fiberinstallatie al 4x uitgesteld ?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
caterpillar
Starter Plus
Starter Plus

hallo

Ik heb hier nog eens gepost toen ik eerst van Telenet (wegens zo duur) naar Proximus ging. Proximus belde de fiberinstallatie af wegens meerdere transfers die niet goed gegaan waren of zoiets.
Dan heb ik me bedacht want Prox is nu ook niet goedkoop en ik ben toen naar Scarlet gegaan. Eerste keer belden ze de installatie de dag ervoor af. De tweede keer de dag zelf rond de middag want lasser was ziek of zo.
Gisteren dan de 3e of 4e keer.. Ganse dag thuis geweest van 8 tot 17u en dan is er helemaal geen kat geweest, ook geen telefoontje gehad. Heb ze nadien gemaild maar heb vandaag ook de ganse dag niks gehoord. Pf dat wordt dan wel weer bellen zeker.
Ik begin dat wel beu te worden van telkens op die techniekers te wachten voor niks, telkens weken uitstel te krijgen.

Edit: nadat ze niet opgedaagd zijn had ik een mail gestuurd, en pas 2 dagen later een email teruggekregen: 'als je vraag ondertussen nog niet beantwoord is (want ja, wie wacht nu braaf 2 dagen eer die helpdesk antwoordt he :p) dan kan je ons opnieuw contacteren via hetzelfde webformulier of via telefoon'. Ik denk dat ik de meest nutteloze helpdeskagent van Belgie gevonden heb en ik heb zelf al op helpdesks gewerkt :p.

Spijtig genoeg de enige mogelijkheid om de vaste lijn en vooral tv limburg te krijgen voor mij moeder. Ik weet dat je regio tv ook via laptop kan kijken maar mijn moeder is niet zo jong meer en ben al blij dat ik mocht veranderen.
Heb al rondgekeken maar veel keuze heb je dan niet. Base, Tv Vlaanderen.. Ik vraag me af of dat zo vaker gebeurt dat Scarlet of zo die installatie van fiber blijft uitstellen ?
De fiber ligt al in de straat.
Laatst gewijzigd door caterpillar 23 jan 2026, 16:25, in totaal 1 gewijzigd.
Be a model or just look like one
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 146 keer
Recent bedankt: 3 keer
Provider
Te Koop forum

Dien een klacht in bij de telecom/ombuds
Internet = Hey Telecom
Telefonie/GSM = Hey Telecom
TV = PX pickx + Streaming
caterpillar
Starter Plus
Starter Plus

die Pickx wat jij hebt, is dat zoals Base tv enzo ? DAt je gewoon internet nodig hebt en dan hun tv box om dat met tv te verbinden ?
We hebben nu geen android tv, maar heb daar zo'n nieuwe google 4K streamer voor gekocht. Maar geloof dat het ook wel zonder zou werken.
Nog steeds absolute noodzaak dat regionale tv aanwezig is maar dat blijkt nu wel standaard bij Pickx te zitten
caterpillar
Starter Plus
Starter Plus

Na 6 afspraken (1e via Proximus) van Scarlet om hier fiber te komen leggen heb ik het maar opgegeven. Vorige keer zijn ze eindelijk eens komen kijken en vonden ze dat het teveel werk ging zijn voor nog af te krijgen die dag. Gisteren gingen ze terugkomen, en ik heb de ganse dag niemand gehoord of gezien.
Echt schandalig dat ze een mens zo aan het lijntje houden. Stel je voor dat je telkens een verlofdag moest inzetten.

Heb naar Telenet gemaild dat ik klaar stond om te vertrekken en ze hebben me na 2 minuten teruggebeld en korting aangeboden. KReeg ook een technieker om mijn trage internet te onderzoeken maar de oorzaak ligt hier aan mijn kabels en al.

Scarlet laten installeren was dus echt niet zo simpel als ik wou.
neils1108
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 24 keer
Provider

Je moet eens bellen naar Proximus klantendienst of die van scarlet. Heb exact hetzelfde meegemaakt met mn vader. Gewoon klacht ingediend bij Proximus en ombudsdienst en dan toch mooie 200 euro korting gekregen wat voor alleen fiber rap 3-4 maand is.
:beerchug:
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 278 keer
Bedankt: 2033 keer
Recent bedankt: 11 keer

caterpillar schreef: 5 maanden geleden Na 6 afspraken
Onbegrijpelijk dat je na 2 mislukte afspraken de Ombudsdienst niet hebt ingeschakeld: https://www.ombudsmantelecom.be/nl/een-klacht-indienen/

Door je 6 keer aan het lijntje te laten houden, normaliseer je dit gepruts.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”