Ik kreeg vandaag een mail met een enquete en daarin hebben ze ook gevraagd wat wij als klant vinden als er een extra optie priority + beschikbaar zou zijn.
Dat houd in pak als je op een festival bent of je zit op drukke plaatsen dat je 4G/5G verbinding nog altijd vloeiend zou werken.
Nu die optie overwegen ze je te geven voor 9,95 euro per maand indien je het wilt en anders niet.
Ik vind zelf dat het een heel mooie geste is want waar ik voorbeeld woon zijn veel orange gebruikers en bepaalde tijden haal ik niet zo denderend snelheden.
Ook met festivals of drukke steden heb ik niet altijd vloeiend internet en zou deze optie met plezier nemen mits het beschikbaar zou zijn !
Wat is jullie gedacht hierover ?
Orange 5G priority ( pack )
-
ghostboy1993
- Premium Member

- Uitgedeelde bedankjes: 50 keer
- Bedankt: 17 keer
- Recent bedankt: 1 keer
@neils1108 heel simpel ,moete ze zowiezo meer masten durven plaatsen ... Tegenwoordig zijn er meer en meer toestellen , kinderen die toestellen hebben en dat vraagt veel verkeer en bandbreedte . In nederland vb viel me op dat ze in een wijk zelfs aan sommige appartementen ook masten op het gebouw hadden puur omdat er veel bewoners waren qua m² . Nu ik weet in belgie is de wetgeving anders maar ik hoop dat we met de tijd mee kunnen en dat het voor de providers makkelijker word voor een vergunning en dat ze vb bij voetbal pleinen masten kunnen plaatsen , appartementen van de OCMW en kerken .
Is toch absurd
Je betaald voor een dienst, maar door meer te betalen krijg je eigenlijk pas hetgeen waarvoor je betaald.
Men zou dus beter investeren in de gehele infrastructuur in plaats van klanten een premium gevoel te verkopen.
Je betaald voor een dienst, maar door meer te betalen krijg je eigenlijk pas hetgeen waarvoor je betaald.
Men zou dus beter investeren in de gehele infrastructuur in plaats van klanten een premium gevoel te verkopen.
- TheCeet
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
- Bedankt: 203 keer
- Recent bedankt: 3 keer
10€?
Tis de zot die betaald die zulke diensten levend houden zeker...
Vind het ook absurd, extra betalen om 'misschien' prio te krijgen. Ze kunnen dingen beweren, maar garanderen? Eerst zien, dan geloven.
Wat is doelpubliek? Mensen die continu op hun phone brainless video feeds in hoge kwaliteit willen staren?
En op festival? Sinds wanneer is de smartphone o zo belangrijk? Live streaming op social media? Geniet van het moment op een festival/concert.
Ik zal wel van de oude stempel zijn vrees is.
En voor de TS: meer masten plaatsen ok, maar het gaat verder dan dat.
Er moet fiber, voeding, datakasten, etc. komen die dan ook de snelheid/capaciteit aankunnen.
Persoonlijk staat 4G ingesteld op mijn iPhone en met mijn gebruik ervaar ik eigenlijk nieveel negatiefs. Heel zeldzaam momentje kom je is in boeregat, en net daar wil je iets opzoeken. Dan heb je tijdlijk effe pech.
Tis de zot die betaald die zulke diensten levend houden zeker...
Vind het ook absurd, extra betalen om 'misschien' prio te krijgen. Ze kunnen dingen beweren, maar garanderen? Eerst zien, dan geloven.
Wat is doelpubliek? Mensen die continu op hun phone brainless video feeds in hoge kwaliteit willen staren?
En op festival? Sinds wanneer is de smartphone o zo belangrijk? Live streaming op social media? Geniet van het moment op een festival/concert.
Ik zal wel van de oude stempel zijn vrees is.
En voor de TS: meer masten plaatsen ok, maar het gaat verder dan dat.
Er moet fiber, voeding, datakasten, etc. komen die dan ook de snelheid/capaciteit aankunnen.
Persoonlijk staat 4G ingesteld op mijn iPhone en met mijn gebruik ervaar ik eigenlijk nieveel negatiefs. Heel zeldzaam momentje kom je is in boeregat, en net daar wil je iets opzoeken. Dan heb je tijdlijk effe pech.
iPhone 13 Pro:
Citymesh - 300GB
Lenovo M720q (i5-8400T): OPNsense - 26.7.1_1
Lenovo M90Q G3 (i5-12500T): Proxmox server - 9.2.5
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:
Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
Citymesh - 300GBLenovo M720q (i5-8400T): OPNsense - 26.7.1_1
Lenovo M90Q G3 (i5-12500T): Proxmox server - 9.2.5
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:
Hey! (modem in bridge)AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
- neils1108
- Premium Member

- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 24 keer
Het is een mooie geste als het werkt, daarom eerst zien dan oordelen. Want wat als een mast echt overvol zit?TheCeet schreef: 4 maanden geleden Vind het ook absurd, extra betalen om 'misschien' prio te krijgen.
Maar ja, vraag me wel af naar wie ze hiermee mikken? De jeugd gaat dit al niet nodig hebben. Die willen toch het goedkoopste (yoin, DIGI, Hey!, MV, BASE). De iets oudere generatie die zitten bij de grote 3 en die hebben dit ook niet echt nodig. Misschien de goedgelovigen? We zullen het zien eh...TheCeet schreef: 4 maanden geleden Wat is doelpubliek? Mensen die continu op hun phone brainless video feeds in hoge kwaliteit willen staren?
-
ghostboy1993
- Premium Member

- Uitgedeelde bedankjes: 50 keer
- Bedankt: 17 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Als ze echt menen wat ze adverteren en het effectief zo is vind ik die 10 euro bovenop niet erg.
In andere landen zijn de duurste abo's tegenwoordig 60 a 70 euro . maar die hebben echt onbeperkt en echt echt prio toegang ! en verlaagdsnelheid minimum 1,5Mbit ( wat hier nog altijd 512K is
) .
Maar goed , denk vooral de doelgroep nerds zijn , mensen die graag continu bereikbaar willen zijn of festival gangers die deze optie ene keer per jaar activeren
In andere landen zijn de duurste abo's tegenwoordig 60 a 70 euro . maar die hebben echt onbeperkt en echt echt prio toegang ! en verlaagdsnelheid minimum 1,5Mbit ( wat hier nog altijd 512K is
Maar goed , denk vooral de doelgroep nerds zijn , mensen die graag continu bereikbaar willen zijn of festival gangers die deze optie ene keer per jaar activeren