Mijn kleine frustratie van de dag ...

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
keerekeerweere
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 32 keer
Provider
Te Koop forum

Het was dus inderdaad iemand die op een paar huisnummers verder woont die z’n contract voor gas en elektriciteit wou aanpassen.

Via de Fluvius marktwerking heb ik vrij snel de naam van de nieuwe leverancier gekregen. Daar gaf men ook aan dat de verandering ook op een andere naam zou komen te staan. Persoonlijk lijkt me dat toch wel verdacht.
De nieuwe leverancier heeft na m’n telefoontje naar hen die misterieuze klant gecontacteerd.
Er werd mij bevestigd dat het een vergissing was en m’n ging mijn stopzetting bij m’n huidige leveranciers ongedaan maken.
Voor gas is dat ondertussen in orde. Voor elektriciteit nog niet.

Vandaag opnieuw naar die leverancier gebeld om na te vragen waarom dat nog niet kon opgelost worden.
Er kwam voor elektriciteit een foutmelding van het systeem en daarmee kon het nog niet ongedaan gemaakt. ‘Computer says no verhaal’, het wordt ge-escaleerd.

Ik vernam eveneens dat de klant die de overdracht vroeg zelfs niet in staat om zijn exact huisnummer te vermelden, pas na aandringen werd er een nummer uit een appartementsblok vermeld. De leverancier vraagt in dat geval wel blijkbaar een foto van electriciteit en gasmeter als een soort bevestiging.

Het hele verhaal: Smells very fishy to me.

Doet me denken aan een manier om via nutsbedrijven een soort van bewijs van woonst te krijgen om nadien andere fraude mee te gaan plegen. Dus extra waakzaamheid geboden.

De nieuwe leverancier gaat me hopelijk snel schriftelijk bevestigen dat alles ongedaan wordt gemaakt.
Ik ben benieuwd…
Proximus Internet giga fiber 2000/200 - (1874 Down/395 Up) - Digi 4G+ backup - OPNSense
tom35
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 74 keer
Recent bedankt: 1 keer

Pfff daarstraks een mail van GLS dat mijn pakje was geleverd, doe ik daarnet de brievenbus open..blijkt dat het een pakje van bol.com was voor iemand anders in de gemeente terwijl het mijn er niet in stak...GLS is natuurlijk niet bereikbaar via telefoon, dus maar formulier ungevuld en gemaild naar het bedeijf waar ik dat pakketje gekocht heb...Is de eerste keer dat ik daar koop, begint al goed...Die firma zelf kan er uiteraard niets aan doen maar bij zo een eerste pakje moeten melden..hey alhoewel gls zegt dat ze geleverd hebben heb ik toch niets gekregen ze..pfff weeral een hoop gedoe...en neen niet het einde vzn de wereld..gisteren te horen gekregen dat een oud klzsgenoot is overleden na een slepende ziekte, veel te jong.....het komt dicht bij en is veel erger voor zijn familie en vrienden..
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 550 keer
Bedankt: 718 keer
Provider

Mobile Vikings die er blijkbaar niet in slagen om de automatische herlading op één van mijn kaarten te laten werken...
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
bvhalst
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Bedankt: 111 keer

even een rant.... Verblijven tijdelijk (toch 3 maand) in een bemeubeld appartement (uitgebaat door BBF.be) waar ook internet inclusief is. Niet goedkoop (2100 euro voor 2 slaapkamers), dus alles zou min of meer perfect moeten zijn... Veel zaken waren dat niet, maar voor de meeste werd een oplossing gevonden (soms na lang aandringen).
Post gaat specifiek over internet: 1 Access Point met ethernet aansluiting - operator DSTNY. Access point is de TP Link Omada Wall Plate Access Point - 2.4Ghz model - wifi 4 standard - model EAP115. 50 mbps down, 50 up en ping is 5.
Bij initiële testen leek me dat voldoende. Netflix buffert wat soms, maar valt al bij al wel mee. Maar om te werken met vb Teams is het iets anders, gesprekken breken soms op en kwaliteit van de lijn is niet naar behoren.
Even de netwerken op de 2.4Ghz zitten scannen, 50+ access points zitten te schreeuwen op de 2.4Ghz band in de buurt... dus heel sterk vermoeden dat dit het probleem is waarom Teams niet stabiel is (video of audiobellen) en waarom het soms wat duurt eer een website inlaadt)
Ethernet poort: krijg wel een IP adres, maar geen internet.
Gemaild met de nodige details en ze gingen verder kijken... na 1 week komen ze terug om te zeggen dat ze het systeem hebben gereboot... euh, duidelijk mijn mails niet gelezen.
Enfin, nog eens vragen of ze de ethernet poort niet kunnen openzetten voor internet... zo kan ik tenminste een fritzbox in bridge eraan hangen en wifi op de 5Ghz gebruiken... Ondertussen maar data verbruiken via een wifi hotspot (zit al aan 100 gb deze maand) op mijn kosten.
Mobile Vikings Fiber 1000/500
MobileVikings mobile
MacBook Pro mid 2012 - Linux Mint Xfce 22.1
OVH - vaste telefoon
tom35
Elite Poster
Elite Poster

De klantendienst en planning van fluvius, ik vraag me af of daar nog mensen met enig gezond boerenverstand zitten.
We hebben begin dit jaar de melding gekregen dat er in het appartementsgebouw met 50 wooneenheden waar ik mee in het beheer zit alle oude electriciteitsmeters vervangen worden begin maart. Er was er vorig jaar al eentje gedaan en toen had de technieker gevraagd waarde hoogspanningscabine zich bevondt zodat hij heelk het gebouw spanningsloos kon zetten... Omdat hij geen sleutel vd cabine bij had heeft hij de meter dan toch maar onder spanning vervangen...
We vragen aan Unit t wat ze deze keer van plan zijn, in de hoogspanningscabine het gebouw volledig afschakelen of... want ze komen met 10 of 15 medewerkers om het gebouw in 1 dag af te werken...We krijgen geen antwoord dus bel ik naar fluvius...Daarnaast is er een parking naast die hoogspanningscabine, als ze daar vlot in willen moeten we die eigenaar verwittigen zijn wagen er niet te zetten (ja in theorie mag dat niet maar dit is van voor mijn tijd) enz...
Doe die uitleg, die verbinden me door met de backoffice en daar krijg ik het antwoord dat ze me zullen antwoorden via mail en dan krijg je dus onderstaande reply.... :bang: :bang: :bang: :bang:

Wij hebben uw melding goed ontvangen.
Stroomonderbrekingen tijdens het plaatsen van de digitale meter zijn gering, maar kunnen in de dag wel voorvallen.
Indien de ombouw moeilijk in te plannen is omwille van een geplande stroomonderbreking, dan adviseren we om een stroomgroep te voorzien op de geplande dag.
Onze excuses voor het ongemak.
Hopend u hiermee van dienst te zijn, wensen wij u nog een prettige dag toe.

Dit is dus in een gebouw met 11 verdiepen, als de hoofdzekering wordt afgeschakeld zijn er vanaf dat moment geen liften meer, nergens nog verlichting (noodverlichting houdt het max 30 min.) , geen water vanaf het derde verdiep enz... Dan moeten de bewoners zich anders organiseren, verpleegkundigen (er wonen best wat oudere bewoners) moeten voor 0730 weg zijn, doktersbezoeken moeten anders ingepland worden enz.... Al die techniekers moeten met hun materiaal te voet via de traphall naar boven...owee een schroevendraaier vergeten, even gaan halen NOT...Ik begin te begrijpen waarom die zogenaamde slimme meter zo dom als een achterdeur is... Zou er daar iemand met een beetje gezond verstand zitten...

Tom
Laatst gewijzigd door tom35 5 maanden geleden, in totaal 1 gewijzigd.
heist_175
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 531 keer
Bedankt: 1272 keer
Recent bedankt: 2 keer

tom35 schreef: 5 maanden geleden Zou er daar iemand met een beetje gezond verstand zitten.
Zeker wel.
Maar de processen en de automatische antwoorden zijn belangrijker :).
tom35
Elite Poster
Elite Poster

ik geloof er niks van, die aanvraag is telefonisch gebeurd dus niks met automatische antwoorden te maken...
Daarnaast als je op die mail antwoord krijg je een automatische reply dat indien je nog vragen hebt het contact formulier mag invullen of bellen... hoe idioot kan je zijn..
Misschien nog een leuk weetje, de werken zijn op een donderdag, dan is het daar markt en heel druk om en rond het gebouw...
Dat ze hun plan trekken, loopt het mis ga ik het niet recht trekken voor hen en kunnen met hun 15 man afdruipen...

Tom
heist_175
Moderator
Moderator

tom35 schreef: 5 maanden geleden niks met automatische antwoorden
Met automatische antwoorden bedoel ik op voorhand gemaakte antwoorden die met een copy/paste verzonden worden.
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Ik denk tegenwoordig meer en meer 'moest ik mijn werk op die manier doen, ik lag buiten'.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 707 keer
Bedankt: 791 keer
Recent bedankt: 5 keer
Provider
Te Koop forum

Neen, dit is eerder het gevolg van constante besparingen op personeel waardoor de resterende teveel werk hebben en wel verplicht zijn om met gestandaardiseerde antwoorden te werken. Service of klantenbeheer is eerder een kost en dan kom je in dergelijke situaties terecht waarbij er veel meer kosten ontstaan door een gebrek aan mensen die een probleem kunnen inschatten.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
heist_175
Moderator
Moderator

Fluvius en besparingen? Kdenketni.
Het is makkelijker een copy/paste te doen, dan écht na te denken.
En tegen een monopolist, wagadedoen? Naar de concurrentie lopen?
Of een klacht indienen, zodat die meteen naar de vergeetput kan?
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

Is heus niet enkel bij Fluvius zo. Probeer eens iemand aan de lijn te krijgen bij een bedrijf dat telefonie verkoopt :)

Met AI gaat dat ook niet verbeteren, eerst met een automatische chatbot en daarna een automatisch AI-antwoord. AI, AI, AI
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
Bedankt: 651 keer
Provider
Te Koop forum

hey hun portaal dat mijn facturen altijd d'office als "betaald" markeert, waardoor ik ze niet via de klantenzone kan betalen en elke keer manueel op de bank moet inloggen...
on4bam
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 349 keer
Bedankt: 724 keer
Provider

Niettegenstaande een confettiverbod tijdens carnaval ligt de straat (waar de stoet zelfs niet eens voorbij kwam) vol. Ook in onze tuin (aan de achterkant van de huizen dus) ligt veel confetti. Blijkbaar heeft één van de wagens met een groot confettikanon "geschoten", ook op de daken ligt confetti... Waarschijnlijk waren ze wat gefrustreerd omdat door de aanhoudende regen er geen toeschouwers waren op het deel van de omloop in onze buurt.

Om iets na 18u liepen er al wat carnavalisten weg van het centrum (naar huis?).
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Joe de Mannen schreef: 03 feb 2026, 10:23 als je tweedehands koopt is het toch al volgt:
verkoper gaat voor tweedehandskeuring
koper vraagt platen aan en rijdt weg met het voertuig
koper gaat asap naar de keuring om 'op naam te zetten'

en dan is het (twee)jaarlijkse keuring na bericht business as usual.

Jij hebt een jaar gewacht om de 'opnaamzetkeuring' te doen, dat ligt niet aan de keuring...ik vraag me trouwens af of je geen keuring gemist hebt vorig jaar in Mei.

J.
Ondertussen ook een euvel ontdekt.
De procedure is nog steeds zoals hierboven uitgelegd, alleen staat het compleet verkeerd op de website van vlaanderen.be
Je moet dus na aankoop naar de keuring met je nieuwe nummerplaat maar op de website staat dat dat pas na een jaar moet, foutief dus.
Annick De Ridder NVA is bevoegd, wat je zelf doet, verpruts je beter...

J.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
Bedankt: 181 keer
Provider
Te Koop forum

Zoals verwacht vorige week donderdag bestelling gedaan voor hey, een bestelbevestiging gekregen maar dus geen simkaart.

Het is echt jammer dat ik die klantendienst eigenlijk altijd moet contacteren en altijd het antwoord krijg dat de bestelling werd geweigerd....
devilkin
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1164 keer
Bedankt: 757 keer
Provider
Te Koop forum

Vandaag m'n corporate macbook geupgrade naar Tahoe. Wat is me dat voor een onafgewerkte zooi... En dit is point release 3, dus hoe erg was het origineel?!

Het heeft wat weg van de oude theme packs die je op windows kon plakken. Bugs met hopen, dingen die gewoon fout zijn, transparantie die eigenlijk nergens toe dient en zelfs niet correct werkt,...

Hoe dat ooit door QA geraakt is...
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Hey Telecom & Mobile Vikings -- Using Samsung S25 Ultra
cadsite
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 383 keer
Bedankt: 807 keer
Provider
Te Koop forum

ola, vloeken in de kerk???
Kritiek op apple als apple gebruiker kan echt niet hé!
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2026/03/03 ... -en-deelg/

Mensen die zelfs geen boom meer kunnen uitstaan :(

Platanen hebben ook wat voordelen zoals grote bladeren die makkelijker op te ruimen zijn, snelle groei en een veranderende bast. De grote bladeren zorgen ook voor schaduw. De snelle groei maakt wel dat er voldoende ruimte moet zijn of geregeld snoeien.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
Bedankt: 181 keer
Provider
Te Koop forum

Ik vind platanen ook heel mooie bomen. Doet me altijd beetje denken aan Canada terwijl het niet hetzelfde blad is.
Waterboy
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 18 keer
Provider

Gisteren op de laatste dag mijn Edpnet factuur betaald via instant overschrijving met Keytrade bank.
Vandaag een aanmaning,factuur is nog steeds niet van mijn rekening ,dus niet betaald.
VoIP:OVH
Provider:Edpnet VDSL
Modem/Router: Fritz!Box 7530 AX FRITZ!OS: 8.25
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 3911 keer
Recent bedankt: 14 keer
Provider

Mijn grote frustratie van de dag :-(
Groepsaankoop groene stroom en gas

Onlangs ontving je je persoonlijk voorstel van onze groepsaankoop groene stroom en gas, met de keuze tussen een vast en variabel contract.

Door de uitzonderlijke marktomstandigheden en de grote vraag naar vaste energiecontracten is het vaste aanbod van Mega intussen volledig ingevuld. Daarom kunnen we geen vaste contracten meer aanbieden.

Het gunstig variabel contract dat nog steeds goedkoper is dan het actueel marktaanbod, is nog altijd beschikbaar. Dit voorstel is bijzonder scherp geprijsd binnen de huidige marktcontext en biedt een competitieve oplossing voor je energiecontract.
Mega heeft zijn aanbod ("iChoosr februari 2026" Groepsaankoop) voor een vast contract vandaag ingetrokken :eek: .
Balen, ik was vandaag van plan om het voorstel te aanvaarden :oops:

Een vaste prijs voor één jaar, op basis van de prijzen van februari, was waarschijnlijk een goede deal geweest, gezien de actuele toestand.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.24 BETA, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 237 keer
Provider
Te Koop forum

Ik heb vorige week nog ingetekend met hetzelfde idee. Maar zolang ik geen bericht krijg van Mega zelf ben ik er nog niet gerust in...
heist_175
Moderator
Moderator

woutervh schreef: 5 maanden geleden Ik heb vorige week nog ingetekend met hetzelfde idee.
Ik heb een bevestiging gekregen "Samen Overstappen": "bevestiging van je overstap", dd 24/02. Toevallig - en gelukkig - net voor Trump en Netanyahu hun bommencampagne begonnen.
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 86 keer
Provider

philippe_d schreef:Mijn grote frustratie van de dag :-(
Groepsaankoop groene stroom en gas

Onlangs ontving je je persoonlijk voorstel van onze groepsaankoop groene stroom en gas, met de keuze tussen een vast en variabel contract.

Door de uitzonderlijke marktomstandigheden en de grote vraag naar vaste energiecontracten is het vaste aanbod van Mega intussen volledig ingevuld. Daarom kunnen we geen vaste contracten meer aanbieden.

Het gunstig variabel contract dat nog steeds goedkoper is dan het actueel marktaanbod, is nog altijd beschikbaar. Dit voorstel is bijzonder scherp geprijsd binnen de huidige marktcontext en biedt een competitieve oplossing voor je energiecontract.
Mega heeft zijn aanbod ("iChoosr februari 2026" Groepsaankoop) voor een vast contract vandaag ingetrokken :eek: .
Balen, ik was vandaag van plan om het voorstel te aanvaarden :oops:

Een vaste prijs voor één jaar, op basis van de prijzen van februari, was waarschijnlijk een goede deal geweest, gezien de actuele toestand.
Hoeveel gaven ze voor injectie?
heist_175
Moderator
Moderator

liegebeestig schreef: 5 maanden geleden Hoeveel gaven ze voor injectie?
Injectie: vast prijs c€2,54/kWh

Afbeelding

Afbeelding
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 86 keer
Provider

Dank u! De frustratie zou pas compleet zijn mochten de variabele tarieven voor injectie nu in deze oorlogstijden nog steeds dalen ;)
heist_175
Moderator
Moderator

liegebeestig schreef: 5 maanden geleden De frustratie zou pas compleet zijn mochten de variabele tarieven voor injectie nu in deze oorlogstijden nog steeds dalen ;)
Overstappen kan pas vanaf mei, dus de komende maanden zit iedereen die al overstapt nog op andere tarieven.

Ik zit bv nu nog op een variabel injectietarief.
injectie 2026/01 c€ 7,03/kWh
injectie 2026/02 c€ 5,17/kWh
De rest van het voorjaar is nog afwachten
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

Dikke 3 uur wachten op pechverhelping :(
R2D2
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 154 keer
Bedankt: 236 keer
Recent bedankt: 3 keer
Provider

Een gsm-nummer weggehaald bij Telenet, maar Telenet blijft gewoon doorfactureren. Je moet dat dus expliciet opzeggen.
neils1108
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 25 keer
Provider

Jim Mobile sim dat defect is. En je al een kwartier zit te wachten op support.
:beerchug:

Internet: edpnet
86 Down / 27 Up
Mobiel: hey! & Mobile Vikings
novie
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
Bedankt: 21 keer
Provider
Te Koop forum

Macbook Air M5 gekocht bij een bekende retailer: gisteren uitgehaald in een Bbox locker, overduidelijk in een te kleine doos gestopt waardoor de doos van de Macbook Air er erg gewrongen in was gepleurd. Bij aansluiten geen disk gevonden, m.a.w. DOA.

Retour dan maar: blijkbaar niet mogelijk online, ofwel op eigen kosten retourneren ofwel bij een fysieke winkel binnen brengen.
Na veel vijven en zessen hebben ze hem daar dan teruggenomen en maandag wordt een nieuwe geleverd…
Taaner242
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 32 keer
Provider
Te Koop forum

Achteraf grappig, maar verwarring en frustratie omdat Jira _fieldname_ had omgezet naar fieldname
Zowel _fieldname_ als fieldname bestaan, waren dus naast elkaar aan het spreken :-)
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
Bedankt: 651 keer
Provider
Te Koop forum

je mag orange/hey géén 2 dingen tegelijk laten doen, want dan loopt alles mis.

ik dacht van ik ga mijn moeder haar 8e/maand scarlet omzetten naar de 5e/maand van hey en steek dat bij in mijn klantenzone.
dus ik bestel een simkaartje, maar moet een nieuwe kopie van mijn ID doorsturen.

prima, dat doe ik en tegelijkertijd vraag ik ook dat ze mijn emailadres aanpassen, want dat wil maar niet lukken via de klantenzone (die wil geen instellingen opslaan)

resultaat:
- de klantenzone ziet er ietsje anders uit voor producten (doesn't matter... denk ik)
- emailadres voor contact is gewijzigd (dat is toch al iets)
- er staat nu ook een scherm voor de voorkeuren van reclame en co, allemaal actief.... en afvinken zegt wel "saved" maar doet het dus niet
- emailadres voor login is nog steeds de oude (zucht)
- en de simkaart die ondertussen geleverd is, krijgen ze niet geactiveerd (ofcourse)

ben benieuwd of ze het nog in orde krijgen, maar misschien is het toch beter van die 3 euro meer te blijven betalen voor iets waar alles wel betrouwbaar werkt,
die 3 euro is de slapeloze nachten niet waard als het misloopt en ik haar locatie of suiker niet kan opvolgen omdat haar verbinding niet werkt...

edit: als het in orde is, mag ook gezegd worden: ze hebben het in orde gekregen, en het abbo is overgezet en toegevoegd aan de klantenzone.
(de beloofde "ze houden je op de hoogte" is wel niet uitgekomen, maar soit)
Laatst gewijzigd door Splitter 4 maanden geleden, in totaal 1 gewijzigd.
Ratface
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 97 keer
Bedankt: 80 keer

3 pakketjes op 3 verschillende dagen met UPS zogezegd niet leverbaar wegens 'niemand thuis'. Toeval wilt dat er net wel altijd iemand thuis was op die momenten. UPS was toch nog 1 van de goeie dacht ik? Die doen dus ook al geen moeite meer om effectief te leveren.
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Provider

goed of niet goed hangt erg af van de chauffeur, niet van de firma.
J.
Ratface
Elite Poster
Elite Poster

Dan doet die chauffeur in onze regio zijn werk niet.

Kan ik hiervoor klacht indienen? Een mens blijft speciaal thuis....
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: KrSi78
Uitgedeelde bedankjes: 368 keer
Bedankt: 258 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

Daarom kies ik ervoor (als dat mogelijk is) om zelf het pakket te gaan oppikken (in een automaat). Het afhaalwindow is soms wat beperkt, maar ik kies zelf wanneer en moet daarvoor niet thuisblijven.
Computer(k)nul
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Ratface
Elite Poster
Elite Poster

Sinna schreef: 4 maanden geleden Daarom kies ik ervoor (als dat mogelijk is) om zelf het pakket te gaan oppikken (in een automaat). Het afhaalwindow is soms wat beperkt, maar ik kies zelf wanneer en moet daarvoor niet thuisblijven.
Dat doe ik ook altijd, was in deze gevallen niet mogelijk.

@Joe de Mannen Die claims zijn blijkbaar enkel voor beschadigde of kwijtgeraakte pakketten, hier niet van toepassing.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”