Telenet vast internet 0GB verbruik op de meter

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 250 keer
Bedankt: 163 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider
Te Koop forum

Werkt de meter bij jullie nog? Bij mij staat die sinds 17 januari op 0:

Screenshot 2026-01-23 at 22-20-25 Je internet MyTelenet.png

Als ik op de vorige periodes klik zie ik wel een echt verbruik geteld.
datakiller
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 46 keer
Provider

Hier werkt die (helaas) wel nog.
Telenet ONE: https://www.speedtest.net/my-result/d/7 ... 3afbda.png
Telenet ONE for one (mobiel): 300kbps in Gent-Sint-Pieters :-D maar de upload is wel gewoon 20Mbps
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 16 keer

Intern wordt het wellicht wel bijgehouden denk ik? Is weer zo'n hidden quirk zoals zovele in die omgeving.. op den duur kun je het even goed easter eggs noemen. Alhoewel, die moet je zoeken, deze komen je uit zichzelf tegen.

Ik heb gemengde gevoelens bij het MyTelenet-portaal. Bij administratieve handelingen werkt er eigenlijk nooit iets, je wordt 95% van de tijd begroet met een exception. Op den duur twijfel je of het aan de kwaliteit van hun systeem ligt, of dat ze het met opzet doen.. (grapje trouwens)

Modeminstellingen zijn nooit een probleem. Lijkt mij dan toch eerder dat de communicatie tussen modem en/of interface en Telenet profile data storage niet echt optimaal is.

Of ben ik de enige met dat probleem? Want dan hebben ze mij serieus.. de kabels zijn hier in Erembodegem ook niet je dat maar dat terzijde
To download or not to download, that's the question.
Taaner242
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 32 keer
Provider
Te Koop forum

Bij mij werkt het correct, zowel in browser als in app, en ook voor de account van mijn vader.

Uiteraard heb je al eens geprobeerd met af te loggen en opnieuw in te loggen, daluren op en af gezet,...
nerph
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 59 keer
Recent bedankt: 3 keer
Provider

Je zou kunnen inloggen via een incognito venster, gewoon om te checken dat het niets met jou browser te maken heeft.
Internet > FASTfiber (2500/2500) via FRITZ!Box 7690
Mobiel > Mobile Vikings (30GB) + Telenet (5GB) via iPhone 15 Pro 256GB
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 250 keer
Bedankt: 163 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider
Te Koop forum

Ik heb zelfs een vers Firefox profile gemaakt en daar ingelogd, nog steeds 0 GB.... misschien nog een gevolg van de recente storing viewtopic.php?t=67921 ?

En ik denk ook dat die teller achterliggend weldegelijk werkt en ze 'optijd' de smallband activeren als ik over de 3TB piekuren FUP zou gaan :)

Ik heb wel een eigen modem, maar het heeft voorheen altijd gewerkt dus daar zal het niet aan liggen dan.
Fireblade schreef: 23 jan 2026, 23:36 Of ben ik de enige met dat probleem?
Nee die interface is gewoon echt crappy idd, hoe vaak ik hier al heb op moeten kijken is ontelbaar:
TNevengeduld..jpg
TNevengeduld..jpg (6.71 KiB) 317 keer bekeken

Ik heb heimwee naar de interface die ze vroeger hadden met de menulijst van alle benodigdheden aan de linkerkant, die werkte tenminste goed zover ik herinner...
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”