect. Ik heb nadien nooit meer zo een goede gebruikerservaring gehad, bij geen enkel platform.
Er kwam ook een betalende versie.

Ik vond het bijzonder jammer dat het in 2020 stopgezet werd, vooral omwille van de interface. Die was zo intuitief en responsief, zalig gewoon. Vanaf dag 1 (ik was een beta-tester) werkte dat zo perfect. Ik heb nadien nooit meer zo een goede gebruikerservaring gehad, bij geen enkel platform.
- on4bam
- Moderator

Eigenlijk moet je verder teruggaan, Bhaalu, interessant concept maar helaas (donker)grijze zone. Eigenlijk was dat het ideale scenario, "kabelTV" zonder kabel, overal beschikbaar en terugkijken en mocht dat alles voor een redelijke prijs aangeboden worden was dat zeker een beter systeem dan "de vlaamse Netflix" geweest.
Bye, Maurice
-
splinterbyte
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 163 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Zelfs eigen programma's verdwijnen:
https://www.vrt.be/vrtmax/a-z/het-digitale-dilemma/
Ik heb ook toen Bhaalu gehad en dat werkte heel goed en slechts 5 euro per maand (bovenop een bestaand tv abbo wel) maar door die rechtzaak van de zenders zijn ze moeten stoppen...
Ik heb ook toen Bhaalu gehad en dat werkte heel goed en slechts 5 euro per maand (bovenop een bestaand tv abbo wel) maar door die rechtzaak van de zenders zijn ze moeten stoppen...
- Moonboy
- Premium Member

- Uitgedeelde bedankjes: 50 keer
- Bedankt: 42 keer
Ga je dan naar DAB+ zenders, daar is het aanbod ook al verziekt door hoogst irritante reclames met waardeloze inhoud, dan gaat de knop al meer en meer uit hier, rest nog de NAS met veel muziek in hoge kwaliteit, denk dat ze kijkers en luisteraars aan het afstoten zijn op deze manier, de online muziekdiensten en hun herhaaldelijke prijsverhogingen beginnen ook al ziekelijk te worden, kortom platte commerce, ik staak 
- neils1108
- Premium Member

- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 24 keer
Toch raar, ruim 260 miljoen euro per jaar aan subsidies en nog steeds is een volwaardige app zoek. Maar ja, VRT NU was nu ook niet echt om te zeggen 'perfect'. 
Toegevoegd na 1 minuut 21 seconden:
Maar ja, het duurde bij de VRT lang voordat ze een volwaardige en deftige app hadden, dus verwondert me niet. Maar qua reclame mogen ze echt wel verminderen.
Toegevoegd na 1 minuut 21 seconden:
Maar ja, het duurde bij de VRT lang voordat ze een volwaardige en deftige app hadden, dus verwondert me niet. Maar qua reclame mogen ze echt wel verminderen.
- lacer
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 211 keer
Jawel, maar installeer de laatste zip (deze van vorige week) via de github issues pagina https://github.com/add-ons/plugin.video ... ssues/1299on4bam schreef: 4 maanden geleden Voor TV, tijd om eens te kijken of Kodi met de VRTmax add-on nog werkt...![]()
EdpNet FiberXS: 144 / 48 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
Rpi 2B Pi-Hole // Rpi 3B+ met Mqtt-Node-Red-InfluxDb-Grafana // Rpi 5B Kodi-21
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > Mqtt > Grafana
Ubuntu Mate 24.04
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
Rpi 2B Pi-Hole // Rpi 3B+ met Mqtt-Node-Red-InfluxDb-Grafana // Rpi 5B Kodi-21
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > Mqtt > Grafana
Ubuntu Mate 24.04
- Fallschirmjaeger
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 162 keer
Op Apple tv is het dus echt nutteloos geworden. Ik kan op dit moment nog steeds het 19u journaal niet opvragen, want het springt direct op de livestream en die kan maar een kwartier terug in de tijd.
Edit: op Tizen lukt het wel, maar idd non stop haperingen, skips en herhalingen. Het ligt dus aan het programma zelf.
Edit: op Tizen lukt het wel, maar idd non stop haperingen, skips en herhalingen. Het ligt dus aan het programma zelf.