De vraag is nu: "hoe verlaag ik mijn verbinding naar 1.1 mbps?"

Dat is waarschijnlijk een foutje met de splitters. Zit er op elke stopcontact een splitter? Ook op de niet gebruikte contacten zet je best een splitter. Normaal mag je internet niet uitvallen als je aan het bellen bent. Kijk dat eens even na.liezande schreef:Wat me ook opvalt is dat wanneer de telefoon wordt opgenomen de internetverbinding soms uitvalt. Strange....
NOOIT een splitter zetten op een stopcontact... als het u al lukt zal uwe modem der ni beter van wordenSub Zero schreef:Dat is waarschijnlijk een foutje met de splitters. Zit er op elke stopcontact een splitter? Ook op de niet gebruikte contacten zet je best een splitter. Normaal mag je internet niet uitvallen als je aan het bellen bent. Kijk dat eens even na.
het testje gaf verbonden met : 2856 kbit/s of 357 kbyte/sPi R² schreef:ik zou eens een speedtestje doen op nukem zijn site bijvoorbeeld. Want als ge een goeie versie van windows hebt, kan het soms wel eens zijn dat hij totaal niet weergeeft wat uw werkelijke snelheid is.
aangezien ik het pas van eind april had, heb ik al de nieuwe versie, maar kom.The Oddity schreef:archibabe,
bij die asus en eicon usb modems kan het soms aan de driver liggen dat de synch snelheid verkeerd wordt weergegeven. Windows maakt gebruik van de driver, dus als de driver verkeerde waarden doorgeeft, dan zal windows u ook rare dingen geven.
Ik zou zeggen bekijk eens wat je driver zegt wat je als synch snelheid hebt en indien dat hetzelfde is, dan zou ik zeggen, indien je het zelf nodig acht update je driver naar de laatste versie.
Nu je dl-speed lijt uiterst in orde. Volgens mij is je connectie in orde. Enkel een fout in de driver. Zie elders in dit specifiek forum, hier zijn gelijkaardige problemen gepost.