Ik denk eraan over te stappen naar Hey M. Promo van €7.
Nu 2* Telenet (One for 2) onbeperkt + datasim en 2* Mobile Vikings 10€
25Gb is genoeg, behalve op vakantie (tieners op de achterbank...).
Dat loste ik tot nu toe op met de Telenet datasim en een mifi router.
Ik lees dat je bij Hey geen data kunt "bijkopen" of je abonnement vroegtijdig kunt vernieuwen (zoals bij MV), maar wel 1* per maand van bundel kunt veranderen.
Dus dat zou zijn voor de vakantie naar de L of XL. En dan een maand later weer terug? Maar dan betaal je denk ik 2 maanden het hogere tarief?
Bovendien staat er bij L wel 80GB, maar slechts 35GB in Europa. Dat is dan voor vakantie niet eens zoveel extra...
Ik heb verder nog wat rondgekeken. Yoin lijkt ook wel interessant, dara lijk je ene bundel te kunnen bijkopen, maar is iets duurder en er kom 1€ voor 5G en 0,50€ voor een datalimiet overheen..
Hey: data bijkopen?
- heist_175
- Moderator

- Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
- Bedankt: 1230 keer
- Recent bedankt: 8 keer
DIGI
€5 - 20Gb
€7 - 30Gb
En roaming tarieven die soms 1000x (duizend) keer lager liggen dan andere providers
Ga je buiten bundel betaal je 60cent (niet euro, wel eurocent) extra per Gigabyte (niet megabyte).

€5 - 20Gb
€7 - 30Gb
En roaming tarieven die soms 1000x (duizend) keer lager liggen dan andere providers
Ga je buiten bundel betaal je 60cent (niet euro, wel eurocent) extra per Gigabyte (niet megabyte).

-
daydreamke
- Premium Member

- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 32 keer
Je kunt heel eenvoudig een maand overstappen naar een duurder abbo (een dag voor vertrek op reis), de maandteller begint dan opnieuw te lopen.
Als je terug bent van reis kun je terugstappen naar het goedkoper abbo, wanneer de maand verstreken is van het duurder abbo kom je automatisch terug op het goedkoper abbo. Zo betaal je maar 1 maand het duurdere tarief, zo doen wij het ook
Als je terug bent van reis kun je terugstappen naar het goedkoper abbo, wanneer de maand verstreken is van het duurder abbo kom je automatisch terug op het goedkoper abbo. Zo betaal je maar 1 maand het duurdere tarief, zo doen wij het ook
Int.: BASE: 200/20 Mbps -> €36
TV: BASE TV app -> €9
Tel.: Hey Telecom: 25GB en onbeperkt bellen -> €9 €4
Totaal = €36 + €9 + €4 = €49
TV: BASE TV app -> €9
Tel.: Hey Telecom: 25GB en onbeperkt bellen -> €9 €4
Totaal = €36 + €9 + €4 = €49
@daydreamke dank voor je reactie, dat klinkt goed..
Maar heb ik het goed begrepen dat wanneer je dan van Hey M (25 Gb Be+EU) naar Hey L overstapt ((80Gb waarvan 20 in Eu) je er voor de vakantie netto 5Gb op achteruit gaat en je dus naar Hey XL zou moeten overstappen?
en @heist175 , Digi ziet er nog beter uit, maar is Digi al aan te raden? over Digi hoor ik nog veel slechte verhalen?
Maar heb ik het goed begrepen dat wanneer je dan van Hey M (25 Gb Be+EU) naar Hey L overstapt ((80Gb waarvan 20 in Eu) je er voor de vakantie netto 5Gb op achteruit gaat en je dus naar Hey XL zou moeten overstappen?
en @heist175 , Digi ziet er nog beter uit, maar is Digi al aan te raden? over Digi hoor ik nog veel slechte verhalen?
- cadsite
- userbase crew

- Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
- Bedankt: 761 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Die hey bundel is inderdaad nogal eigenaardig, maar je verstaat het juist. Daarom dat ik met onze gsm's bij de "M" blijf en gewoon een mifi mee neem voor 't geval we data te kort zouden hebben. Dan kan ik ter plekke een sim nemen.
-
Flippi
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 137 keer
- Bedankt: 112 keer
- Recent bedankt: 1 keer
De vraag die ik me hierbij stel: als je kiest voor de Hey! M promo van 7 € en je schakelt tijdelijk over naar een hoger abonnement om later opnieuw terug te keren naar Hey! M, ga je dan nog steeds de promo krijgen? Ik vrees dat je nadien 9 € gaat betalen.
Het voorstel van @cadsite lijkt me een betere oplossing, zeker gezien je al een mifi-router hebt.
Nog ter info: Hey! S is opnieuw beschikbaar, 5 € voor 15 GB en onbeperkt bellen en sms'en.
Het voorstel van @cadsite lijkt me een betere oplossing, zeker gezien je al een mifi-router hebt.
Nog ter info: Hey! S is opnieuw beschikbaar, 5 € voor 15 GB en onbeperkt bellen en sms'en.
Gratis cloudopslag bij Filen.io
20 GB i.p.v. 10 GB met deze invite
20 GB i.p.v. 10 GB met deze invite
dat is een goed idee.
wat voor datasim zouden jullie dan kopen voor de mifi-router op vakantie? (ondersteunt geen e-SIm helaas)
Een abonnement kan niet uit denk ik? en elke keer opnieuw een sim bestellen lijkt me ook lastig?
Voor vakanties buiten Europa doe ik het wel. Online ergens een nieuwe sim bestellen..maar om dat nu ook al voor een weekje skiën in Frankrijk te doen?
en was er niet een FUP oid dat je een Belgisch abonnement niet meer in het buitenland mag gebruiken dan in België zelf?.
wat voor datasim zouden jullie dan kopen voor de mifi-router op vakantie? (ondersteunt geen e-SIm helaas)
Een abonnement kan niet uit denk ik? en elke keer opnieuw een sim bestellen lijkt me ook lastig?
Voor vakanties buiten Europa doe ik het wel. Online ergens een nieuwe sim bestellen..maar om dat nu ook al voor een weekje skiën in Frankrijk te doen?
en was er niet een FUP oid dat je een Belgisch abonnement niet meer in het buitenland mag gebruiken dan in België zelf?.
- cadsite
- userbase crew

- Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
- Bedankt: 761 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Paar jaar geleden had ik een vodafone NL kaart omdat je daar goedkoop unlimited kon nemen per week. Vroeger was unlimited echt unlimited, ook in andere EU landen, nu is dat 'slechts' 25GB bij aankoop van een bundel van 1 week bijvoorbeeld (€14), dus dat is niet meer zo interessant.
De laatste jaren heb ik het niet meer nodig gehad omdat mijn pubers en ik ruim toekwamen met de 25GB, maar ik had het wel op voorhand bekeken wat ik zou nemen. Gewoon een plaatselijke prepaid sim. Wat te nemen is heel afhankelijk van het land en de moment van aanschaf, maar dat lost zichzelf gemakkelijk op.
Je kan ook kijken naar aanbieders zoal lycamobile, die hebben ook nog grote betaalbare bundels, maar meestal is het interessanter om die in het land waar je bent aan te kopen.
Een weekje skiën: ga je dan echt nood hebben aan meer dan je 25GB denk je? Ter plekke ben je bezig en is er wifi waarschijnlijk, dus enkel de rit zou voor veel data kunnen zorgen.
Mijn dochters hebben thuis wat series gedownload op hun gsm en 't probleem was opgelost.
De laatste jaren heb ik het niet meer nodig gehad omdat mijn pubers en ik ruim toekwamen met de 25GB, maar ik had het wel op voorhand bekeken wat ik zou nemen. Gewoon een plaatselijke prepaid sim. Wat te nemen is heel afhankelijk van het land en de moment van aanschaf, maar dat lost zichzelf gemakkelijk op.
Je kan ook kijken naar aanbieders zoal lycamobile, die hebben ook nog grote betaalbare bundels, maar meestal is het interessanter om die in het land waar je bent aan te kopen.
Een weekje skiën: ga je dan echt nood hebben aan meer dan je 25GB denk je? Ter plekke ben je bezig en is er wifi waarschijnlijk, dus enkel de rit zou voor veel data kunnen zorgen.
Mijn dochters hebben thuis wat series gedownload op hun gsm en 't probleem was opgelost.