Grapje van de dag
- Dizzy
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 616 keer
- Bedankt: 740 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Kwart privéjets vliegt vanuit Antwerp Airport zonder ook maar één passagier
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
- Joe de Mannen
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 530 keer
- Bedankt: 693 keer
- Recent bedankt: 2 keer
allez, Antwerp Airport is dus basically....een parking 
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- heist_175
- Moderator

- Uitgedeelde bedankjes: 521 keer
- Bedankt: 1222 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Status of Liberty (in de USA):

Lubach 14/10/2025
Op bezoek bij International Comedy Union, het opblaasbeeld "Status of Liberty" is van Jan Böhmermann.

Lubach 14/10/2025
Op bezoek bij International Comedy Union, het opblaasbeeld "Status of Liberty" is van Jan Böhmermann.
- heist_175
- Moderator

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/10/22 ... op-vinted/

Op het tweedehandsplatform Vinted circuleren verschillende nepadvertenties van juwelen die uit het Louvre in Parijs zijn gestolen. Van de kroon van keizerin Eugénie tot de ketting of oorbellen van keizerin Marie-Louise: de juwelen worden er voor duizenden euro’s aangeboden.
De verkopers of 'grappenmakers' geven in de beschrijving aan dat ze de juwelen bijvoorbeeld in de vuilnisbak of op de grond gevonden hebben.

- Dizzy
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 616 keer
- Bedankt: 740 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Een man in een luchtballon is verdwaald. Hij zakt wat en ziet een vrouw op de begane grond lopen.
Hij roept haar toe: "ik heb vrienden beloofd om over een uur bij hen te zijn, maar ik heb geen idee waar ik nu ben".
De vrouw roept terug: "u bevindt zich in een ballon op ongeveer 10 meter boven de grond. U zit op 51 en 52 graden noorderbreedte en tussen 5 en 6 graden westerlengte".
"U bent zeker IT'er" zegt de man.
Inderdaad, hoe weet u dat? vraagt de vrouw.
Wel, zegt de man, "U heeft me een technisch perfecte uitleg gegeven maar ik weet niet wat ik met die info moet doen en heb nog altijd geen idee waar ik me bevind. U heeft me dus niet alleen niet geholpen maar ook nog eens tijd doen verliezen."
"En u bent zeker politieker?" antwoordt de vrouw.
"Klopt", zegt de man "maar hoe weet u dat?"
"Wel, u weet niet waar u zich bevindt, noch waar u naartoe moet. Een grote massa lucht heeft u hier gebracht. U heeft een belofte gedaan waarvan u geen idee heeft hoe u ze moet nakomen. U verwacht dat mensen die onder u staan uw problemen oplossen. Het feit is dat u precies in dezelfde situatie zit als 5 minuten geleden maar nu is het ineens mijn fout!".
Hij roept haar toe: "ik heb vrienden beloofd om over een uur bij hen te zijn, maar ik heb geen idee waar ik nu ben".
De vrouw roept terug: "u bevindt zich in een ballon op ongeveer 10 meter boven de grond. U zit op 51 en 52 graden noorderbreedte en tussen 5 en 6 graden westerlengte".
"U bent zeker IT'er" zegt de man.
Inderdaad, hoe weet u dat? vraagt de vrouw.
Wel, zegt de man, "U heeft me een technisch perfecte uitleg gegeven maar ik weet niet wat ik met die info moet doen en heb nog altijd geen idee waar ik me bevind. U heeft me dus niet alleen niet geholpen maar ook nog eens tijd doen verliezen."
"En u bent zeker politieker?" antwoordt de vrouw.
"Klopt", zegt de man "maar hoe weet u dat?"
"Wel, u weet niet waar u zich bevindt, noch waar u naartoe moet. Een grote massa lucht heeft u hier gebracht. U heeft een belofte gedaan waarvan u geen idee heeft hoe u ze moet nakomen. U verwacht dat mensen die onder u staan uw problemen oplossen. Het feit is dat u precies in dezelfde situatie zit als 5 minuten geleden maar nu is het ineens mijn fout!".
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
- heist_175
- Moderator

https://www.clickx.be/nieuws/196419/win ... martphone/

Een onafhankelijke ontwikkelaar heeft een gratis Android-launcher ontwikkeld die het uiterlijk én gevoel van Windows XP, Windows 95, 98, 2000 en ME tot in de kleinste details nabootst.

- lacer
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 178 keer
- Bedankt: 202 keer
- Recent bedankt: 2 keer
EdpNet FiberXS: 144 / 48 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
Rpi 2B Pi-Hole // Rpi 3B+ met Mqtt-Node-Red-InfluxDb-Grafana // Rpi 5B Kodi-21
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > Mqtt > Grafana
Ubuntu Mate 24.04
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H