Kan iemand me uitleggen wat er is veranderd waardoor realdsl nu weer wel nieuwe klanten aanneemt?justinonline schreef:Yup... heb mijn aanvraag nu lopen vanaf januari...flakey schreef:Kan ik hier uit afleiden dat ze terug nieuwe klanten aannemen? Op de website staat nochthans van niet.
Sinds een paar dagen terug account geactiveerd maar nog nie online![]()
Denk er nog maar ff over na lol
Nieuwe klanten?!
- poohbeer
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Robbe
- El Robre
- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Omdat ze in bepaalde telefoonzones al op hun eigen netwerk zitten & dat ze er mensen bij nemen die er in die zones bij willen 

Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
... zullen gedacht hebben, als Tele2 daarmee wegraakt, waarom wij niet ?Ofloo schreef:ik vind dit toch ook vreemd ze .. nieuwe klanten en de huidige problemen zijn nog niet opgelost.. voelt een beetje bedrogen..

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
.... zullen ze best wel eens OOIT doen. Maar bij iedere poging van mij om ook maar iets van tijdsframe hierover te krijgen : nada. Sommige van de technici die ik hierover aansprak vielen zelfs helemaal uit de lucht. ("ah ja ? Da's het eerste wat ik erover hoor"). De eerste die een echte, serieuze uitspraak hierover binnen heeft, en dus iets anders als "we hebben een speciale cel opgericht die het probleem bekijkt" (want we weten allemaal dat het bij Tele2 echt wel bij KIJKEN blijft) mag me daar gerust iets over laten weten.Ofloo schreef:Tele2 geraakt er niet mee weg ! Die zetten ook servers bij ..
Dus for the time being, they're still getting away with it. Sadly.

Alle mensen met Realdsl snelheidsproblemen : jongens, ik hoop dat jullie snel verbetering mogen krijgen.
Van harte.