hey
ik heb men computer via een draadloos netwerk verbonden zodat ik verbinding kan maken met het net. de eerste maal ging de comp zelf op zoek naar de software op de cd en installeerde die. ik kon na het installeren onmiddelijk op internet. maar telkens ik de usb connecter uittrok en weer instak moest ik telkens opnieuw de hardware installeren. dus heb ik maar zelf de setup uitgevoerd vanaf de cd-rom. nu is het programma volledig geinstalleerd en hoef ik niet telkens opnieuw de software te installeren maar het rare is dat ik niet meer op het internet geraak! dit is heel vervelend ik heb al gezocht naar de oplossing maar kan het niet vinden. ik heb wel connectie met het draadloos netwerk want onderaan krijg ik te zien: connected to topcom (peer to peer)
kunnen jullie me verder helpen bedankt
draadloos netwerk: internet connectie probleem
-
- Plus Member
ik heb nog even verder gezocht en ik krijg volgende gegevens als ik op de netwerk verbinding sta
wireless network
connected, firewalled
ip addres: 192.168.1.5
manually configured
peer to peer
network topcom
encryption disabled
signal strengh: no signal
NO SIGNAL??? kan daar het probleem liggen? hoewel ik onderaan in men takenbalk nog steeds zie staan: connected to topcom ik heb volgend programma geinstalleerd: sitecom wl-022 wirelles lan
wireless network
connected, firewalled
ip addres: 192.168.1.5
manually configured
peer to peer
network topcom
encryption disabled
signal strengh: no signal
NO SIGNAL??? kan daar het probleem liggen? hoewel ik onderaan in men takenbalk nog steeds zie staan: connected to topcom ik heb volgend programma geinstalleerd: sitecom wl-022 wirelles lan