Telenet feestpromo

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Kun
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 27 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider

Telenet feestpromo is terug. €59 voor een TV, smartphone en robot stofzuiger, exact zoals vorig jaar.

Nu is er wel een TCL 55T8C I.p.v 55T8B. Ik vraag me af wat het verschil is.
ISP+TV: TN
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 238 keer
Bedankt: 152 keer
Recent bedankt: 2 keer
Te Koop forum

mja voorwaarde 1 is al: "Voeg een extra simkaart toe aan je ONEup."
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 148 keer
Bedankt: 111 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider
Te Koop forum

Heb zelf geen telenet, maar even geprobeerd via mijn schoonouders. Blijkt dat je "iets nieuw" van internet of mobiel abo er bij moet nemen om in aanmerking te komen, anders is die TV gewoon 499 euro.

Jammer, zag het al helemaal zitten :-)
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
Rocky2025
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer

Denk wel dat je zoals bij proximus dan 24 maanden vast zit. Bij proximus als je snel bent (alleen voor nieuwe mensen) dan kan je ps5 nemen.
Maar je moet het zien zitten om 24 maand vast te hangen anders moede de restwaarde betalen en ook nog te bezien welk internet er is.
Ik heb proxi nu, 100 mbps download, ik blijf nog heel effe, derna ben ik mss naar orange met 6 maand korting en 500mpbs en 50 upload.
En geen tv erbij, mss eens iptv testen. En ik kan nog mijn ouders hun telenet gebruiken.

Toegevoegd na 1 minuut 13 seconden:
Kun schreef: 1 dag geleden Telenet feestpromo is terug. €59 voor een TV, smartphone en robot stofzuiger, exact zoals vorig jaar.

Nu is er wel een TCL 55T8C I.p.v 55T8B. Ik vraag me af wat het verschil is.

### **Vergelijking TCL 55T8C vs TCL 55T8B**

De **TCL 55T8C** en **TCL 55T8B** zijn beide 55-inch modellen uit de T8-serie van TCL, maar er zijn enkele belangrijke verschillen die invloed kunnen hebben op je keuze. Laten we ze eens naast elkaar zetten om te zien welke het beste bij jouw wensen past.

---

#### **Design & Bouw**

* **TCL 55T8C**
Het **slanke design** van de 55T8C benadrukt premium afwerking, met een **dunne bezel** die zorgt voor een strak en modern uiterlijk. Dit model richt zich op een verfijnde esthetiek, met mogelijk **ambilight** of andere designkenmerken die het visueel aantrekkelijker maken.

* **TCL 55T8B**
De 55T8B heeft een meer **robust** ontwerp, met iets **dikkere randen** en een eenvoudiger afwerking. Het is praktisch en degelijk, maar mist misschien de extra flair die de 55T8C biedt.

---

#### **Beeldkwaliteit**

* **TCL 55T8C**
De 55T8C levert **4K UHD**-resolutie en biedt **HDR**-ondersteuning (zoals HDR10), wat zorgt voor levendige kleuren en verbeterd contrast. De beeldverwerking is geoptimaliseerd voor scherpere details en een rijke visuele ervaring.

* **TCL 55T8B**
Ook de 55T8B biedt **4K UHD**, maar zonder de geavanceerde HDR-functionaliteit van de C-serie. Dit betekent dat de beeldkwaliteit prima is voor de meeste gebruikssituaties, maar de diepte van de kleuren en de helderheid kan iets minder indrukwekkend zijn in vergelijking met de T8C.

---

#### **Geluid**

* **TCL 55T8C**
Het geluidssysteem van de T8C is geoptimaliseerd met **Dolby Audio**, wat zorgt voor een rijkere en meer gedetailleerde geluidsbeleving. Dit maakt de T8C ideaal voor diegenen die zowel visueel als auditief op zoek zijn naar een premium ervaring.

* **TCL 55T8B**
De 55T8B ondersteunt ook **Dolby Audio**, maar het geluid kan minder krachtig en verfijnd zijn dan bij de C-serie. Hoewel het geluid voor de meeste gebruikers voldoende is, komt het niet helemaal in de buurt van de geluidskwaliteit van de 55T8C.

---

#### **Smart TV Functies**

* **TCL 55T8C**
De 55T8C is uitgerust met **Android TV**, waarmee je toegang hebt tot een breed scala aan apps, van streamingdiensten tot games. Het model ondersteunt ook **Google Assistant**, waarmee je het toestel kunt bedienen via spraakcommando's.

* **TCL 55T8B**
De 55T8B draait ook op **Android TV**, maar mogelijk met een oudere versie. Dit kan betekenen dat het wat minder snel is, met iets minder ondersteuning voor de nieuwste apps en updates. Toch biedt het een solide smart tv-ervaring, maar zonder de nieuwste snufjes.

---

#### **Connectiviteit & Gaming**

* **TCL 55T8C**
Dankzij **HDMI 2.1** poorten is de 55T8C ideaal voor **gaming**. Het biedt een hogere verversingssnelheid en ondersteuning voor **4K bij 120Hz**, wat perfect is voor gamers die op zoek zijn naar een responsieve en vloeiende ervaring.

* **TCL 55T8B**
De 55T8B is voorzien van **HDMI 2.0**, wat nog steeds voldoende is voor de meeste toepassingen, maar het mist de geavanceerde gamingfunctionaliteiten die de 55T8C biedt. Het is ideaal voor casual kijkers, maar minder geschikt voor gamers die de hoogste prestaties eisen.

---

#### **Prijs**

* **TCL 55T8C**
Vanwege de premium functies en design ligt de **55T8C** vaak in het **hogere prijssegment**. Het biedt meer technologie en verbeterde prestaties, wat het een goede investering maakt voor wie op zoek is naar de nieuwste mogelijkheden.

* **TCL 55T8B**
De **55T8B** is meer gericht op het **budgetsegment** en biedt een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding, vooral als je niet per se de nieuwste technologieën of geavanceerde beeldverwerking nodig hebt.

---
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 1016 keer
Bedankt: 3808 keer
Recent bedankt: 23 keer
Provider

Bron?
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.10 BETA, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 90 keer
Bedankt: 69 keer

Duidelijk ChatGPT...
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 91 keer
Bedankt: 174 keer
Recent bedankt: 3 keer
Provider
Te Koop forum

Ik weet niet of buitenlands model anders is dan voor benelux maar hier een vergelijking

https://tweakers.net/pricewatch/compare ... 6;2107192/
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”