Hallo,
Ik heb deze hosting bij belgacom aangevraagd maar na 1 maand is het nog steeds niet in orde. Tot op heden nog nooit een verbinding kunnen maken met de sql database vanop onze sql server.
En de support valt ook dik tegen. Laatste keer iemand aan de lijn gehad, constateerde ook dat het niet werkte maar daar bleef het dan ook bij.
Heeft hier iemand ervaring mee en werkend gekregen. Bij hostbasket was het na een dag in orde. Bij belgacom blijft het gewoon maar aanslepen.
Is er trouwens een mogelijkheid om hen in gebreke te stellen zodat we toch nog kunnen overstappen ( alles is namelijk al betaald )
alvast bedankt
belgacom windows hosting+sql + dot net
-
- Elite Poster
kan je wat meer details geven.
contractnummer?
dns gelinkt aan de hosting?
contractnummer?
dns gelinkt aan de hosting?
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
hallo,
contractnummer: 5643424
Er zouden normaal al vele tickets moeten zijn. Er is ook nog een permissie probleem: reeds vermeld maar ook nog niet aangepast.
het gaat over www.byckhove.be ( hebben de applicatie tot op
heden nog niet kunnen uploaden )
Ik zal je ook nog een pm met bijlage doorsturen
alvast bedankt
contractnummer: 5643424
Er zouden normaal al vele tickets moeten zijn. Er is ook nog een permissie probleem: reeds vermeld maar ook nog niet aangepast.
het gaat over www.byckhove.be ( hebben de applicatie tot op
heden nog niet kunnen uploaden )
Ik zal je ook nog een pm met bijlage doorsturen
alvast bedankt
- Bijlagen
-
- byckhove.doc
- (64 KiB) 82 keer gedownload
-
- Elite Poster
hoe kunnen we je telefonisch bereiken?
en ik kijk het ook even na intussen.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
-
- Elite Poster
welke internetverbinding is er geinstalleerd?hollebollegijs schreef:hoe kunnen we je telefonisch bereiken?
-
- Elite Poster
ik heb even geverifeerd met de collega's van de tech.diensten.
het enige probleem wat er nog zou kunnen zijn, is de poort-id 1433 langs waar de aansluiting verloopt.
Staat deze open?
het enige probleem wat er nog zou kunnen zijn, is de poort-id 1433 langs waar de aansluiting verloopt.
Staat deze open?
-
- Elite Poster
ik heb al uitgebreid met hem contact gehad met de nodige diensten intern bij belgacom. ik heb al vanalles voorgesteld maar op ons laatste voorstel vorige week heeft hij niet meer gereageerd.FlyingDoc schreef:als je contractnummers, telnummres of login's doorgeeft, geef dit dan via pm door.
Geen vertrouwelijke gegevens openbaar.
Tnx
Fly
'k had het niet op jou hoor gijs....
was gewoon een algemene mededeling dat vertrouwelijke gegevens best via pm worden doorgegeven, om zo problemen van in het verleden te vermijden
was gewoon een algemene mededeling dat vertrouwelijke gegevens best via pm worden doorgegeven, om zo problemen van in het verleden te vermijden

FlyingDoc, The real and Only one
is back!
----
is back!
----