Giveaway Homey Energy Dongle

Vragen of opmerking aan het adres van de Userbase.be crew kan je hier posten. Ook nieuws ivm Userbase.be wordt hier gepost.
EotT
Crew support
Crew support
Uitgedeelde bedankjes: 198 keer
Bedankt: 321 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider
Te Koop forum

Goztow schreef: 4 dagen geleden Het lot is EotT goed gezind. Als ik het me goed herinner, heb je tijde 's de meeting ook een giveaway gewonnen?
Ja, inderdaad, een Mikrotik access point. Thuis het meteen aan het werk gezet, ter vervanging van een toestel dat net de geest had gegeven. Wat een timing 😉
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 55 keer
Recent bedankt: 2 keer

on4bam schreef:Tip voor volgende Giveaways.. blijf dicht in mijn buurt.
Live event 2024, mijn buur wint, Live event mijn buur wint (accespoint), deze trekking mijn buur op het rad wint de Homey P1.... :eek:

Proficiat aan de winnaars, :beerchug: maar bij een volgende gelegenheid doe ik weer mee.
Misschien moeten we afspreken en dan plaatste tussen ons “vermarkten”

Proficiat aan de winnaars!
cadsite
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
Bedankt: 761 keer
Recent bedankt: 9 keer
Provider
Te Koop forum

Proficiat!
Is er iemand die al eentje van homewizard had en kan vergelijken?
Flup
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 59 keer
Provider

@on4bam Ik zat vorig jaar aan uw tafel en had toen aan het rad geen succes. Dit jaar in herkansing wél de fritzbox 6670 cable gewonnen.
Ondertussen geregistreerd bij HEY! en werkt zeer goed. Had al een 3000AX als accespoint, heb die nu in mesh gezet met de fritzbox (nog steeds bekabeld).
Dus zeer tevreden met mijn prijs (nu kan ik even niet meer zeggen dat ik nooit iets win ;) )

Proficiat aan de winnaars van de P1 meter ! (heb mij maar onthouden van deelname aangezien ik al gewonnen heb ;)
Ik heb de homewizard maar momenteel (tot verhuis volgend jaar) nog geen zonnepanelen dus gebruik het enkel om inzicht te krijgen.
Ik hoor wel in sommige reviews van thuisbatterijen dat homewizard beperkt zou zijn in aantal connecties (ik vermoed dat dit dan lokaal is) waardoor daar soms andere P1 meters aangeraden worden, tis niet uit eigen ondervinding voor alle duidelijkheid :)
VoIP: OVH , Scarlet(amper gebruikt), betamaxklonen
Provider: Scarlet trio (50/4 mbps down/up ,cap). Synch 100/10
Modem/Router: Fritz!Box 7360 int, (full vectoring support)
TV:Living HTPC (xbmc,bhaalu) en decoder V3b, Slaapkamer decoder V4 + Pi2
Mobiel: MV
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 148 keer
Bedankt: 111 keer
Provider
Te Koop forum

https://homey.app/nl-be/homey-pro/

Pro Model 2026... Vandaar mijn vraag tijdens de meeting over model 2023. Mijn gevoel zei me dat er een nieuwe aan stond te komen.
Tevens ook geen wijziging in Radio's, dus Zwave Long Range (800) zit er niet in.

De Mini is trouwens ook gereleased net na Cyber Monday.
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
Fallschirmjaeger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 11 keer
Provider

Ik zag het ook op tweakers en moest direct denken aan het event. Heb er met black friday eentje besteld op bol.com (€349, maar via kortingsbonnen maar €324 betaald) dus ik twijfel tussen houden of terug sturen en wachten tot die nog eens in prijs zakt bij Bol om dan opnieuw te bestellen.
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 148 keer
Bedankt: 111 keer
Provider
Te Koop forum

Ik wilde de hint niet geven, maar aangezien je het zelf aangeeft, terugsturen lijkt me geen domme zet. Het is een toestel dat al 3 jaar oud is.
Bijkomend, tijdens de meeting zei hij dat er 10 jaar ondersteuning zou zijn (LG owned, eigen lokaal en onafhankelijk dev-team verzekerd, enz...). Op de productpagina staat tot juni 2031. Dat voelt niet echt als 10 jaar maar eerder 5,5 jaar.
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
Plaats reactie

Terug naar “Userbase: Aankondigingen, vragen en suggesties”