Ik heb deze ochtend een poging gedaan om de migratie van Telenet naar EDPnet te doen.
Dat verliep in eerste instantie vrij snel. Nieuwe sim geplaatst en bellen en data werken. Maar ik blijf telefonisch onbereikbaar.
Als een Telenetnummer mij belt krijgt die een bezettoon
Als een Proximusnummer mij belt krijgt die een beltoon, die na een tijdje ontdubbelt en een soort echo krijgt, met een tweede beltoon die wat stiller is.
Toestel al herstart maar het probleem is na enkele uren nog niet opgelost.
Dit klinkt als een probleem dat nog al voorkomt, hoewel ik hier op userbase niets gelijkaardig terugvind.
GPT spreekt van synchronisatieprobleem of een mislukte migratie. Komt dit goed op moet ik tot maandag wachten voor support?
migratie probleem mobile
- buthead
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 151 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Maak meteen ticket aan in klantenzone , klinkt idd fout gelopen migratie etc
Internet = Hey Telecom
Telefonie/GSM = Hey Telecom
TV = PX pickx + Streaming
Telefonie/GSM = Hey Telecom
TV = PX pickx + Streaming
- Joachim
- ISP Staff

- Twitter: jslabbaert
- Uitgedeelde bedankjes: 167 keer
- Bedankt: 581 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Hey, bedankt om een ticket aan te maken inderdaad, of desnoods mij via PM te contacteren met je klant/order/gsm-nummer.
-
R2D2
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 155 keer
- Bedankt: 239 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Een ticket bleek uiteindelijk niet nodig. Gisterennamiddag is het uiteindelijk goedgekomen, na ruim 24 uur.
Ik had eerst spijt dat ik de migratie in het weekend gestart heb (want support niet bereikbaar) , maar nu blij dat de uitval niet op een werkdag was.
Toch wel vervelend dat zo een migratie nog altijd niet vloeiend en onmiddelijk is.
Ik wil nog nummers overzetten en kijk er tegen op.
Ik had eerst spijt dat ik de migratie in het weekend gestart heb (want support niet bereikbaar) , maar nu blij dat de uitval niet op een werkdag was.
Toch wel vervelend dat zo een migratie nog altijd niet vloeiend en onmiddelijk is.
Ik wil nog nummers overzetten en kijk er tegen op.
- Joachim
- ISP Staff

- Twitter: jslabbaert
- Uitgedeelde bedankjes: 167 keer
- Bedankt: 581 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Zou je me toch jouw nummer kunnen DM'en? Heb je gewacht tot je oud toestel zonder signaal viel zoals aangegeven? Ik wil graag kijken hoe we deze ervaring kunnen verbeteren.