Hey telecom nieuwe promo
- buthead
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 148 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Haha goed gevonden en dan ook gewoon 28,99. 
Wie doet beter dan 29
25,10
-10 euro en -10% hier , toch leuk als 2 voordelen zijn
Medewerker toen zij je mag Max 2 voordelen per product hebben
Extra GB (mobiel )
For life kortingen internet en mobiel
% korting op een abbo
Voor diegene die vanaf begin klant zijn leuke promo’s geweest en vooral kijken als concurrentie dat doet ze volgens grotendeels

Wie doet beter dan 29
-10 euro en -10% hier , toch leuk als 2 voordelen zijn
Medewerker toen zij je mag Max 2 voordelen per product hebben
Extra GB (mobiel )
For life kortingen internet en mobiel
% korting op een abbo
Voor diegene die vanaf begin klant zijn leuke promo’s geweest en vooral kijken als concurrentie dat doet ze volgens grotendeels
Internet = Hey Telecom
Telefonie/GSM = Hey Telecom
TV = PX pickx + Streaming
- neils1108
- Premium Member

- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 25 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ze gaan met nog kortingen slaan. Dit is een kat- en muisspel. Digi slaat met goedkope prijzen of nieuwe promo's, Hey slaat terug. Het is ongelofelijk, maar ik denk toch dat een van de twee slachtoffer nog gaat worden van zn eigen succes.
Internet: edpnet
86 Down / 27 Up
Mobiel: hey! & Mobile Vikings
- neils1108
- Premium Member

Alle, dat dan. Digi maakt er op dit moment denk ik niet zoveel verlies op hun mobiel. Wel benieuwd naar hun mobiel. Wil al lang uitproberen met mijn hoofdgsm. Maar zit te goed bij MV. 
86 Down / 27 Up
- buthead
- Elite Poster

Digi heeft fiber maar zeer beperkt momenteel
We hopen allemaal dat ze snel landelijke dekking hebben voor ons allen gezien de prijzen laag zijn
Ik zou bvb hun 500/500mbps abbo nemen en combi 5G abbo erbij als back up tenzij het super stabiel is voor amper 17euro internet en back up
Eentje zal dan tevens voor gast netwerk dienen gezien het er toch is
We hopen allemaal dat ze snel landelijke dekking hebben voor ons allen gezien de prijzen laag zijn
Ik zou bvb hun 500/500mbps abbo nemen en combi 5G abbo erbij als back up tenzij het super stabiel is voor amper 17euro internet en back up
Eentje zal dan tevens voor gast netwerk dienen gezien het er toch is
Internet = Hey Telecom
Het is gelukt mijn vriendin haar €7 / 25GB mobile M abonnement over te zetten naar €7 / 35 mobile M.
Ik ben wel hiervoor eerst naar een Orange Tempo herlaadkaart moeten gaan. Maar die overgang had wel heel wat voeten in de aarde. De nummeroverdracht naar Orange is eigenlijk nooit volledig afgerond geweest.
Tijdlijn van de afgelopen dagen:
Woensdag 4 februari:
Activatie Orange Tempo herlaadkaart icm tijdelijk nummer met aanvraag voor nummerbehoud, het tijdelijke nummer werkte meteen na activatie.
Vrijdag 6 februari:
Bereik valt weg op Hey SIM maar het huidige nummer is nergens bereikbaar/actief
Zaterdag 7 februari:
Nummer nog steeds niet actief. Orange-medewerker gebeld en die zei dat maandag alles in orde zou komen.
Maandag 9 februari:
Nummer nog steeds niet actief. Orange-medewerker gebeld op het einde van de dag. Uiteindelijk moest hij van zijn manager zeggen dat het niet mogelijk is om naar een Tempo herlaadkaart over te stappen met nummerbehoud...(Whuttt) Nadat ik meermaals heb aangehaald dat dit absoluut wel mogelijk moet zijn, zei de manager in de achtergrond tegen de medewerker dat ik Hey moest contacteren en dat zij dit moeten oplossen. Hierna heb ik boos ingehaakt...
Hierop heb ik maar het nummer van Hey gebeld en had ik een vriendelijke medewerker aan de lijn. Heb hem uitgelegd dat ik terug wou naar Hey. In het systeem zag hij dat er iets mis was met het nummer en zei dat hij dit niet kon doen en hij mij ging doorverbinden met iemand met meer expertise. Na 5 minuten in wacht hoor ik ineens "Hallo met ... van ORANGE, waarmee kan ik u helpen.... Na heel mijn uitleg weer te hebben gegeven heeft zij er wel voor gezorgd dat ik terug naar Hey kon gaan. Wel met nieuwe sim zei ze.
Dinsdag 10 februari:
Oude Hey sim krijgt ineens een sms melding dat de activatie gelukt is (dan toch geen nieuwe sim?). En effectief, haar nummer is eindelijk terug actief maar wel op de bestaande/oude Hey sim. Daarna kijkt ze in de Hey app en ziet ze staan: Mobile M €9 / 25GB, ja lap...
Na een uurtje wachten via de chat op de website uitleg gedaan dat ik van Orange naar Hey ben gegaan maar de promotie niet is toegepast. Hierna heeft de medewerker
heeft zonder problemen de promotie geactiveerd.
Het was nogal een gedoe.
Ik ben wel hiervoor eerst naar een Orange Tempo herlaadkaart moeten gaan. Maar die overgang had wel heel wat voeten in de aarde. De nummeroverdracht naar Orange is eigenlijk nooit volledig afgerond geweest.
Tijdlijn van de afgelopen dagen:
Woensdag 4 februari:
Activatie Orange Tempo herlaadkaart icm tijdelijk nummer met aanvraag voor nummerbehoud, het tijdelijke nummer werkte meteen na activatie.
Vrijdag 6 februari:
Bereik valt weg op Hey SIM maar het huidige nummer is nergens bereikbaar/actief
Zaterdag 7 februari:
Nummer nog steeds niet actief. Orange-medewerker gebeld en die zei dat maandag alles in orde zou komen.
Maandag 9 februari:
Nummer nog steeds niet actief. Orange-medewerker gebeld op het einde van de dag. Uiteindelijk moest hij van zijn manager zeggen dat het niet mogelijk is om naar een Tempo herlaadkaart over te stappen met nummerbehoud...(Whuttt) Nadat ik meermaals heb aangehaald dat dit absoluut wel mogelijk moet zijn, zei de manager in de achtergrond tegen de medewerker dat ik Hey moest contacteren en dat zij dit moeten oplossen. Hierna heb ik boos ingehaakt...
Hierop heb ik maar het nummer van Hey gebeld en had ik een vriendelijke medewerker aan de lijn. Heb hem uitgelegd dat ik terug wou naar Hey. In het systeem zag hij dat er iets mis was met het nummer en zei dat hij dit niet kon doen en hij mij ging doorverbinden met iemand met meer expertise. Na 5 minuten in wacht hoor ik ineens "Hallo met ... van ORANGE, waarmee kan ik u helpen.... Na heel mijn uitleg weer te hebben gegeven heeft zij er wel voor gezorgd dat ik terug naar Hey kon gaan. Wel met nieuwe sim zei ze.
Dinsdag 10 februari:
Oude Hey sim krijgt ineens een sms melding dat de activatie gelukt is (dan toch geen nieuwe sim?). En effectief, haar nummer is eindelijk terug actief maar wel op de bestaande/oude Hey sim. Daarna kijkt ze in de Hey app en ziet ze staan: Mobile M €9 / 25GB, ja lap...
Na een uurtje wachten via de chat op de website uitleg gedaan dat ik van Orange naar Hey ben gegaan maar de promotie niet is toegepast. Hierna heeft de medewerker
heeft zonder problemen de promotie geactiveerd.
Het was nogal een gedoe.
Mobiel: hey! mobile M 35GB €4 - Samsung Galaxy S22 256GB
Internet (na verbouwing): FASTfiber 150
TV (na verbouwing): TV Vlaanderen APP TV Light
Internet (na verbouwing): FASTfiber 150
TV (na verbouwing): TV Vlaanderen APP TV Light
- buthead
- Elite Poster

Wat een gedoe idd 
Beter blijven proberen bellen voor promo toe te kennen en wat geluk nodig
Maar eind goed al goed dat het gelukt is

Beter blijven proberen bellen voor promo toe te kennen en wat geluk nodig
Maar eind goed al goed dat het gelukt is
Internet = Hey Telecom
- neils1108
- Premium Member

Eigenlijk, desondanks dat we problemen hadden met Orange Mobiel. Ziet Hey er iets te aantrekkelijk uit... Ik weet zelfde bedrijf maar bon...
86 Down / 27 Up
- buthead
- Elite Poster

Je kan altijd proberen en maandje of 2 testen en worst case je kan altijd terug naar vorige provider tenzij je er promo hebt ofz
Internet = Hey Telecom
-
philippe_d
- Moderator

- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 3912 keer
- Recent bedankt: 15 keer
Ik had een vraag over de 5GB en 15GB mobile abbo's
Gezien hey! mobile M ook onbeperkt bellen en sms heeft, en 15GB voldoende is (voor mij), lijkt mij dat wel een goede deal ...
De 2€ korting is "for life" (=duur van contract), m.a.w. bij toekomstige prijsverhogingen krijg je dan 2€ korting op de nieuwe prijs ...hey! schreef:Het hey! mobile S-abonnement bevat 15 GB data voor €5, die je zowel in België als in de hele EU kunt gebruiken.
Het hey! mobile M-abonnement bevat 35 GB data, ook te gebruiken in België en de hele EU.
Daarnaast krijg je bij het hey! mobile M-abonnement €2 korting levenslang, dus voor de volledige duur van je contract. Deze korting blijft geldig zolang je mobiel-abonnement actief is. Let op: als er in de toekomst een prijsverhoging komt, verandert de prijs, maar je korting blijft behouden. Momenteel zijn er geen prijsverhogingen bekend; als dit verandert, informeren we onze klanten uiteraard.
Voor nu betekent dit dat je bij het hey! mobile M-abonnement €2 korting voor de duur van je contract ontvangt én 10 GB extra data gratis.
Heb je verder nog vragen waarbij ik je kan helpen?
Gezien hey! mobile M ook onbeperkt bellen en sms heeft, en 15GB voldoende is (voor mij), lijkt mij dat wel een goede deal ...
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.24 BETA, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.24 BETA, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
satsurfer
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 713 keer
- Bedankt: 427 keer
"Hallo satsurfer,
Wat fijn om te lezen dat je al zo lang klant bent en zo tevreden bent over onze diensten, bedankt voor het vertrouwen en de mooie woorden!
De 35 GB promo is momenteel geldig voor nieuwe activaties en kan helaas niet toegevoegd worden aan bestaande abonnementen, zoals jouw hey! mobile M tarief en die van jouw dochter.
Als je een nieuwe abonnement neemt, dan kan je er wel van genieten.
-*******"

Wat fijn om te lezen dat je al zo lang klant bent en zo tevreden bent over onze diensten, bedankt voor het vertrouwen en de mooie woorden!
De 35 GB promo is momenteel geldig voor nieuwe activaties en kan helaas niet toegevoegd worden aan bestaande abonnementen, zoals jouw hey! mobile M tarief en die van jouw dochter.
Als je een nieuwe abonnement neemt, dan kan je er wel van genieten.
-*******"
- neils1108
- Premium Member

Tja, je kan tijdelijk prepaid en dan zo overstappen, dan heb je de promo. Maar wel weer typisch. 
86 Down / 27 Up
- cadsite
- userbase crew

- Uitgedeelde bedankjes: 383 keer
- Bedankt: 808 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Tsja, ik heb hetzelfde.
Ik betaal voor mij en mijn oudste €4 voor 25 en heb net een 3de abonnement afgenomen aan €7 voor 35.
Al bij al 3 héél goede deals, dus misschien gewoon tevreden zijn met de promo's die je wel hebt kunnen mee pakken?
Ik betaal voor mij en mijn oudste €4 voor 25 en heb net een 3de abonnement afgenomen aan €7 voor 35.
Al bij al 3 héél goede deals, dus misschien gewoon tevreden zijn met de promo's die je wel hebt kunnen mee pakken?
- buthead
- Elite Poster

Heb dit al enkele malen aangegevensatsurfer schreef:dan verlies ik mijn 5 € levenslang.
Bellen is de boodschap en dan geluk hebben dat je goede operator aan de lijn hebt.
Lukt het niet 1,2,3 probeer elke dag opnieuw en je zal geluk hebben en probeer op ander tijdstip
Internet = Hey Telecom