Blijkbaar heeft Scarlet vorige week plots de samenwerking met Signpost beëindigd, waardoor hun abonnees plots zonder ADSL verbinding vielen.
Vanaf nu werken ze samen met Belgacom Wholesale Turboline.
Bron : http://www.zdnet.be/news.cfm?id=54027&mxp=101
Natuurlijk ken ik de achtergrond niet, maar ik vind het niet kunnen dat een Scarlet zomaar kan beslissen om, van de ene dag op de andere, een samenwerking te verbreken en daarmee consumenten van Signpost in de kou te zetten.
Moet er niet aan denken dat dit zich herhaalt met andere internetaanbieders die inkopen bij Scarlet.
Signpost-abonnees opnieuw online
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 46 keer
Deze mensen zijn allemaal omgezet naar fulladsl (signpost -> via belgacom wholesale ). Die mensen hebben normaal allemaal login gegevens daarvan ontvangen ( reeds maanden terug ). Denk dat signpost dan niet alle klanten heeft ingelicht.