Ik was van plan om volgend jaar de rx 9060 xt te kopen, maar misschien is het een goed idee om dat nu te doen vanwege de ram-tekort. Ik neem aan dat de AI-bedrijven binnenkort alle grafische kaarten gaan gebruiken voor AI. Nvidia gaat volgend jaar 30% minder grafische kaarten produceren.
Wie wil dit kopen voor €100? Bidden mag.
Je mag naar Brussel-Zuid gaan om dat op te halen.
Het werkt perfect en ik heb nog de originele doos. Gekocht in 2022 bij Alternate.be.
(Er is wel een heel klein beetje stof.)
[Te koop] PowerColor RX 6600 FIGHTER 8GB
-
boran_blok
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 104 keer
Ophalen in brussel zie ik niet direct zitten, ik denk ook dat je volgens de template van 2e hands tekoop nog wat dingen moet aanvullen.
Maar indien verzending (op mijn kosten) mogelijk is start ik met een bod van100 euro.
Maar indien verzending (op mijn kosten) mogelijk is start ik met een bod van100 euro.
-
boran_blok
- Elite Poster

Hiet zitten we dus in een situatie waar het volgen van de forumtemplate wel duidelijkheid zou verschaft hebben:
viewtopic.php?t=21541
Specifiek, lengte van de biedingen (hoeveel uur na hoogste bod wordt het aanvaard, etc)
Ik ga hier nu niet veel verder achter zitten maar bekijk die thread eens.
viewtopic.php?t=21541
Specifiek, lengte van de biedingen (hoeveel uur na hoogste bod wordt het aanvaard, etc)
Ik ga hier nu niet veel verder achter zitten maar bekijk die thread eens.
-
boran_blok
- Elite Poster

@Kun even vermelden dat ik afzie van mijn bod, ik kan hier niet aan blijven vasthangen.