Hey steek Digi de loef af

Discuteer hier mee over Digi Belgium
Plaats reactie
telemans
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 7 keer

Voor bestaande klanten en nieuwe klanten is Hey er met 5 euro voor 15GB.
Dat is dezelfde prijs als Digi.
DIGI Belgium
Official
Official
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 52 keer
Recent bedankt: 8 keer

Dag Telemans,

Fijn om te zien dat onze aanpak en prijszetting een positieve invloed hebben op de markt! Daar doen we het voor. 😊

Dit is evenwel een tijdelijke promo. Onze vaste prijzen zullen op 1 januari daarentegen niet opnieuw de hoogte ingaan.

Bovendien betaal je bij DIGI amper €0,0006/MB wanneer je buiten de bundel gaat, wat een enorm verschil is met de €0,01/MB die je bij Hey betaalt.

Groeten,

Noah van DIGI
heist_175
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 1230 keer
Recent bedankt: 8 keer

telemans schreef: 3 dagen geleden Voor bestaande klanten en nieuwe klanten is Hey er met 5 euro voor 15GB.
Veel "loef afsteken" is er dus niet aan.
Hey had dat aanbod eerder al, nl een jaar geleden toen DIGI gelanceerd werd.
Dat Hey-aanbod werd enkele maanden later geschrapt, vermoedelijk omdat er toch niet zo veel klanten de overstap maakten naar DIGI. Dat Hey dat aanbod nu terug lanceert geeft eerder aan dat DIGI hen nu toch pijn doet?
En vergelijk zeker ook de tarieven voor roaming en buiten bundel.

Ik werk niet voor DIGI, noch in de telco-sector.
Ik weet wel dat in een oligopolie de klant verliest.
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 84 keer
Provider

Heist, kun je verklappen wie wint ivm roaming? Ik weet wel dat er heel wat haken en ogen zitten aan digi, nu ook wat sms betreft.
ben144
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 25 keer

Klopt. Digi niet nemen als je regelmatig in een grensgebied rondrijd. Roaming werkt meestal wel, maar duurt zeker 10 tot 30 minuten eer je terug data verbinding hebt. Hun advies is prullen met de digi stk app, maar dat kan niet tijdens het rijden.
R2D2
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 126 keer
Bedankt: 205 keer
Recent bedankt: 5 keer

Wat betreft die trage of slechte roaming switch bij grensovergang (daar zal wel een "goede" Engelse term voor bestaan): ik ervaar ook bij Telenet dat die overgangen alles behalve vlot verlopen. Soms zeer vervelend. Onbegrijpelijk hoe na 30+ jaar GSM-technolgie dat nog altijd zo problematisch is.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 637 keer
Bedankt: 750 keer
Recent bedankt: 10 keer
Provider
Te Koop forum

Zo'n acties werken in 2 richtingen, Hey kan een aantal klanten die Digi zouden overwegen overtuigen om bij hen te gaan. Hey kan Digi dus ook pijn doen met zo'n acties. Enkel de klant wint bij de lagere prijzen.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1700 keer
Bedankt: 1538 keer
Recent bedankt: 45 keer
Provider
Te Koop forum

Digi biedt 20 GB data aan bij hun 5 euro abonnement.
NickG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 53 keer

telemans schreef: 3 dagen geleden Voor bestaande klanten en nieuwe klanten is Hey er met 5 euro voor 15GB.
Maar alweer niet écht voor bestaande klanten, want enkel voor nieuwe SIM registraties bij bestaande klanten. Op bestaande abonnementen kan dit niet geactiveerd worden. 3 Van de 4 SIMs in ons gezin hadden al het 5€ abo bij Hey, maar de laatst toegevoegde dus niet (toen was de 5€ actie al over destijds, al kwam dat ook door de problemen bij switchen).

Eigenlijk zou ik gewoon om een punt te maken die moeten overzetten naar Digi :evil:
michaelbelgium
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 20 keer
Provider

Correctie: Zelfde prijs maar minder data.
Sinds kort bied digi 5€ voor 20gb.
En zoals noah zei: Bij Hey is 't tijdelijk.
internet: Hey! 150/15 - 29€/m
GSM: Digi 15GB - 5€/m
Matt555
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 51 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Zal er voor mij van afhangen indien Digi zijn woord getrouw blijft qua 10 euro voor internet prijs of een mobiel telef. abbo nodig is ....voor overstap van Hey naar Digi ? voor die 10 euro kan ik wel indien noodgedwongen mijn reserve orange prepaid "ombouwen" naar hen

Ik verwacht dat Digi hun allen nog wel eens de loef gaat afsteken zoals voorheen gebleken is ...
Windows Tablet
Windows 10 Home 64-bit ,
Intel Core m3 7Y30 @ 1.10GHz 47 °C
Kaby Lake-U/Y 14nm Technology
RAM
8.00GB Single-Channel DDR3 @ 931MHz (14-17-17-40)
238GB Netac SSD 256GB (SATA (SSD))
Motherboard
CHUWI Innovation And Technology(ShenZhen)co.Ltd UBook Pro
crc
Starter
Starter
Bedankt: 2 keer

NickG schreef: 3 dagen geleden Maar alweer niet écht voor bestaande klanten, want enkel voor nieuwe SIM registraties bij bestaande klanten.
Toch wel, ik was al klant sinds augustus en zie dit staan op mijn laatste factuur.

DIGI Mobile 15 GB + 5GB Bonus
.....
Usage Available Used Period Amount
Mobile Internet 20480 4025.37 MB 01/11 - 30/11 €0,00
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
Bedankt: 45 keer

Als ik op de website bij 'mijn hey' ga kan ik bestaande sim kaarten toch niet naar dat S abonnement wijzigen. En de klantendienst doet ook niet heel veel. Ik vroeg om een M abonnement aan te passen naar het promo tarief van 7 euro (terwijl ik nu 9 betaal) en dat kan ook niet zeggen ze.
TheCeet
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 172 keer
Recent bedankt: 4 keer
Provider

Omweg is om Hey > Proximus e-sim aan te vragen en dan na 1 werkdag terug hey aan te vragen? Geen idee of dit werkt.
iPhone 13 Pro: AfbeeldingCitymesh - 300GB
Lenovo M720q (i5-8400T): OPNsense - 25.7.9
Lenovo M90Q G3 (i5-12500T): Proxmox server - 9.1.2
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP: Afbeelding Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
BMaster
Elite Poster
Elite Poster

Het is gelukt! :-) De vraag opnieuw gesteld, en gezegd dat ik eerst die omweg zou kunnen doen maar dat dat onnodig werk voor iedereen is... en nu hebben ze een uitzondering toegestaan!
Steven_09
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 74 keer

Is het echt gelukt om die Mobile M naar S om te zetten (zichtbaar in MyHey)? Want bij mij hielden ze het been stijf: "dossier "aangemaakt, enz. Om uiteindelijk botte weigering te krijgen. Dan mijn dreigement gewoon uitgevoerd (Proximus e-sim), en na kleine week zat ik weer bij Hey met Mobile S...
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1700 keer
Bedankt: 1538 keer
Recent bedankt: 45 keer
Provider
Te Koop forum

Eenieder kan gaan daar waar hij wil uiteraard. Maar alleen al het feit dat digi de moeite doet om hier aanwezig te zijn en mensen te helpen is voor mij een plus. Deze moeilijke markt willen openbreken verdient ook wel mijn steun als kleine customer.
BMaster
Elite Poster
Elite Poster

Steven_09 schreef: 2 dagen geleden Is het echt gelukt om die Mobile M naar S om te zetten (zichtbaar in MyHey)? Want bij mij hielden ze het been stijf: "dossier "aangemaakt, enz. Om uiteindelijk botte weigering te krijgen. Dan mijn dreigement gewoon uitgevoerd (Proximus e-sim), en na kleine week zat ik weer bij Hey met Mobile S...
Nee, maar wel om de huidige promo-prijs van 7 euro te krijgen voor de Mobile M abonnnementen. Dat wilden ze eerst ook niet, maar na wat aandringen dus wel.

En inderdaad, dat Digi hier aanwezig is, is zeker een plus! Maar ik moet zeggen dat Hey nu blijkbaar ook relatief vlot bereikbaar is (via whatsapp had ik vrijwel direct iemand te pakken vandaag), wat toch ook een hele verbetering is dan een tijd geleden.
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 218 keer
Provider

De loef afsteken... :lol:
Poging tot prijs te matchen dus
Mochten ze nu opeens gans Vlaanderen van fiber voorzien hebben, zouden we kunnen spreken van de loef afsteken ;-)
Plaats reactie

Terug naar “DIGI Belgium”