*indien nodig misschien topic splitsen en zo kunnen we alle netwerken vergelijken

resultaten allemaal wel mooi
Hmm, misschien is Hey! toch nog niet zo'n slechte oplossing. Bij VDSL is low latency gamen ook zogezegd een probleem.buthead schreef: 15 maa 2026, 01:14 Interessant die bufferbload heb deze eens bekabeld losgelaten op Hey.
*indien nodig misschien topic splitsen en zo kunnen we alle netwerken vergelijken

Waarom zet je het 5GHz netwerk uit puur uit interesseluukske schreef:U vraagt, wij draaien, poging 2:
Base: Merci voor de melding [mention]Patje[/mention] !
Abonnement is 200/20, maar s'nachts gaat de 5GHz WiFi uit, dus ik zit nu op het tragere IoT netwerk (2.4GHz).

Da's best nog slim. Dat ik daar nog niet aan had gedacht.luukske schreef: 17 maa 2026, 10:31 Om bepaalde familieleden te forceren om hun schermpje uit te zetten s’nachts. (zij kunnen niet aan het IoT netwerk).

Kan hun toestel niet online op het 2.4 net?luukske schreef: 17 maa 2026, 10:31 Om bepaalde familieleden te forceren om hun schermpje uit te zetten s’nachts. (zij kunnen niet aan het IoT netwerk).

Ik denk dan dat cadsite zich afvroeg of jou familieleden niet op de 2.4GHz van het hoofdnetwerk konden, maar ik veronderstel dat je dan zowel 2.4GHz en 5GHz hoofdnetwerk afzet 's nachts?luukske schreef: 17 maa 2026, 23:31 Ik heb een 2.4GHz en 5GHz hoofdnetwerk en daarnaast een 2.4GHz IoT netwerk

Ook, maar vooral, zijn snotters niet inventief genoeg om die blokkade te omzeilen? wifi van de buren, 4G,...nerph schreef: 18 maa 2026, 08:49 Ik denk dan dat cadsite zich afvroeg of jou familieleden niet op de 2.4GHz van het hoofdnetwerk konden, maar ik veronderstel dat je dan zowel 2.4GHz en 5GHz hoofdnetwerk afzet 's nachts?

Oh, een gewone SIM in een afgedankte smartphone of goedkope mifi werkt ook hoor.silentkiller schreef: 18 maa 2026, 14:03 Ze hebben misschien een eSim gekocht voor een paar euro terwijl jij denkt de slimste te zijn
"ja maar dat kan hun toestel niet"