Ik doe hier even een gooi, omdat ik er niet aan uit raak! Ik heb een elektrische fiets met een Bosch CX motor, aangestuurd door een Kiox 330 'computertje'.
Sinds deze zomer heb ik echter het probleem dat na een half uurtje gebruik op het schem komt 'Kioc accu bijna leeg'. MAW die laadt niet meer op vanaf de batterij van de fiets (ook al is die helemaal vol of 50%).
Vervelend want dat helpt de fiets niet meer om te rijden natuurlijk.
reeds gedaan: nieuwe Kiox besteld, zelfde probleem. Opgeladen via USB: gaat weer een halfuurtje mee. Alles laten uitlezen via een Bosch-dealer: geen foutmeldingen. Contacten ingespoten met contactspray: geen verbetering.
Wie o wie weet hier raad mee?
Fietscomputer Bosch - Kiox 330 laadt niet meer op
- Joe de Mannen
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 550 keer
- Bedankt: 718 keer
en wat zei de bosch dealer van het probleem ?
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
KRL100
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 59 keer
Niks in de logs te vinden dus was er geen probleem 
Die display zou normaalgezien zijn stroom van de grote batterij moeten krijgen, maar doet dat dus niet. Enige waar ik nog aan zou kunnen denken is een onderbroken signaal van de kabel-boom tussen motor en display. Moet ik nog uitmeten.
Die display zou normaalgezien zijn stroom van de grote batterij moeten krijgen, maar doet dat dus niet. Enige waar ik nog aan zou kunnen denken is een onderbroken signaal van de kabel-boom tussen motor en display. Moet ik nog uitmeten.
DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be