klantenservice MV

Hier kan je alles kwijt over Mobile vikings of Jim mobile (wat een product is van mobile vikings)
Plaats reactie
bvhalst
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Bedankt: 111 keer

even 2 positieve verhalen delen waardoor ik nog altijd MV verkies:
1. glasvezel: bij werken thuis heeft de aannemer per ongeluk de fiberkabel tussen wat er binnenkomt via de gevel en de fiber contactdoos (wit bakske) doorgezaagd. Vorige donderdag gebeld naar MV, woensdag erop hersteld.
Positief was:
- 1 aanspreekpunt: initieel contact per telefoon, de rest per mail met dezelfde persoon; ik heb dus nooit mijn verhaal 2x moeten uitleggen.
- Opvolging: paar uur na herstelling een mail om te vragen of het in orde was.
- Interventie was gratis (de 2 techniekers hebben toch 2u eraan gewerkt) terwijl ik toch een factuur verwachtte (en ging doorschuiven naar de aannemer die de schade had veroorzaakt)

2. enkele maanden geleden een onderbreking van 3u op de glasvezel (algemeen probleem). Even gebeld en omdat ik ook een MV GSM heb, direct 300GB voor de maand gekregen om genoeg data te hebben (en dat voor 1 maand). Gratis ook.

Naast deze voorvallen en de MV punten denk ik dat MV een goede keuze blijft. Ze zijn wel niet de goedkoopste voor mobiel (Digi en Hey zijn goedkoper), maar je hebt wel een dienst waar men kan op rekenen. Ik weet zeker dat ze niet alles perfect gaan afhandelen, maar de 2 ervaringen waren voor mij heel positief.
Mobile Vikings Fiber 1000/500
MobileVikings mobile
MacBook Pro mid 2012 - Linux Mint Xfce 22.1
OVH - vaste telefoon
neils1108
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 25 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Sowieso moet ik eerlijk toegeven hun vikingpunten zijn wel geweldig. Wel spijtig dat ze niet mee de strijd in gaan met de goedkopere operatoren (maar nu ga ik off-topic). Maar hun klantenservice is altijd geweldig. Vriendelijk en helpt altijd. Heb ook eens denk ik heel wat korting gekregen omdat ze bij mij iets moesten komen repareren aan de lijn en er kwam niemand opdagen.
:beerchug:

Internet: edpnet
86 Down / 27 Up
Mobiel: hey! & Mobile Vikings
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 550 keer
Bedankt: 718 keer
Provider

Voor glasvezel/internet misschien wel, voor mobiel heb je ze gelukkig niet veel nodig maar als het gebeurt is het een ramp. Het duurt dagen voor je antwoord krijgt en dan is het meestal ook nog naast de kwestie.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Plaats reactie

Terug naar “Mobile Vikings, Jim mobile”