Orange verhoogt tarieven vanaf januari
- VossyGamer
- Pro Member

- Uitgedeelde bedankjes: 135 keer
- Bedankt: 74 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Orange verhoogt vanaf januari de tarieven voor VOO en Orange.
Reden: "inflatie en hogere kosten voor netwerkinvesteringen." Onzin? Zie: https://vrtnws.be/p.43vGYoWNN
• Bundels met huidige mobiele aanbiedingen stijgen met 2 tot 3 euro per maand.
• Oude mobiele aanbiedingen stijgen met 2,60 tot 4 euro per maand.
• Internet-only formules en bundels zonder mobiel stijgen met 2 tot 3 euro per maand.
• Bepaalde mobiele Orange-abonnementen worden tot 1 euro duurder.
• Tv-formules van VOO worden 3 euro duurder.
• Orange verhoogt tegelijk de datalimieten.
• Operator noemt de formules na de stijging nog steeds competitief.
• Alle klanten van Orange en VOO krijgen persoonlijke info.
• Klanten van hey! blijven buiten de prijsstijging.
• Orange en VOO zijn sinds 1 oktober officieel één bedrijf.
• Overstap naar Orange-producten loopt tot midden 2026.
• Bestaande contracten blijven geldig.
Reden: "inflatie en hogere kosten voor netwerkinvesteringen." Onzin? Zie: https://vrtnws.be/p.43vGYoWNN
• Bundels met huidige mobiele aanbiedingen stijgen met 2 tot 3 euro per maand.
• Oude mobiele aanbiedingen stijgen met 2,60 tot 4 euro per maand.
• Internet-only formules en bundels zonder mobiel stijgen met 2 tot 3 euro per maand.
• Bepaalde mobiele Orange-abonnementen worden tot 1 euro duurder.
• Tv-formules van VOO worden 3 euro duurder.
• Orange verhoogt tegelijk de datalimieten.
• Operator noemt de formules na de stijging nog steeds competitief.
• Alle klanten van Orange en VOO krijgen persoonlijke info.
• Klanten van hey! blijven buiten de prijsstijging.
• Orange en VOO zijn sinds 1 oktober officieel één bedrijf.
• Overstap naar Orange-producten loopt tot midden 2026.
• Bestaande contracten blijven geldig.
Internet: BASE – € 36/maand (combivoordeel)
200/20 Mbps | Via F!B 6660 Cable | 3 TB FUP
Mobiel: Mobile Vikings – € 20/maand
60 + 4 GB (Viking Clan) | Proximus-netwerk
Jobstudent @ Proximus Center
- TheCeet
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 170 keer
- Recent bedankt: 3 keer
altijd handig om de bron te vermelden
iPhone 13 Pro:
Citymesh - 300GB
Lenovo M720q (i5-8400T): OPNsense - 25.7.7_4
Lenovo M90Q G3 (i5-12500T): Proxmox server - 9.1.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:
Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
Citymesh - 300GBLenovo M720q (i5-8400T): OPNsense - 25.7.7_4
ISP:
Hey! (modem in bridge)AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
- TheCeet
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 170 keer
Voor hey veranderd er momenteel niets.
Artikel op Nieuwsblad:
https://www.nieuwsblad.be/nieuws/orange ... 52027.html
Artikel op Nieuwsblad:
https://www.nieuwsblad.be/nieuws/orange ... 52027.html
iPhone 13 Pro:
Citymesh - 300GB
Lenovo M720q (i5-8400T): OPNsense - 25.7.7_4
ISP:
Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
Citymesh - 300GBLenovo M720q (i5-8400T): OPNsense - 25.7.7_4
ISP:
Hey! (modem in bridge)AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
-
thomasdb
- Pro Member

- Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
- Bedankt: 27 keer
- Contacteer:
voor mobiel, als de datastijging ok is, komt dat wel goed voor mij
zoneen vertrek ik er misschien na 25 jaar klant te zijn
2 euro ok 3 euro ? daar ben ik dan niet meer zeker van tenzij de data ineens een pak meer is
ik ben er nu nog bij omdat ik er geen klachten van heb en een tweede sim heb gekoppeld aan m'n datavolume
voor zover ik weet kan dat nergens elders
maar als ze 3 euro stijgen neem ik misschien evengoed elders abonnementen, voor de 2 is het verschil is dan te klein
zeker nu mobile vikings smallband mobiel 5 megabit heeft en orange nog steeds maar 512
afwachten dus
alleszinds dank voor het bericht
zoneen vertrek ik er misschien na 25 jaar klant te zijn
2 euro ok 3 euro ? daar ben ik dan niet meer zeker van tenzij de data ineens een pak meer is
ik ben er nu nog bij omdat ik er geen klachten van heb en een tweede sim heb gekoppeld aan m'n datavolume
voor zover ik weet kan dat nergens elders
maar als ze 3 euro stijgen neem ik misschien evengoed elders abonnementen, voor de 2 is het verschil is dan te klein
zeker nu mobile vikings smallband mobiel 5 megabit heeft en orange nog steeds maar 512
afwachten dus
alleszinds dank voor het bericht
Laatst gewijzigd door thomasdb 3 dagen geleden, in totaal 1 gewijzigd.
-
philippe_d
- Moderator

- Uitgedeelde bedankjes: 1022 keer
- Bedankt: 3816 keer
- Recent bedankt: 12 keer
Misschien beter afwachten op een communicatie van Orange zelf
[EDIT] https://www.orange.be/nl/nieuwe-prijzen
Bij Orange (vaste diensten) moet je altijd een onderscheid maken tussen:
Als je langer terug gaat, dan is de totale inflatie sedert 2022 wellicht 18-20%
Indien de providers werkelijk de index zouden gevolgd hebben ieder jaar, dan waren de prijzen nu nog veel hoger, denk ik.
Maar het punt is niet of dat een verhoging gerechtvaardigd is.
Het enige wat telt: zijn ze nog altijd goedkoper dan de andere providers (vb Telenet, wiens netwerk ze gebruiken).
En indien niet, waarom blijft de klant dan bij Orange ?
[EDIT] https://www.orange.be/nl/nieuwe-prijzen
Bij Orange (vaste diensten) moet je altijd een onderscheid maken tussen:
- Orange in Wallonië (die het VOO netwerk heeft overgenomen, en dus de nieuwe kabel oprator is in Wallonië).
- Orange in Vlaanderen, die het Telenet (Wyre) netwerk gebruikt als wholesale klant.
Wat noem je "onzin"VossyGamer schreef: 4 dagen geleden Orange verhoogt vanaf januari de tarieven voor VOO en Orange.
Als je langer terug gaat, dan is de totale inflatie sedert 2022 wellicht 18-20%
Indien de providers werkelijk de index zouden gevolgd hebben ieder jaar, dan waren de prijzen nu nog veel hoger, denk ik.
Maar het punt is niet of dat een verhoging gerechtvaardigd is.
Het enige wat telt: zijn ze nog altijd goedkoper dan de andere providers (vb Telenet, wiens netwerk ze gebruiken).
En indien niet, waarom blijft de klant dan bij Orange ?
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.10 BETA, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.10 BETA, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
-
boonpwnz
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 91 keer
- Bedankt: 174 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Wat mij vooral stoort is dat hun go intense abbonement naar 24 euro gaat en inbegrepen data naar 160 GB terwijl de medium naar 23 euro gaat en maar 70 GB bevat.
-
Kun
- Pro Member

- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Orange gebruikt nog altijd "fiber" voor hun internetabonnementen, dat mag toch niet meer omdat ze HFC gebruiken?
Ik vraag me af of Hey binnenkort ook TV zal aanbieden zoals BASE.
Ik vind het grappig dat ze 1 maand na de VOO overname alle VOO prijzen hebben verhoogd.
https://corporate.orange.be/nl/node/58036
Ik vraag me af of Hey binnenkort ook TV zal aanbieden zoals BASE.
Ik vind het grappig dat ze 1 maand na de VOO overname alle VOO prijzen hebben verhoogd.
https://corporate.orange.be/nl/node/58036
ISP+TV: TN
-
Cecemel
- Plus Member

- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 12 keer
Same! Ik heb de intense nog steeds en zal die dus niet opzeggen. Ik heb voor slechts 1 euro verschil meer dan dubbel zoveel data!boonpwnz schreef: 3 dagen geleden Wat mij vooral stoort is dat hun go intense abbonement naar 24 euro gaat en inbegrepen data naar 160 GB terwijl de medium naar 23 euro gaat en maar 70 GB bevat.
-
philippe_d
- Moderator

- Uitgedeelde bedankjes: 1022 keer
- Bedankt: 3816 keer
- Recent bedankt: 12 keer
Op hun prijlijst staat duidelijkKun schreef: 3 dagen geleden Orange gebruikt nog altijd "fiber" voor hun internetabonnementen, dat mag toch niet meer omdat ze HFC gebruiken?
*Bestaat niet volledig uit fiber, hybride fiber coax netwerk
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
-
Shenron
- Member

- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 17 keer
De Go Intense aan 24€ is met multiproduct korting als je een pakket hebt met internet en/of meerdere mobiele nummersboonpwnz schreef: 3 dagen geleden Wat mij vooral stoort is dat hun go intense abbonement naar 24 euro gaat en inbegrepen data naar 160 GB terwijl de medium naar 23 euro gaat en maar 70 GB bevat.
de medium aan 23€ is zonder enige pakket korting
Heb je een Medium in een pakket betaal je 15€ als je meerder mobiel en internet hebt
-
satsurfer
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 687 keer
- Bedankt: 407 keer
Als Orange klant ben je 2x genaaid. En al massa duurder dan hey! En de gierige Hey! klanten zoals mezelf krijgen 10 eur korting en geen verhoging.
Geen slecht woord van Hey! (Behalve helpdesk, maar is die van Orange beter?)
29 vs 53 eur voor krak hetzelfde.
Geen slecht woord van Hey! (Behalve helpdesk, maar is die van Orange beter?)
29 vs 53 eur voor krak hetzelfde.
- buthead
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 132 keer
Prijs verhoging altijd jammer.
Ps betaal minder dan 29
-10 en -10% haha dan maar ook inwrijven
Probleem van TN is opgelost in de regio dus weer top
Verder niet te klagen prijs kwaliteit zit goed
Als tip probeer te besparen op die dure tv opties
Ps betaal minder dan 29
-10 en -10% haha dan maar ook inwrijven Probleem van TN is opgelost in de regio dus weer top
Verder niet te klagen prijs kwaliteit zit goed
Als tip probeer te besparen op die dure tv opties
Internet = Hey Telecom
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Streaming
- nerph
- Pro Member

- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 42 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Wat ik mij afvraag is als het om inflatie gaat, waarom verhogen de meeste van de kleinere spelers hun prijzen dan niet. Het is altijd Proximus, Telenet en Orange, of ben ik mis? Ja onlangs edpnet ook, maar voor de rest kan ik mij niet direct herinneren dat anderen (Mobile Vikings, fastfiber, hey!, etc) hun prijzen hebben verhoogd.
-
stefan1234
- Premium Member

- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 38 keer
Discussiëren over of iets de échte reden voor een prijsaanpassing is, alsof ze van hun prijsaanpassingen moeten afzien wanneer Userbase of Tweakers hen op een leugen daaromtrent zouden kunnen betrappen ("Maar maar maar waarom is het bij die of die dan anders? Eh? Eh? We zegde daarop, eh?"), is dom. De reden is uiteindelijk altijd commerciële strategie, en dat is een perfect legitieme reden.
Het rechtvaardigen als "noodzakelijk omwille van de "inflatie" is een neveneffect van het feit dat ISPs op hypocriete wijze connectiviteit maatschappelijk voorstellen als iets dat even essentieel is als water of elektriciteit. Ze wekken die indruk om zoveel mogelijk product te slijten, maar tegelijk willen ze niet als echte publieke nutsvoorzieningen gereguleerd worden. Een soort "don't tell, don't ask"-beleid. Zeg in geen geval dat ge een ordinaire winstmaximalist zijt, en probeer het sympathiek te verpakken als ge uw prijzen verhoogt, en wij als overheid en als samenleving zullen ons niet te veel vragen stellen uw over prijszettingsmacht.
Dus zolang ze het voorstellen als "sorry, we kunnen niet anders", zitten ze min of meer safe. Vandaar die riedel over "inflatie". Als ze openlijk zouden zeggen "Omdat we meer winst willen maken, duh! Bende sukkelaars!", zouden ze daarmee openlijk toegeven dat ze gewoon handelen als winstmaximalisten. En dat zou de politieke druk dan toenemen om ISPs nu eens echt te reguleren als openbare nutsvoorzieningen.
Het rechtvaardigen als "noodzakelijk omwille van de "inflatie" is een neveneffect van het feit dat ISPs op hypocriete wijze connectiviteit maatschappelijk voorstellen als iets dat even essentieel is als water of elektriciteit. Ze wekken die indruk om zoveel mogelijk product te slijten, maar tegelijk willen ze niet als echte publieke nutsvoorzieningen gereguleerd worden. Een soort "don't tell, don't ask"-beleid. Zeg in geen geval dat ge een ordinaire winstmaximalist zijt, en probeer het sympathiek te verpakken als ge uw prijzen verhoogt, en wij als overheid en als samenleving zullen ons niet te veel vragen stellen uw over prijszettingsmacht.
Dus zolang ze het voorstellen als "sorry, we kunnen niet anders", zitten ze min of meer safe. Vandaar die riedel over "inflatie". Als ze openlijk zouden zeggen "Omdat we meer winst willen maken, duh! Bende sukkelaars!", zouden ze daarmee openlijk toegeven dat ze gewoon handelen als winstmaximalisten. En dat zou de politieke druk dan toenemen om ISPs nu eens echt te reguleren als openbare nutsvoorzieningen.
- buthead
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 132 keer
Helemaal niet! Zijn hier om ervaringen te delen en elkaar te helpen.
De grote kunnen het gewoon omdat veel mensen het te veel moeite vinden om over te stappen en dat weten ze maar al te goed.
Ze hebben tonnen aan data en stats.
De kleinere hebben vaak beperkte database aan klanten die prijzen in het oog houden en durven veranderen.
Denk maar aan EDPnet de storm aan reacties ook al prijs in hun persoonlijk.
De grote kunnen het gewoon omdat veel mensen het te veel moeite vinden om over te stappen en dat weten ze maar al te goed.
Ze hebben tonnen aan data en stats.
De kleinere hebben vaak beperkte database aan klanten die prijzen in het oog houden en durven veranderen.
Denk maar aan EDPnet de storm aan reacties ook al prijs in hun persoonlijk.
Internet = Hey Telecom
-
ghostboy1993
- Premium Member

- Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
- Bedankt: 16 keer
Wat ik nog steeds niet begrijp is dat Orange de smallband op de mobiele data nog steeds 512K houdt
Mobile vikings en tadaam is de smallband al lang 5 Mbits !
Als ze de prijs stijging door voeren en die smallband niet aanpassen ben ik echt naar Mobile Vikings !
Tegenwoordig als je Orange klant bent of Proximus/MobileVikings is geen verschil meer want ze dele sommige masten ! Dus ze moeten allebij niet stoeffen met de dekking eerder een verhoogde smallband !
Als ze de prijs stijging door voeren en die smallband niet aanpassen ben ik echt naar Mobile Vikings !
Tegenwoordig als je Orange klant bent of Proximus/MobileVikings is geen verschil meer want ze dele sommige masten ! Dus ze moeten allebij niet stoeffen met de dekking eerder een verhoogde smallband !
-
thomasdb
- Pro Member

- Contacteer:
@ghostboy1993 wel rekeninghoudend met dat mobile vikings (en tadaam ,tadaam was ik vergeten )
een 'unlimited 300 gb' moeten zijn om de 5 megabits te bekomen, en bij orange dit denk ik ook op alle mindere formules van toepassing is
dus evengoed na 10 gb bij mobile small (15€) heb je bij Orange wel nog die 512k zonder meerkost
voor dezelfde 15 euro heb je wel elders (Lyca )al 150gb met eveneens onbeperkt bellen (waarna data danwel eenvoudigweg stopt)
-mijn vrijblijvende suggestie getiteld goed idee voor Orange
hoe groter het abonnement hoe sneller de vertraagde snelheid
(of liever toch gewoon méér dan de huidige 512 na bereiken datalimiet voor iederéén inderdaad , maar dat levert hen misschien téveel klanten op dan
..)
een 'unlimited 300 gb' moeten zijn om de 5 megabits te bekomen, en bij orange dit denk ik ook op alle mindere formules van toepassing is
dus evengoed na 10 gb bij mobile small (15€) heb je bij Orange wel nog die 512k zonder meerkost
voor dezelfde 15 euro heb je wel elders (Lyca )al 150gb met eveneens onbeperkt bellen (waarna data danwel eenvoudigweg stopt)
-mijn vrijblijvende suggestie getiteld goed idee voor Orange
hoe groter het abonnement hoe sneller de vertraagde snelheid
(of liever toch gewoon méér dan de huidige 512 na bereiken datalimiet voor iederéén inderdaad , maar dat levert hen misschien téveel klanten op dan
-
ghostboy1993
- Premium Member

- Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
- Bedankt: 16 keer
@thomasdb dat ze de kleinere formules 512K houden OK .
Zelf heb ik de duurste abo dus de 300 Gb per maand daarna verlaagd snelheid en vind wel als een goedkopere MobileVikings en een tadaam ( telenet ) na 300 Gb kunne geven , moet Orange het zekers ook kunnen en zeker als ze 39€ per maand durven vragen !
Die andere 2 zijn elk 25 Euro dus 14€ per maand goedkoper en dat stoort eigenlijk wel
Zelf heb ik de duurste abo dus de 300 Gb per maand daarna verlaagd snelheid en vind wel als een goedkopere MobileVikings en een tadaam ( telenet ) na 300 Gb kunne geven , moet Orange het zekers ook kunnen en zeker als ze 39€ per maand durven vragen !
Die andere 2 zijn elk 25 Euro dus 14€ per maand goedkoper en dat stoort eigenlijk wel
-
thomasdb
- Pro Member

- Contacteer:
@cadsite ik niet want ik heb een 2de sim aan 3 euro, deze genieten beide van de smallband als de datapot leeg is,
mijn abbonementskost zou van 26 naar 32 stijgen ofzo mocht ik dit opsplitsen naar 2 aparte sims met genoeg data voor elk, bij andere providers
mobile vikings en tadaam met 5 megabit doen jammergenoeg geen meerdere sims op één volumepot(je)
ik ben voor een harde datacap , of smallband, niet voor bijbetalen als het op is, en dan is de keuze van opties al ineens kleiner
bij omschakelen zou ik meer data hebben maar het dient hier enkel voor de gsm en als internetbackup dus dan is die data de meeste maanden 7€ weggegooid geld
Orange's upload van hun 5g is ook 100 megabit via mijn fritzbox ik weet niet hoe dat zit met de andere providers op mijn locatie
offtopic ze doen ook black friday deals voor nieuwe klanten maar deze gelden jammergenoeg slechts één jaar of 6 maanden ( voor gsm goedkoper + bonusdata)
https://www.orange.be/nl/producten-en-d ... ack-friday
bespaar €9/maand op Orange Mobile Medium en €14/maand op Orange Mobile Large, gedurende 12 maanden, zonder verplichting.
medium
22 €/maand
aan
13 €/maand)
(gedurende 12 maanden)
en large aan 25/maand
12 maanden
mijn abbonementskost zou van 26 naar 32 stijgen ofzo mocht ik dit opsplitsen naar 2 aparte sims met genoeg data voor elk, bij andere providers
mobile vikings en tadaam met 5 megabit doen jammergenoeg geen meerdere sims op één volumepot(je)
ik ben voor een harde datacap , of smallband, niet voor bijbetalen als het op is, en dan is de keuze van opties al ineens kleiner
bij omschakelen zou ik meer data hebben maar het dient hier enkel voor de gsm en als internetbackup dus dan is die data de meeste maanden 7€ weggegooid geld
Orange's upload van hun 5g is ook 100 megabit via mijn fritzbox ik weet niet hoe dat zit met de andere providers op mijn locatie
offtopic ze doen ook black friday deals voor nieuwe klanten maar deze gelden jammergenoeg slechts één jaar of 6 maanden ( voor gsm goedkoper + bonusdata)
https://www.orange.be/nl/producten-en-d ... ack-friday
bespaar €9/maand op Orange Mobile Medium en €14/maand op Orange Mobile Large, gedurende 12 maanden, zonder verplichting.
medium
22 €/maand
aan
13 €/maand)
(gedurende 12 maanden)
en large aan 25/maand
12 maanden
-
bigMODDER
- Starter Plus

- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 2 keer
Je zou dit beter doen , ik ben sins het aangepast is bij Mobile Vikings ( deze zomer geweest ) direct gegaan voor Unlimited Fast , heb er nog geen sec spijt van gehad , ik zou zeggen doen !!!ghostboy1993 schreef: 3 dagen geleden Wat ik nog steeds niet begrijp is dat Orange de smallband op de mobiele data nog steeds 512K houdt![]()
Groeten
- proximusboyke
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 166 keer
- Bedankt: 393 keer
net zoals bij proximus zagen en klagen over ocharme 2 a 3 euro
iphone 16 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
ZTE MU5001 5G proximus 450GB
minimac : flex
macbook air 2024
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
mercedes e220 OML
macbook air 2024
- VossyGamer
- Pro Member

- Uitgedeelde bedankjes: 135 keer
- Bedankt: 74 keer
@proximusboyke "ocharme 2 à 3 euro"?! Voortdurend 2 prijsstijgingen per jaar, reken maar het verschil uit over al die jaren... Ongelofelijk dat je deze vorm van graaiflatie altijd verdedigt, en wegwuift. Je username zegt natuurlijk wel genoeg. Ik werk zelf voor Proximus, maar ik ga nooit deze vormen van zogenaamde 'inflatie' van de duopolisten goedpraten of wegmompelen. Ik hoop dat je zelf doorhebt dat je met deze take redelijk alleen bent hier.
Internet: BASE – € 36/maand (combivoordeel)
- proximusboyke
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 166 keer
- Bedankt: 393 keer
@VossyGamer ik heb beetje probleem dat iedereen zit de klagen en zagen voor 36 euro extra met max 8760 uur internet pezier per jaar.
Maar als de tarieven tientallen euros naar omhoog gaan om 72u plezier te hebben op festivals van zoon dochterlief of jullie zelf ; als ze rond 15 euro vragen voor een klein pakje friet met een frikadelleke en wa mayo niemand die hier klaagt en zaagt.
Maar als de tarieven tientallen euros naar omhoog gaan om 72u plezier te hebben op festivals van zoon dochterlief of jullie zelf ; als ze rond 15 euro vragen voor een klein pakje friet met een frikadelleke en wa mayo niemand die hier klaagt en zaagt.
iphone 16 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
macbook air 2024
mercedes e220 OML
macbook air 2024
- cadsite
- userbase crew

- Uitgedeelde bedankjes: 339 keer
- Bedankt: 758 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Dit is zowat het meest belachelijke argument dat je kan aanhalen...proximusboyke schreef: 1 dag geleden @VossyGamer ik heb beetje probleem dat iedereen zit de klagen en zagen voor 36 euro extra met max 8760 uur internet pezier per jaar.
1: op jaarbasis gaat het tussen een duur en goedkoop abonnement over een paar €100, dus niet enkele schamele €'s.
2: een festival interesseert mij niet
3: friet met frikadel en mayonaise maak ik thuis en kost me geen €2.