Hey! Mobile S ( mobiele abbo )

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 154 keer
Recent bedankt: 6 keer
Provider
Te Koop forum

Overstap is gewoon gegaan met de Hey simkaart op 5 min overgeschakeld zonder problemen.

PX deed wel moeilijk ivm dat ze mobiele abbo wouden aansmeren

Nu blij met Mobile M bij Hey
Internet = Orange
Telefonie/GSM = Orange
TV = Streaming
neils1108
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 30 keer
Recent bedankt: 5 keer
Provider

Is het Orange Mobiel Netwerk eigenlijk nog steeds zo slecht in gemeenten/landelijke gebieden. Weet ook van mijn vader (heeft orange abo via zijn werk) dat het soms slecht kan zijn. Maar mischien is dat al veranderd.
:beerchug:

Internet: edpnet VDSL (86 Down / 27 Up voor 36 EUR)
Mobiel: Orange (70GB voor 7 EUR) & BASE Prepaid
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 188 keer
Bedankt: 387 keer
Recent bedankt: 1 keer

Volgen mij is dat de gelukzakken club die fiber bij digi kan krijgen
neils1108
Premium Member
Premium Member
Provider

Fiber bij Digi ziet er zeer antrekkelijk uit (Fiber gewoon al in het algemeen) maar spijtig genoeg gaat de uitrol ervan nog heel traag naar mijn mening.

buthead
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

neils1108 schreef:Is het Orange Mobiel Netwerk eigenlijk nog steeds zo slecht in gemeenten/landelijke gebieden. Weet ook van mijn vader (heeft orange abo via zijn werk) dat het soms slecht kan zijn. Maar mischien is dat al veranderd.
Neen want Proximus en Orange delen gsm masten samen , qwa apparatuur weet ik details niet

Heb sinds enkele dagen Orange netwerk(Hey) daarvoor paar jaar PX op hoofd nummer en merk geen verschil
Internet = Orange
Telefonie/GSM = Orange
TV = Streaming
neils1108
Premium Member
Premium Member
Provider

Ah, dat is wel geweldig ik weet gewoon dat toen ik bij orange zat dat het mobiel netwerk regelmatig wel uitviel. Vond hey wel al best interessant maar zitten voor mobiel bij MV nog goed. Voor internet tja... Maar anders ga ik off topic

buthead
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

Geen probleem
Ik zou zeggen probeer het enkele weken en worst case stap je gewoon over.

Elke regio kan natuurlijk anders zijn maar heb geen klagen.

Telenet/Base was minste netwerk tenzij stedelijk of buiten nog oké sommige ( deze regio ).
Internet = Orange
Telefonie/GSM = Orange
TV = Streaming
neils1108
Premium Member
Premium Member
Provider

Ja, het is raar, mischien heb je toevallig de post al zien passeren het is niks kabel related. Het is eerder modem related.

Toegevoegd na 1 minuut 29 seconden:
Maar ja, worst case scenario is altijd overstappen.

Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 279 keer
Bedankt: 115 keer
Provider

buthead schreef: 30 jan 2026, 19:26
neils1108 schreef:Is het Orange Mobiel Netwerk eigenlijk nog steeds zo slecht in gemeenten/landelijke gebieden. Weet ook van mijn vader (heeft orange abo via zijn werk) dat het soms slecht kan zijn. Maar mischien is dat al veranderd.
Neen want Proximus en Orange delen gsm masten samen , qwa apparatuur weet ik details niet

Heb sinds enkele dagen Orange netwerk(Hey) daarvoor paar jaar PX op hoofd nummer en merk geen verschil
Wel ik kan zeggen dat laatste keer is dat ik heb geprobeerd is dat hier PX geen bereik heeft en Orange/Hey de volle 5 streepjes haalt , dus blijkbaar nog niet overal dat ze hun masten delen.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Base Internet Speedtest https://www.speedtest.net/my-result/d/e ... cf3d3606e8
neils1108
Premium Member
Premium Member
Provider

Awel, ik was ook efjes aan het twijfelen. Ik kom uit Lede, en hier is het spijtig genoeg nog aparte masten vermoed ik. Ik begin zelfs te twijfelen of de PX mast zo dicht bij mijn huis zelfs nog in gebruik is :cry:

buthead
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

Mogelijks zijn ze nog bezig met delen of aanvragen die nog moeten goedgekeurd geraken en zeker met digi hun nieuwe masten loopt alles achter al die aanvragen zullen ze niet kunnen volgen
Internet = Orange
Telefonie/GSM = Orange
TV = Streaming
VossyGamer
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 158 keer
Bedankt: 85 keer
Provider

Beste leden,

Ik probeer iemand te helpen om zijn abonnementen bij Orange goedkoper te krijgen (gezien het lage verbruik).

Momenteel heeft deze persoon een Orange Mobile Medium abonnement (23 €/maand & levenslang 20 GB extra) met 2 Surf Extra Cards (6 €/maand in totaal).

Deze 2 Surf Extra Cards worden gebruikt in 2 remote camera's. Deze zijn niet eenvoudig fysiek bereikbaar (voor een eventuele simswap). Nu vroeg ik mij af of ik deze 3 simkaarten (in totaal) elk kan omzetten naar een hey! mobile S abonnement van 5 €/maand.

Ik weet dat bij een transfer van Orange naar hey! de simkaart behouden blijft, en dat het slechts een administratieve wijziging is, maar ik vroeg me af of dit ook mogelijk is bij de 2 Surf Extra Cards. Deze hebben namelijk ook een telefoonnummer, maar ze zijn alleen 'geschikt' voor data.

Is er iemand die ervaring heeft met het porteren van een Surf Extra Card (nummer), naar een Orange merk (hey!)/MVNO of een andere provider?

Als dit lukt, dan zou hij slechts 15 euro per maand moeten betalen voor de 3 simkaarten.

Alvast bedankt voor de eventuele input!
Student Business & IT @ VIVES Kortrijk | Jobstudent bij Afbeelding
neils1108
Premium Member
Premium Member
Provider

VossyGamer schreef: 4 maanden geleden Deze 2 Surf Extra Cards worden gebruikt in 2 remote camera's. Deze zijn niet eenvoudig fysiek bereikbaar (voor een eventuele simswap). Nu vroeg ik mij af of ik deze 3 simkaarten (in totaal) elk kan omzetten naar een hey! mobile S abonnement van 5 €/maand.
Je kan het eens proberen, want je hebt een telefoonnummer en een simkaartnummer bij die Surf Extra Cards. Als je echt zekerheid wilt, zou je ze eerst bij Orange kunnen omzetten naar een abonnement en dan naar hey! mobile S.

Kun
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 37 keer
Provider
Te Koop forum

Geen idee of het nuttig is om een nieuwe topic te starten, maar de 80 GB voor €14 abonnement (Mobile L) bestaat niet meer.

Het is nu 50 GB voor €11 i.p.v €14.
Internet + TV: Telenet
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
Bedankt: 660 keer
Recent bedankt: 9 keer
Provider
Te Koop forum

dat was nooit het abbo, dat was de promo die een hele tijd bleef lopen.
mobile L was 50 gb voor 14 (of 10 met de multiproductpromo) en mobile XL was 160 voor 25 (of 21 met de multiproductpromo), maar er was respectievelijk een +30gb & +40gb promo op actief.

de extra gratis gb's zijn nu dus weg op beide abbo's, en je krijgt nu dus terug de originele mobile L maar dan aan een lagere prijs.
.... en dat kan theoretisch zelfs interessanter zijn denk ik, toch als je dan ook hun internet hebt want dan heb je 50gb voor 7 euro.

dus ik vraag me af of ik mijn 7 euro M zou kunnen omzetten naar een 7 euro L.... :???:

edit: eens in een incognito browser hun configurator gedaan, maar het is weer een typisch hey scenario:

- er is 3 euro korting op mobile L (dus 11 ipv 14 euro)
- er is -10 euro / maand op internet (dus 29 ipv 39)
- er is een -4/maand op L & XL indien je internet + mobiel neemt (tot 31 mei 2026)

maar als je dan in de configurator zit, kost mobile L je 11 euro zonder internet, en ..... 10 euro mét internet, dus maar 1 euro "multiproductpromo",
als het een andere operator was zou ik het misleidende reclame noemen, maar het is hey en iedereen hier weet ondertussen al wel dat hey zelf niet weet wat ze doen qua promo's, dus kan je het ze niet kwalijk nemen dat de site het zelf ook niet meer weet
een ander detail op die "multiproductpromo": dat is dus (alweer volgens de site zelf als je de configurator doorloopt) 4 euro korting per abbo, ongeact hoeveel abbo's je neemt (een belangrijke om rekening mee te houden als je meerdere nummers overzet, wat datzelfde is niet van toepassing als je nummers bijbestelt via de klantenzone)
bollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 61 keer

Goed opgemerkt, goeie promo (indien het geen misleiding is).
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 721 keer
Bedankt: 440 keer
Recent bedankt: 13 keer
Provider

ik heb reeds internet+mobile M (9-5 €= 4€ en 35 GB). Als ik L kies is het het gewoon 14 € in het 'panel'...er staat niet mijn 5 € levenslang.
Als ik op de site bestel, komt er 10 €. Eigenlijk zou ik dan 5 € extra levenslang moeten krijgen.

Maar als ik eens belde was het 'je hebt al 5 € levenslang, en die 30 gb is voor nieuwe klanten...' Tja, ik heb het niet nodig'...maar als ik 50+30 GB had voor 5 €. (die 30 GB extra blijft dan hé) Nu is het maar 25 GB extra voor 1 € extra, en ik heb het totaal niet nodig....

En schrik dat ik plots die 5 € kwijt ben, en dan ben ik verder van huis...
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 81 keer
Bedankt: 263 keer
Provider

Ik zit momenteel met 80GB voor 10€ (met die multiproduct korting). Die is blijkbaar nog altijd geldig op die Mobile L. Dus dan zou ik naar 50GB voor 7€ kunnen gaan? Is dat überhaupt mogelijk?
Internet & TV: Hey internet (150/15) + Base TV via  Apple TV
GSM: Hey Mobile L 80GB

 iPhone 17 256GB|  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  MacBook Air M4 13" (2025) |  iPad Pro M4 (2024) 256GB |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2, 1x U6 Pro en 5x UAP-AC-PRO
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
Bedankt: 660 keer
Recent bedankt: 9 keer
Provider
Te Koop forum

geen idee, maar als je het proberen zou, laat het weten... want ik zou ook wel interesse hebben om mijn M van 7 euro (35gb) om te zetten naar een L voor 7 euro (50gb) :angel:

ik gebruik data vooral eerst op mijn work-sim, dus op zich heb ik 50gb niet nodig (zelfs de 35 niet, gezien ik van het werk 80 heb)... maar "meer krijgen voor dezelfde prijs" is altijd interessant 8)
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Provider

en ik dan 15-4 promo - 4 € bundelkorting (internet + gsm) - 5 € levenslang = 2 € :-D :-D
Vaganzza schreef: 4 maanden geleden Dus dan zou ik naar 50GB voor 7€ kunnen gaan? Is dat überhaupt mogelijk?
er staat:
"De aanbieding is niet compatibel met andere promoties"

Maar de 4 € combokorting en de 5 € levenslang cumuleren, zou toch moeten mogelijk zijn (beiden staan los van elkaar)? Allee, beter wachten om te vragen als de 30 GB extra promo weer loopt....
Dan betaal je nog 1 eur meer, voor dubbel zoveel data. :-D En stel dat de 50+30 GB terugkomt, dan nemen ze de +10 GB ook er nog bij die ik heb (deden ze vroeger ook) 10+10 gb toen. Dan 90 GB voor 5 € :-D

TOT 3 MEI
Mobile M: 25GB + 10GB voor 7€/maand for life
35 GB data in BE en de EU (inclusief promo +10 GB)

mijn promo indertijd +10 GB gratis (enkel BE)....

Dus de L wss. binnenkort ook weer +30 GB. :-D :-D
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

Je kan Max 2 voordelen hebben per product bij Hey

Vb
Mobile M
-4eu for life
10GB extra data
Internet = Orange
Telefonie/GSM = Orange
TV = Streaming
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Provider

satsurfer schreef: 4 maanden geleden
Vaganzza schreef: 4 maanden geleden Dus dan zou ik naar 50GB voor 7€ kunnen gaan? Is dat überhaupt mogelijk?
er staat:

Maar de 4 € combokorting en de 5 € levenslang cumuleren, zou toch moeten mogelijk zijn (beiden staan los van elkaar)? Allee, beter wachten om te vragen als de 30 GB extra promo weer loopt....
Dat je die niet kunt combineren, lijkt me vrij duidelijk. Maar ik ben die 5€ levenslang kwijt ondertussen, dus daar moet ik geen rekening mee houden.
satsurfer schreef: 4 maanden geleden TOT 3 MEI
Mobile M: 25GB + 10GB voor 7€/maand for life
35 GB data in BE en de EU (inclusief promo +10 GB)

mijn promo indertijd +10 GB gratis (enkel BE)....

Dus de L wss. binnenkort ook weer +30 GB. :-D :-D
Ik heb hier ook vast internet bij Hey, dus ik zou voor 7€ 50GB kunnen hebben momenteel (11€ promo - 4€ bundelkorting internet - Mobile L).

 iPhone 17 256GB|  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  MacBook Air M4 13" (2025) |  iPad Pro M4 (2024) 256GB |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2, 1x U6 Pro en 5x UAP-AC-PRO
Yvekes
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 14 keer

Neen. De -€4 bundelkorting gaat van de originele prijs van €14 voor mobile L en is dus €10. Wie geen vast internet neemt, krijgt €3 korting en betaalt €11. Je hebt bij de bundelkorting dus slechts €1 extra korting.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Ah ja idd dat klopt. Als ik een nieuw abo wil toevoegen in mijn klantenzone, dan is het idd 10€ voor 50GB en niet 7€. Dat had ik dus verkeerd voor en is iets wat de klantendienst ook totaal niet zo gecommuniceerd heeft. Ze hebben mijn vraag doorgestuurd voor 3€ extra korting, zeiden ze. Uiteraard niets meer van gehoord een goede week later. :)

satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Vaganzza schreef: 4 maanden geleden
satsurfer schreef: 4 maanden geleden
er staat:

Dat je die niet kunt combineren, lijkt me vrij duidelijk. Maar ik ben die 5€ levenslang kwijt ondertussen, dus daar moet ik geen rekening mee houden.
Daar ben ik nog niet zo zeker van.....

vroeger 10 GB + 10 GB extra.
Dan zijn de formules gewijzigd (25 GB M). Die 10 GB werd overgenomen + de levenslange korting....

Dus mij lijkt het 14-4 € combokorting - 5 €= 5 €/maand.
Nu ook 4 €/maand voor 25+10 GB. Da's voor de early adopters hé, niet de spaargidsers... :-D :-D :-D

Ofwel nog eens kat uit de boom kijken voor 50+30 GB actie in mei, en dan overstap wagen....

Of mss. al eens vragen...behoud ik mijn 5 € levenslang als ik naar L overstap... 1 € extra voor 25 gb extra, niet slecht toch? En al een tijdje 50 GB, dus die gaan ze toch ook eens verhogen...
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Even een update: ik kreeg telefoon van de klantendienst van Hey en ik heb 3€ for life korting bij gekregen. Ik heb dus Mobile L (50 GB + 30 GB promo) aan 7€ (4€ combi korting + 3€ for life korting). Het staat ook al zo in mijn app, dus ben zeker :) Top van Hey!!

Dus je kan een Mobile L van 11€ perfect combineren met de combi korting vast internet waardoor je maar 7€ betaalt!

satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Provider

@Vaganzza Dus als ik logica aanhoud. 14-5 € (levenslange korting ipv 4 € tijdelijke promo, geen cumuls) = 9 € en dan 4 € korting om vast internet + mobiel te combineren = 5 €/maand (ipv de 4 € die ik nu voor M betaal?)

Waar haal je die 30 GB extra? Die promo is toch weg?
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Provider

@satsurfer

Ik had al Mobile L voor 10€ (14€-4€ combikorting vast internet) met een promo van 30GB extra (dus 80GB in totaal). Ik heb er nu gewoon bovenop 3€ korting for life gekregen omdat dit de huidige promo van Mobile L is. Het is, zoals bijna altijd bij Hey, vooral afhankelijk wie je aan de lijn krijgt van de klantendienst.

Wat betreft jouw situatie: ik weet niet of die 5€ korting nog blijft mee overgaan (zou wel goed kunnen, want ik heb zo'n korting al op 2 nrs kunne overzetten naar een Mobile M, die betalen al geruime tijd 4€/maand). Die combi korting wordt automatisch toegekend vanaf Mobile L als je ook vast internet hebt (daar moet je dus niet om vragen). Straks kan je op 2€/maand landen (14€-5€-4€-3€) voor 50GB Mobile L :)

buthead
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

De regel bij Hey is dat er max 2 kortingen per product kunnen zijn had ik vernomen van medewerker van Hey en Orange die men hielpen met mijn kortingen.

Anders hadden we het allemaal bijna gratis met die promo’s
Internet = Orange
Telefonie/GSM = Orange
TV = Streaming
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Ik heb er dan toch 3 te pakken, maar vermoedelijk zullen het max 2 van die € kortingen zijn die ze bedoelen :)

buthead
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

Die combi korting zal dat wel gezien zijn in het totaal

Wss heb je in totaal 4 “kortingen” op 2 producten ?
Internet = Orange
Telefonie/GSM = Orange
TV = Streaming
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Vaganzza schreef: 4 maanden geleden Ik heb er dan toch 3 te pakken, maar vermoedelijk zullen het max 2 van die € kortingen zijn die ze bedoelen :)
Net gebeld. De promo op de L kreeg ik niet, maar dus 4 € combokorting, de 5 € meenemen, en de 10 GB extra levenslang over gezwegen. Komt op 5 € zei ze. :-D
Hopelijk binnenkort nog eens 30 GB extra (maar dat gaan ze wss. niet willen toekennen bij bestaande klanten)

Nu zie ik geen 4 € korting combo, maar Promo 10% for life (-1.4 €). 7.6 € voor L. en mijn 10 GB extra foetsie.

Ze zei dat het 48 u. kan duren eer het goed staat. wachten of terugbellen? Want anders gaan ze zeggen binnen 2 dagen (is gedaan).

"Status van je aanvraag: uitgevoerd"
neils1108
Premium Member
Premium Member
Provider

satsurfer schreef: 3 maanden geleden De promo op de L kreeg ik niet,
Raar, ik had die wel gekregen. Maar je moet heel veel chance hebben denk ik...

Maar ben weggegaan... Niet omdat het slecht is, vind het gewoon spijtig dat eSIM support nog niet mogelijk is in 2026. Zal maar afwachten voor nu eh...

VossyGamer
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 158 keer
Bedankt: 85 keer
Provider

Mijn eSIM bij Hey werkt al 2 dagen perfect. 😉
Student Business & IT @ VIVES Kortrijk | Jobstudent bij Afbeelding
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Provider

"Ik heb het even voor je nagekeken, maar jammer genoeg moet ik bevestigen dat het multiproductvoordeel enkel geldig is bij het aanvragen van een nieuw Hey! Mobile L- of XL-abonnement."

"Je levenslange korting van €5 blijft behouden, maar een upgrade wordt niet gezien als een tariefwijziging en daardoor kom je niet in aanmerking. Ik kan je enkel de informatie doorgeven die terug te vinden is in mijn systeem."
neils1108
Premium Member
Premium Member
Provider

VossyGamer schreef: 3 maanden geleden Mijn eSIM bij Hey werkt al 2 dagen perfect.
Bij mij normaal ook. Maar door een scherm reparatie waren al m'n esim profiel corrupt en heb gewoon niet weer zin om heel de tijd te sturen met hun klantendienst of te bellen.

fmcstaartmees
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 10 keer

oorspronkelijk edpnet, sinds de overschakeling naar hun eigen netwerk veel gesukkel en miserie.
Eindoplossing: fiber en telefonie aan huis via fastFiber en mobiel via HeyTelecom ... en bovendien een pak goedkoper
Converted
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 19 keer
Provider

Update: RCS is beschikbaar op iPhone voor Orange/Hey Telecom…
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

Heb dit al heel lang actief op de iPhone met Hey
Internet = Orange
Telefonie/GSM = Orange
TV = Streaming
Kun
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 37 keer
Provider
Te Koop forum

Voor wie het interessant vind, je kan nu €7 betalen voor 35GB data i.p.v 25GB. “Tot 9 augustus”

Ze passen echt constant hun promo’s aan.
Internet + TV: Telenet
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar, Hey telecom)”