Mijn kleine frustratie van de dag ...

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
FredericV
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 29 keer
Recent bedankt: 1 keer

Splitter schreef: 6 dagen geleden niet te vergeten dat het duurder maken van afvalophaling er niet voor zal zorgen dat er minder afval is, het zal er enkel voor zorgen dat er "minder afval op de juiste plek" is, we zullen het sluikstorten volgend jaar ongetwijfeld weer zien toenemen :(
In mijn gemeente is de toegang tot het containerpark van 2 naar 4 euro gegaan (dus dit wel zeggen niet meer zomaar dan rijden, maar meer opsparen).
Helaas is grofvuil nu 8 euro ipv 2 euro voor de kleinste hoeveelheid, bovenop de toegang van het park.

Ook de huisvalzakken worden veel duurder.

Ondertussen geef ik metaal al af bij de schroothandel, en meestal krijg ik er ook nog iets voor, ipv 2 of 4 euro te moeten geven aan containerpark.

Ik voorspel dat het sluikstort probleem alleen maar erger gaat worden. Het is nu al een probleem, en zelfs op wandelpaden in naburige gemeentes is het al een pest.
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 532 keer
Bedankt: 698 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider

heist_175 schreef: 6 dagen geleden Hoe wordt dat opgelost voor mindervaliden en ouderen?
Zo ?
heist_175 schreef: 6 dagen geleden en de vuilkar moet enkel een paar locaties aandoen.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
on4bam
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 328 keer
Bedankt: 672 keer
Recent bedankt: 4 keer
Provider

De "aanbiedingen" via Techpulse die er geen blijken te zijn.

Ik heb niet de neiging op regelmatig op de "deals" van Techpulse te klikken maar een hele tijd geleden was er een aanbieding voor een Samsung A56, ik had zo'n toestel een paar maanden er voor gekocht en wou wel eens kijken... helaas de link verwees naar een A56 die duurder was dan het artikel beweerde.

Verleden week een aanbieding voor een Apple watch die na het klikken niet aan de prijs in het artikel te koop was en nu zelfs als "niet op voorraad" staat.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
FredericV
Pro Member
Pro Member

Gisteren naar Brico St-Denijs-Westrem om een duplicaat van een missende factuur te vragen. Had bankafschrift bij dus exacte timestamp en bedrag.

Kassa bediende: we mogen dat niet meer van onze baas. Gebruik de app.

Ik: sorry maar ik heb recht op een duplicaat bij verlies, en ik heb de app niet gebruikt of mijn kaart aan deze factuur laten koppelen.

Dus waar gaat deze maatschappij naar toe? Alles digitaal? Niks meer menselijk? Alles achter procedures?
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 91 keer
Bedankt: 174 keer
Provider
Te Koop forum

Mwa zelfde met buyback van krefel. Staat op de site ja medewerkers zullen je helpen met het opnieuw instellen van je apparaat en afhandeling.
Dan kom je in de winkel en dan zeggen ze je moet het zelf doen.

service is echt niks meer en geen enkele medewerker durft nog wat creativiteit aan.
FredericV
Pro Member
Pro Member

Brico heeft ondertussen het duplicaat van de factuur per mail gestuurd.

In hun mail staat ook dat dit weldra via PEPPOL gaat:

"Vanaf 1/1/26 zal dit niet meer mogelijk zijn in de winkel. Enkel via peppol."

Goed, want een verloren factuur gaat dan niet meer gebeuren.
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1702 keer
Bedankt: 1541 keer
Recent bedankt: 14 keer
Provider
Te Koop forum

Een fysieke winkel die geen service levert is ten dode opgeschreven.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”