Splitt bil naar tempo: iemand ervaring?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
anonyme
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 10 keer

Beste,

Mijn oude werkgever (die ik heb verlaten) heeft mijn telefoonnummer omgezet naar een tempo kaart van Orange.
Zo kan ik mijn nummer behouden en het eventueel weg porteren (volgende week start ik bij nieuwe werkgever en die gaat portatie de eerste werkdag starten).

Ik kon niet bellen toen dat overgezet was wegens niet geïdentificeerd, dit heb ik intussen opgelost (eID inlezen via website en SIM kaart nummer ingeven) en ik kan bellen/sms'en en heb data.
De MyOrange app werkt nietmeer ("oeps, er is iets fout gegaan" melding steeds).

Ik heb nog nooit herladen, geen geld op de Tempo rekening gezet > hoe komt het dan dat ik nog kan bellen/sms'en/data heb?
Zou het kunnen dat abo van vorige werkgever nog even doorloopt?

Ik ben bang dat ik nu niet herladen heb, dat ik binnenkort een vrij grote factuur ga krijgen via splitt bill.

Antwoord klantendienst Orange: "wij weten het ook niet hoe dit kan, maar profiteer ervan zo lang het kan hé." > schoon antwoord :-D

Iemand ervaring mee?

Tnx.
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 166 keer
Bedankt: 393 keer
Recent bedankt: 2 keer

Is het niet zo dat ge op voorhand betaald. Nu je tempo bent dus bij dezelfde operator blijft dat ze het teveel die al betaald is op uw tempo hebben gezet. of dat het uw oude werkgever er iets heeft opgezet om nie zonder te vallen. Net zoals bij een een abo zal hier ook de app niet onmiddellijk werken. Denk 48 tot 72 uur. Misschien eens afsmijten en terug opzetten.
iphone 16 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
ZTE MU5001 5G proximus 450GB
minimac : flex
macbook air 2024
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
anonyme
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 10 keer

Bedankt, opgelost! Reinstall Orange app en nu geeft die veel informatie. Hoeveel belkrediet erop stond en vanwaar dat kwam, dat zegt ie niet, maar wel dat nog 0.81 EUR krediet heb.
Zal er straks eens wat opzetten voor die 4 dagen dat ik dat nog heb, door te kunnen komen.

tnx!
JrCv
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 11 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Vroeger hadden wij ook orange als provider op het werk.
Wanneer wij een nummer vrijgaven werd er standaard €5 krediet voor de medewerker gegeven door Orange zodanig dat die wel in eerste instantie kon blijven bellen.
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar, Hey telecom)”