Nieuwe klanten?!

Plaats reactie
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

justinonline schreef:
flakey schreef:Kan ik hier uit afleiden dat ze terug nieuwe klanten aannemen? Op de website staat nochthans van niet.
Yup... heb mijn aanvraag nu lopen vanaf januari...
Sinds een paar dagen terug account geactiveerd maar nog nie online :|

Denk er nog maar ff over na lol :evil:
Kan iemand me uitleggen wat er is veranderd waardoor realdsl nu weer wel nieuwe klanten aanneemt?
Robbe
El Robre
El Robre
Twitter: infocaris
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Omdat ze in bepaalde telefoonzones al op hun eigen netwerk zitten & dat ze er mensen bij nemen die er in die zones bij willen :???:

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Tracer07
Pro Member
Pro Member

ah zijn er al mensen overgezet? ..er is nog nix van gezegd.. zou wel leuk zijn mochten we nog is iets horen van realdsl over de overzetting ^^
flakey
Plus Member
Plus Member

Ik denk dat iedereen er hier evenveel van af weet, namelijks niks. Realdsl lost gewoon niets en ondertussen stiekem nieuwe klanten aannemen, foei foei...
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

ik vind dit toch ook vreemd ze .. nieuwe klanten en de huidige problemen zijn nog niet opgelost.. voelt een beetje bedrogen..
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

Ofloo schreef:ik vind dit toch ook vreemd ze .. nieuwe klanten en de huidige problemen zijn nog niet opgelost.. voelt een beetje bedrogen..
... zullen gedacht hebben, als Tele2 daarmee wegraakt, waarom wij niet ? :twisted: Oh Jezus, ik lach al met mijn eigen ellende. :lol:
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Tele2 geraakt er niet mee weg ! Die zetten ook servers bij ..
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

Ofloo schreef:Tele2 geraakt er niet mee weg ! Die zetten ook servers bij ..
.... zullen ze best wel eens OOIT doen. Maar bij iedere poging van mij om ook maar iets van tijdsframe hierover te krijgen : nada. Sommige van de technici die ik hierover aansprak vielen zelfs helemaal uit de lucht. ("ah ja ? Da's het eerste wat ik erover hoor"). De eerste die een echte, serieuze uitspraak hierover binnen heeft, en dus iets anders als "we hebben een speciale cel opgericht die het probleem bekijkt" (want we weten allemaal dat het bij Tele2 echt wel bij KIJKEN blijft) mag me daar gerust iets over laten weten.

Dus for the time being, they're still getting away with it. Sadly. :cry: Maar 't is hier geen Tele2 topic.

Alle mensen met Realdsl snelheidsproblemen : jongens, ik hoop dat jullie snel verbetering mogen krijgen.

Van harte.
zirou
Member
Member

Hoelang duurt het tussen de aanvraag op de site en het kunnen gebruiken van ADSL bij REAL?

Hebben jullie nog tips om niet te lang te moeten wachten?
Thx
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”