Herinering na overname nummer

Alle discussies over BASE kunnen hier terecht
Plaats reactie
telemans
Pro Member
Pro Member
Berichten: 265
Lid geworden op: 02 nov 2022, 18:21
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 7 keer

Op 18/10 is een gsm nummer van Base op mijn verzoek overgedragen naar een andere operator
Van Base kreeg ik hier een e mail bevestiging van .
De overdracht werd perfect uitgevoerd
Voor men aanrakingen had ik bestendige opdracht
Verder heb niets meer gehoord, tot ik deze morgen een brief ontving als herinnering van een niet betaalde aanrekening
Ze hebben me geen aanrekening gezonden
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 18689
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 1026 keer
Bedankt: 3825 keer
Recent bedankt: 15 keer
Provider

telemans schreef: 3 weken geleden naar een andere operator
* waarom zo geheimzinnig, naar welke operator?
* BASE heeft hier dus niets mee te maken (overdracht is perfect verlopen), waarom post je dat in het BASE Forum?
* last but not least: niemand op Userbase kan je hierbij helpen, je moet contact nemen met de nieuwe operator

Wat wil je met deze post? Ik zie niet wat jouw vraag is?

telemans schreef: 3 weken geleden Voor men aanrakingen had ik bestendige opdracht
aanrakingen?

* een bestendige opdracht is een maandelijks vast bedrag dat je automatisch betaalt?
* je bedoelt wellicht een domiciliering?
telemans schreef: 3 weken geleden ze hebben me geen aanrekening gezonden
Ga naar het klantenportaal van je nieuwe provider (whoever he is) ...
Daar zal je de rekeningen vinden.
Betaal alle openstaande rekeningen gewoon manueel, het gebeurt soms een tijdje voor de domicilieringsopdracht doorgevoerd word
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.10 BETA, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
telemans
Pro Member
Pro Member
Berichten: 265
Lid geworden op: 02 nov 2022, 18:21
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 7 keer

wat me hoog zit is dat ze een brief met een herinnering zenden voor een aanrekening dat ik niet gekregen heb
heb nu betaald maar is eis de factuur van hen
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 18689
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 1026 keer
Bedankt: 3825 keer
Recent bedankt: 15 keer
Provider

Ja, en kunnen wij daaraan iets doen?
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.10 BETA, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel, Snow)”