Ik verkoop mijn oude Pioneer versterker voor 60 euro. Het is en volledig analoge Class B versterker met 30W in 8 Ohm en 50W in 4 Ohm. Heeft Source Direct en Loudness functie, één Photo ingang en 4 AUX ingangen. Het komt zonder afstandsbediening en is in een deftige conditie.
Heb het ook geplaatst op 2dehands: https://www.2dehands.be/seller/view/m2376824169
Alleen ophalen te Leuven centraal.
[Te koop] Pioneer A-10AE Stereo Versterker
Forumregels
Raadpleeg hier de specifieke forum regels.
Verkoop kan enkel door gevalideerde kopers of verkopers
Kopen en verkopen is op eigen risico, Userbase.be kan geen enkele verantwoordelijkheid nemen in geval van fraude. Wees altijd waakzaam, in het bijzonder als het te mooi lijkt om waar te zijn!
Raadpleeg hier de specifieke forum regels.
Verkoop kan enkel door gevalideerde kopers of verkopers
Kopen en verkopen is op eigen risico, Userbase.be kan geen enkele verantwoordelijkheid nemen in geval van fraude. Wees altijd waakzaam, in het bijzonder als het te mooi lijkt om waar te zijn!
- devilkin
- Administrator

- Uitgedeelde bedankjes: 1175 keer
- Bedankt: 759 keer
- Recent bedankt: 3 keer
@froggy1 kan je een correcte link posten? Bovenstaande werkt niet.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Hey Telecom & Mobile Vikings -- Using Samsung S25 Ultra
- cadsite
- userbase crew

- Uitgedeelde bedankjes: 386 keer
- Bedankt: 815 keer
- Recent bedankt: 8 keer
werkt toch gewoon?
https://www.2dehands.be/v/audio-tv-en-f ... versterker
Toegevoegd na 1 minuut 3 seconden:
Maar euh...
Afhalen in Leuven centraal, da's dan in de gevangenis?
Maar euh...
- devilkin
- Administrator

- Uitgedeelde bedankjes: 1175 keer
- Bedankt: 759 keer
- Recent bedankt: 3 keer
De link van @cadsite werkt wel. Bij twijfel: test je link in een incognito venster.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
- froggy1
- Member

- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 8 keer
Neen lol. Centraal as in niet Kessel-Lo of Heverlee of Herent, etc. Gewoon in Leuven zelfcadsite schreef: 5 maanden geleden werkt toch gewoon?
Maar euh...
-
My_download
- Plus Member

- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 35 keer
Lijkt me een redelijke prijs, maar om op te vallen in de massa van vergelijkbare zoekertjes zou ik wat meer info erbij zetten.
In die prijsklasse is de jonge leeftijd een groot pluspunt. Een instap "vintage" versterker van 20-30j heeft meer dan waarschijnlijk onderhoud nodig en vanaf ongeveer midden jaren 90 zijn die toestellen nauwelijks te repareren.
Dus als ik op zoek zou zijn naar een goedkope setup bv voor op kot, dan zou ik veel eerder voor deze Pioneer kiezen dan voor een vergelijkbaar model dat ondertussen al 30 jaar oud is. Voor high end toestellen ligt dat anders, maar dan praat je ook niet meer over prijzen onder de 100€ (en meestal ook niet over hardware van na 1990).
In die prijsklasse is de jonge leeftijd een groot pluspunt. Een instap "vintage" versterker van 20-30j heeft meer dan waarschijnlijk onderhoud nodig en vanaf ongeveer midden jaren 90 zijn die toestellen nauwelijks te repareren.
Dus als ik op zoek zou zijn naar een goedkope setup bv voor op kot, dan zou ik veel eerder voor deze Pioneer kiezen dan voor een vergelijkbaar model dat ondertussen al 30 jaar oud is. Voor high end toestellen ligt dat anders, maar dan praat je ook niet meer over prijzen onder de 100€ (en meestal ook niet over hardware van na 1990).
- froggy1
- Member

- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 8 keer
Wel, het is een basis model zonder toeters en bellen met uitzondering van Loudness die je niet meer zo vaak tegenkomt in moderne versterkers. Voor de rest is het een simpele amp zonder digitale ingangen, een klasse B versterker, en klinkt heel gebalanceerd. Ik verkoop'm omdat ik een nieuwe Yamaha amp gekocht heb en nu staat die Pioneer in de kast.
Ik had hem als open box gekocht voor 180 euro een paar jaar geleden. Alle knoppen werken en er zit geen stof in de amp.
Ik had hem als open box gekocht voor 180 euro een paar jaar geleden. Alle knoppen werken en er zit geen stof in de amp.
-
SpecialK
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 157 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Mijn advies: laat hem op 2dehands staan en heb wat geduld. Da's een goed toestel, zeker die 60 eur waard. Ik heb zelf al veel te veel audio-apparatuur die ik niet gebruik, maar ik ben zeker dat je de vraagprijs wel gaat krijgen.