2de kast die ik wat aan het opruimen ben handelt over alarmsystemen, en daarbij heb ik het volgende nog liggen,
dus ik wil even polsen of er uberhaupt animo is voor dit
jablotron 80 (oasis):
open/used:
---------------
2x ja-80a buitensirene
1x ja-82k control panel
new in box:
---------------
ja-80x communicator
ja-80l binnensirene
ja-81f control panel
ja-86p pir detector
2x ja-83p pir detector
jablotron 100:
open/used:
---------------
1x ja-101k control panel
1x ja-151a buitensirene
1x ja-154e klavier + 2 modules
new in box:
---------------
2x ja-110a binnensirene
ja-110st rookdetector
2x ja-111th temperatuurdetector
ja-151st-a rook/hitte detector
ja-160pc pir detector met fotoverificatie
2x ja-186p dual-zone pir detector
opgelet voor de rookdetectoren: de productiedatum van de detectoren zal niet ver van de 10j af zijn,
waardoor er geen garantie is op goede werking (in theorie zijn branddetectoren tot 10 jaar na productiedatum aangeraden)
[Prijspeiling] Jablotron onderdelen
Forumregels
Raadpleeg hier de specifieke forum regels.
Verkoop kan enkel door gevalideerde kopers of verkopers
Kopen en verkopen is op eigen risico, Userbase.be kan geen enkele verantwoordelijkheid nemen in geval van fraude. Wees altijd waakzaam, in het bijzonder als het te mooi lijkt om waar te zijn!
Raadpleeg hier de specifieke forum regels.
Verkoop kan enkel door gevalideerde kopers of verkopers
Kopen en verkopen is op eigen risico, Userbase.be kan geen enkele verantwoordelijkheid nemen in geval van fraude. Wees altijd waakzaam, in het bijzonder als het te mooi lijkt om waar te zijn!
- Splitter
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
- Bedankt: 651 keer
- Recent bedankt: 2 keer
zal zodra mijn andere verkoopsdraadjes dicht zijn een nieuwe maken met de jablotron items.
ik was trouwens gisteren niet helemaal correct bij het posten van de peiling: alles van de 80-serie is gewoon *nieuw in de doos*
voor de buitensirene was ik dan aan het denken aan 60 euro.
voor een heel setje (met als enige ontbrekende de radiomodule JA-82R, die heb ik niet meer) zou ik 300 vragen:
ja-80a buitensirene
ja-82k control pane
ja-83p pir detector
ja-83p pir detector
ja-86p pir detector
ja-80x pstn communicator
ja-80l binnensirene
ja-81f klavier
voor alles van de 100 reeks samen, zou het 550 zijn.
ik zal in dit topic de link naar het verkooptopic posten zodra het aangemaakt is over een dag of 2.
ik was trouwens gisteren niet helemaal correct bij het posten van de peiling: alles van de 80-serie is gewoon *nieuw in de doos*
voor de buitensirene was ik dan aan het denken aan 60 euro.
voor een heel setje (met als enige ontbrekende de radiomodule JA-82R, die heb ik niet meer) zou ik 300 vragen:
ja-80a buitensirene
ja-82k control pane
ja-83p pir detector
ja-83p pir detector
ja-86p pir detector
ja-80x pstn communicator
ja-80l binnensirene
ja-81f klavier
voor alles van de 100 reeks samen, zou het 550 zijn.
ik zal in dit topic de link naar het verkooptopic posten zodra het aangemaakt is over een dag of 2.
-
Avenger 2.0
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
- Bedankt: 122 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Off-topic maar hoe zit dat eigenlijk met programmatie van de 100-serie? Destijds voor de 80-serie gekozen omdat alle software vrij verkrijgbaar was, bij de 100-serie moest je toen installateur zijn om toegang tot software/firmware te krijgen. En naar welk alarmsysteem ben je dan nu gegaan?
- silentkiller
- Premium Member

- Uitgedeelde bedankjes: 73 keer
- Bedankt: 111 keer
- Recent bedankt: 1 keer
In de 100 serie heb je de service code nodig van je installatie. De software is inderdaad niet vrij te downloaden.
Ik heb de F-Link software (die de installateurs gebruiken) gekregen van mijn installateur. Deze doet bij opstart een check naar een nieuwe versie en download deze.
Ik heb een scriptje geschreven die de F-Link software 'check for updates' simuleert en de directe link voor de download eruit haalt, ik share deze regelmatig in de jablotron 100 integratie groep (discord) voor home assistant (maar je mag me ook altijd een PB sturen)
Ik heb de F-Link software (die de installateurs gebruiken) gekregen van mijn installateur. Deze doet bij opstart een check naar een nieuwe versie en download deze.
Ik heb een scriptje geschreven die de F-Link software 'check for updates' simuleert en de directe link voor de download eruit haalt, ik share deze regelmatig in de jablotron 100 integratie groep (discord) voor home assistant (maar je mag me ook altijd een PB sturen)
- Splitter
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
- Bedankt: 651 keer
- Recent bedankt: 2 keer
ik kan je idd ook gewoon de f-link software bezorgen en als je het paneel/setje zou kopen, controleer ik natuurlijk eerst dat alles gereset is en er een default code op het paneel staat.
en heb nog steeds een 100-serie hangen, alleen is dat een 106 paneel.
en heb nog steeds een 100-serie hangen, alleen is dat een 106 paneel.