[Te koop] AVM FRITZ!Box 6660 Cable

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Forumregels
Raadpleeg hier de specifieke forum regels.
Verkoop kan enkel door gevalideerde kopers of verkopers
Kopen en verkopen is op eigen risico, Userbase.be kan geen enkele verantwoordelijkheid nemen in geval van fraude. Wees altijd waakzaam, in het bijzonder als het te mooi lijkt om waar te zijn!
Gesloten
VossyGamer
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 154 keer
Bedankt: 84 keer
Provider

Object + omschrijving: AVM FRITZ!Box 6660 Cable

Zoals vele users hier wel weten zijn FRITZ!Boxen met een coax-aansluiting zeer moeilijk te verkrijgen in België. Omdat ik onlangs naar hey! telecom ben omgeschakeld, en ik toen bij wonder de nieuwste Orange Livebox Cable-modem kreeg, doe ik graag iemand anders een plezier met deze FRITZ!Box. Ik gebruikte dit toestel toen ik klant was bij Telenet en BASE, logisch als je weet dat de firmware van Telenet/BASE modems op niks trekt. Deze modem werd telkens zeer snel (in maximum 2 werkdagen in mijn geval) door de back-office geactiveerd.

Naast alle geavanceerde netwerkmogelijkheden die je mag verwachten, belicht ik graag ook deze feature: Deze FRITZ!Box beschikt namelijk over maarliefst 4 aparte ingebouwde DVB-C tuners. Hiermee kun je de Free To Air-zenders (van het Compact Signaal) ontvangen en streamen via je LAN of zelfs wereldwijd via de ingebouwde en gebruiksvriendelijke VPN-verbinding.

Het toestel is in zeer goede staat, en kan getest worden. Indien je nog geen F-coax-kabel hebt, geef ik die er graag bij.

Foto's:
53df2c32-1a3f-4dc6-aae5-9aa633fb8cf8.jpg
f622f2eb-6f67-4dd6-a89d-baee197dd573.jpg
f98fdda9-f105-4ae3-884e-b2ad401ecd2e.jpg
a17a373d-379b-4bfb-b903-95c03285630e.jpg
e8aad2ab-ea19-47bb-9ba4-291b7e98eea0.jpg
Vaste prijs: € 100

Ter info:
- Op andere platformen liggen de tweedehandsprijzen gemiddeld tussen € 150 en € 200 voor dit toestel.
- De nieuwprijs varieert van € 229 tot € 298,10. (Bron: https://tweakers.net/pricewatch/1396562 ... cable.html)

Mogelijkheden tot verkrijgen + Verzendkosten: Ophalen of opsturen via Bpost (+ € 6,95, met garantie)
Internet: Afbeelding (helaas alleen coax)
Mobiel: Afbeelding & Afbeelding (dual SIM)

Jobstudent @ Afbeelding
VossyGamer
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 154 keer
Bedankt: 84 keer
Provider

Update: Op 24 maart '26 werd dit toestel verkocht via een extern platform. Het is bijgevolg dus niet meer te koop.
Internet: Afbeelding (helaas alleen coax)
Mobiel: Afbeelding & Afbeelding (dual SIM)

Jobstudent @ Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Te koop / Gezocht”