Telecomoperator Digi trekt kapitaal met ruim 100 miljoen euro op

Discuteer hier mee over Digi Belgium
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 146 keer
Recent bedankt: 3 keer
Provider
Te Koop forum

Ben benieuwd naar hun verdere plannen 🤞

Maar goed dat ze kapitaal optrekken is positief maar minder goed voor citymesh hun aandeel
Internet = Hey Telecom
Telefonie/GSM = Hey Telecom
TV = PX pickx + Streaming
neils1108
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 24 keer
Provider

buthead schreef: 5 maanden geleden Maar goed dat ze kapitaal optrekken is positief maar minder goed voor citymesh hun aandeel
Hopelijk wel want hun myDIGI en al mag eens grondig verduidelijkt worden. Vind het spijtig dat ik er zelfs niet uitgeraak. Zou ineens maar 11,43GB hebben...
Een app zou dan ik ook eens in het budget mogen zitten.

Toegevoegd na 5 minuten 24 seconden:
Rocky2025 schreef: 5 maanden geleden Ik heb digi, moet het binnenkort eens grondig testen het mobiel.
Heb ook DIGI, spijtig van het geen tot amper 5G, zullen ze wel nu met de kapitaalsverhoging verbeteren. Hun myDIGI is niet zo’n ramp, app zal mischien ook eens worden uitgebracht met deze verhoging. Voor de rest. Je betaalt voor iets werkend geen voicemail enzo... Ben tevreden. En hun support is makkelijk te bereiken, allezins beter dan bij Hey!. Maar zie weel veel opties met deze kapitaalsverhoging.
:beerchug:
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

Voor een app als ze slim zijn kopie van andere land en dan hun data aankoppelen of hoe het ook mag werken

Komt wel goed heeft zijn tijd nodig

Ben benieuwd of er al iemand van UB fiber of 5G heeft voor internet
Internet = Hey Telecom
neils1108
Premium Member
Premium Member
Provider

@buthead Hopelijk ooit een app. Maar hun myDIGI platform is wel overzichtelijk (buiten hun data over mijn verbruik enz...). Nu nog VoWIFI voor alle apparaten, en E-SIM voor Samsung A Series/andere modellen en het zou perfect zijn. Ik zie duidelijk dat het budget vorig jaar in netwerk, die 'kinderziektes' bestrijden en support is gegaan. Ze zijn aan het leren. Zijn kleine stapjes maar ze zijn nog maar aan jaar 2 vermoed ik. :-D

Begrijp wel sommige mensen hun keuze voor Hey! als je zelden/nooit hun support nodig hebt ben je eigenlijk ook nog goed bij hen. Maar hoor toch ook klachten over Hey!, alle via Trustpilot... :| Niet dat ik daardoor mjn mening daarop ga baseren, maar toont maar dat het niet alleen DIGI is dat soms slecht kan zijn... :wink:

Het feit dat ze in 2026 willen '70% van België' met 5G willen bereiken zegt zeker dat ze hier niet aan het krimpen zijn. Ok, misschien zijn hun nieuwe abonnees wat minder dan in het begin zijn maar, ze zijn wel een stabieler netwerk aan het uitbouwen. :beerchug:
charlez
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 42 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider

Had ergens op een recente facebook post van DIGI zelf gelezen, dat ze momenteel bezig zijn met Vowifi. Effectieve datum beschikbaarheid staat er niet bij.
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

Liever een goede basis opbouwen dan snel snel prutswerk doen
Internet = Hey Telecom
neils1108
Premium Member
Premium Member
Provider

Exact, en dan begrijp ik volledig dat DIGI een trage groei heeft. Want je kan het snel snel doen, maar dan trekt het op de kloten en sta je er. Met uw 7 euro abo waar je niks mee bent omdat het voor geen meter werkt. En als er genoeg mensen overstappen naar die goedkope opties dan breken de 2 duopolisten ook eens en wordt alles eens goedkoper. Maar ik kan alleszins niet klagen over DIGI, vandaag al 3 mensen laten overstappen alle 3 E-SIM tegen de middag hadden ze al DIGI en alles gelukt. Dus ze zijn aan het fameus verbeteren dan vorig jaar.
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

Heel mooi en Rome werd ook niet op 1 dag gebouwd hè

Hopelijk nog vele leuke zaken die komen
Internet = Hey Telecom
neils1108
Premium Member
Premium Member
Provider

Hopelijk wel, anders een hele spijtige. Voor het eerst wordt die dure markt hier eens opengesmeten.
Plaats reactie

Terug naar “DIGI Belgium”