Eindelijk 5G in delen van Genk Centrum ?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
ghostboy1993
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 16 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Hey mensen , het is mij vandaag opgevallen toen ik van de post van genk ( waar de warmste week podium ongeveer staat ) wandelde dat ik 5G had tot ergens in Shopping 3 in genk. als je van stads cafe wat verder wandeld val je op 4G+ van Orange .

Nu is mijn vraag hebben ze in Genk tijdelijke 5G mast geplaats voor die warmste week of komt het door de Nieuwe mast in de buurt van genk station dat we permament eindelijk 5G in het centrum hebben ? ( vraag dit puur uit interesse en nieuwschierigheid )
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 108 keer
Recent bedankt: 1 keer

Het zou kunnen dat ze tijdelijk extra capaciteit (met oa 5G) voorzien hebben door het plaatsen van tijdelijke masten. De dekking daarvan is echter beperkt. Als je nu plots over grotere afstand plots 5G hebt zullen ze eerder de antennes en apparatuur vernieuwd hebben. Er zijn daar alvast nog veel geplande werken (upgrades) in de buurt van Genk.
TheCeet
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 172 keer
Recent bedankt: 4 keer
Provider

mobiele mast ziet er zoiets uit, misschien staat die er ergens in de buurt dat je kan zien.
Afbeelding

Op de antennekaart zie ik toch dat er op het dak van shopping 3 een 5G antenne van Orange moet staan.
iPhone 13 Pro: AfbeeldingCitymesh - 300GB
Lenovo M720q (i5-8400T): OPNsense - 25.7.9
Lenovo M90Q G3 (i5-12500T): Proxmox server - 9.1.2
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP: Afbeelding Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar, Hey telecom)”